Zorunlu Dersler
| Ders | PÇ 1 | PÇ 2 | PÇ 3 | PÇ 4 | PÇ 5 | PÇ 6 | PÇ 7 | PÇ 8 | PÇ 9 | PÇ 10 | PÇ 11 | PÇ 12 | PÇ 13 | 
|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
| Bilimsel Araştırma Teknikleri ve Seminer (EPO 500) | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | 2 | 4 | 3 | 
| Eğitimde Program Değerlendirme (EPO 502) | 4 | 3 | 5 | 5 | 4 | 5 | 4 | 4 | 5 | 3 | 5 | 5 | 5 | 
| Eğitimde Program Geliştirme (EPO 501) | 5 | 4 | 5 | 5 | 5 | 5 | 1 | 5 | 1 | 2 | 3 | 3 | 3 | 
| Tez Çalışması (EPO 800) | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | - | 
| Uzmanlık Alan Dersi ( ) | |||||||||||||
| Uzmanlık Alan Dersi ( ) | |||||||||||||
| Uzmanlık Alan Dersi ( ) | |||||||||||||
| Uzmanlık Alan Dersi ( ) | |||||||||||||
| Uzmanlık Alan Dersi ( ) | 
Seçmeli Dersler
| Ders | PÇ 1 | PÇ 2 | PÇ 3 | PÇ 4 | PÇ 5 | PÇ 6 | PÇ 7 | PÇ 8 | PÇ 9 | PÇ 10 | PÇ 11 | PÇ 12 | PÇ 13 | 
|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
| Çağdaş Türk Eğitim Sistemi’Nin Sorunları (EPO 517) | 3 | 2 | 1 | 4 | 1 | 1 | 3 | 5 | 3 | 4 | 3 | 1 | 5 | 
| Egt_Seçmeli ( ) | |||||||||||||
| Egt_Seçmeli ( ) | |||||||||||||
| Eğitim Programı Teorileri (EPO 515) | 2 | 5 | 3 | 2 | 2 | 4 | 3 | 4 | 5 | 1 | 5 | 1 | 4 | 
| Eğitim Reform ve Sosyal Değişme (EPO 532) | - | 4 | - | - | - | 3 | 1 | 3 | 5 | - | 4 | - | - | 
| Eğitimde Teknoloji Entegrasyonu (EPO 526) | 2 | - | - | - | - | - | - | 3 | - | 3 | - | 3 | 3 | 
| Etkili Öğretim Yöntemleri (EPO 528) | - | 1 | - | 1 | - | - | 1 | - | 1 | 3 | - | 2 | 3 | 
| Hizmet İçi Eğitim Programları Geliştirme (EPO 520) | 1 | 2 | 5 | 5 | 4 | 3 | 3 | 3 | 1 | 4 | 4 | 1 | 2 | 
| İnsan İlişkileri ve İletişim (EPO 524) | - | 1 | - | - | - | - | - | - | - | - | - | 1 | 1 | 
| Karşılaştırmalı Eğitim (EPO 506) | 4 | 4 | 5 | 5 | 3 | 4 | 5 | 5 | 5 | 3 | 5 | 3 | 3 | 
| Nicel Araştırmalarda Veri Analizi (EPO 519) | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 2 | 5 | 5 | 5 | 2 | 5 | 5 | 
| Nitel Araştırma Yöntemleri (EPO 512) | - | - | - | - | - | 1 | - | 4 | - | - | 1 | 5 | 5 | 
| Öğrenme Öğretme Kuramları (EPO 505) | 1 | 4 | 1 | 2 | 3 | 3 | 1 | 4 | 1 | 4 | 5 | 1 | 2 | 
| Öğretim Modelleri ve Desenleme (EPO 525) | 2 | 2 | - | - | - | 1 | 1 | - | 1 | - | 2 | - | 3 | 
| Öğretim Tasarımı Modelleri (EPO 527) | 3 | 1 | 1 | 3 | 3 | - | 1 | - | 2 | 3 | 2 | 2 | 3 | 
| Öğretimin Düzenlenmesinde Yeni Yaklaşımlar (EPO 522) | 4 | 4 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 3 | 5 | 3 | 3 | 4 | 
| Öğretmen Yetiştirme Sistemleri (EPO 523) | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 3 | 
| Program Geliştirme Uygulamaları (EPO 510) | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 4 | 5 | 5 | 5 | 4 | 5 | 5 | 
| Program Geliştirmede İhtiyaç Analizi (EPO 521) | 5 | 3 | 3 | 5 | 4 | 2 | 1 | 5 | 5 | 2 | 3 | 2 | 3 | 
| Toplumsal Bir Sistem Olarak Okul (EPO 529) | 3 | 2 | - | - | - | 3 | - | 1 | 1 | - | 1 | 2 | 3 | 
| Uzaktan Eğitim ve Program Geliştirme (EPO 530) | 2 | 2 | 1 | 1 | 2 | 1 | 1 | 3 | 1 | 1 | 2 | 3 | 3 | 
Zorunlu Dersler
| Ders | PÇ 1 | PÇ 2 | PÇ 3 | PÇ 4 | PÇ 5 | PÇ 6 | PÇ 7 | PÇ 8 | PÇ 9 | PÇ 10 | PÇ 11 | PÇ 12 | PÇ 13 | 
|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
| Bilimsel Araştırma Teknikleri ve Seminer (EPO 500) | Y | Y | Y | Y | Y | Y | Y | Y | Y | Y | O | Ç | O | 
| Eğitimde Program Değerlendirme (EPO 502) | Ç | O | Ç | Ç | Ç | Ç | Ç | Ç | Ç | O | Ç | Ç | Ç | 
| Eğitimde Program Geliştirme (EPO 501) | Ç | Ç | Ç | Ç | Ç | Ç | A | Ç | A | O | O | O | O | 
| Tez Çalışması (EPO 800) | Y | Y | Y | Y | Y | Y | Y | Y | Y | Y | Y | Y | Y | 
| Uzmanlık Alan Dersi ( ) | |||||||||||||
| Uzmanlık Alan Dersi ( ) | |||||||||||||
| Uzmanlık Alan Dersi ( ) | |||||||||||||
| Uzmanlık Alan Dersi ( ) | |||||||||||||
| Uzmanlık Alan Dersi ( ) | 
Seçmeli Dersler
| Ders | PÇ 1 | PÇ 2 | PÇ 3 | PÇ 4 | PÇ 5 | PÇ 6 | PÇ 7 | PÇ 8 | PÇ 9 | PÇ 10 | PÇ 11 | PÇ 12 | PÇ 13 | 
|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
| Çağdaş Türk Eğitim Sistemi’Nin Sorunları (EPO 517) | O | O | A | Ç | A | A | O | Ç | O | Ç | O | A | Ç | 
| Egt_Seçmeli ( ) | |||||||||||||
| Egt_Seçmeli ( ) | |||||||||||||
| Eğitim Programı Teorileri (EPO 515) | O | Ç | O | O | O | Ç | O | Ç | Ç | A | Ç | A | Ç | 
| Eğitim Reform ve Sosyal Değişme (EPO 532) | Y | Ç | Y | Y | Y | O | A | O | Ç | Y | Ç | Y | Y | 
| Eğitimde Teknoloji Entegrasyonu (EPO 526) | O | Y | Y | Y | Y | Y | Y | O | Y | O | Y | O | O | 
| Etkili Öğretim Yöntemleri (EPO 528) | Y | A | Y | A | Y | Y | A | Y | A | O | Y | O | O | 
| Hizmet İçi Eğitim Programları Geliştirme (EPO 520) | A | O | Ç | Ç | Ç | O | O | O | A | Ç | Ç | A | O | 
| İnsan İlişkileri ve İletişim (EPO 524) | Y | A | Y | Y | Y | Y | Y | Y | Y | Y | Y | A | A | 
| Karşılaştırmalı Eğitim (EPO 506) | Ç | Ç | Ç | Ç | O | Ç | Ç | Ç | Ç | O | Ç | O | O | 
| Nicel Araştırmalarda Veri Analizi (EPO 519) | Ç | Ç | Ç | Ç | Ç | Ç | O | Ç | Ç | Ç | O | Ç | Ç | 
| Nitel Araştırma Yöntemleri (EPO 512) | Y | Y | Y | Y | Y | A | Y | Ç | Y | Y | A | Ç | Ç | 
| Öğrenme Öğretme Kuramları (EPO 505) | A | Ç | A | O | O | O | A | Ç | A | Ç | Ç | A | O | 
| Öğretim Modelleri ve Desenleme (EPO 525) | O | O | Y | Y | Y | A | A | Y | A | Y | O | Y | O | 
| Öğretim Tasarımı Modelleri (EPO 527) | O | A | A | O | O | Y | A | Y | O | O | O | O | O | 
| Öğretimin Düzenlenmesinde Yeni Yaklaşımlar (EPO 522) | Ç | Ç | Ç | Ç | Ç | Ç | Ç | Ç | O | Ç | O | O | Ç | 
| Öğretmen Yetiştirme Sistemleri (EPO 523) | O | O | O | O | O | O | O | O | O | O | O | O | O | 
| Program Geliştirme Uygulamaları (EPO 510) | Ç | Ç | Ç | Ç | Ç | Ç | Ç | Ç | Ç | Ç | Ç | Ç | Ç | 
| Program Geliştirmede İhtiyaç Analizi (EPO 521) | Ç | O | O | Ç | Ç | O | A | Ç | Ç | O | O | O | O | 
| Toplumsal Bir Sistem Olarak Okul (EPO 529) | O | O | Y | Y | Y | O | Y | A | A | Y | A | O | O | 
| Uzaktan Eğitim ve Program Geliştirme (EPO 530) | O | O | A | A | O | A | A | O | A | A | O | O | O | 
Zorunlu Dersler
| Ders | PÇ 1 | PÇ 2 | PÇ 3 | PÇ 4 | PÇ 5 | PÇ 6 | PÇ 7 | PÇ 8 | PÇ 9 | PÇ 10 | PÇ 11 | PÇ 12 | PÇ 13 | 
|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
| Bilimsel Araştırma Teknikleri ve Seminer (EPO 500) | + | + | + | ||||||||||
| Eğitimde Program Değerlendirme (EPO 502) | + | + | + | + | + | + | + | + | + | + | + | + | + | 
| Eğitimde Program Geliştirme (EPO 501) | + | + | + | + | + | + | + | + | + | + | + | + | + | 
| Tez Çalışması (EPO 800) | |||||||||||||
| Uzmanlık Alan Dersi ( ) | |||||||||||||
| Uzmanlık Alan Dersi ( ) | |||||||||||||
| Uzmanlık Alan Dersi ( ) | |||||||||||||
| Uzmanlık Alan Dersi ( ) | |||||||||||||
| Uzmanlık Alan Dersi ( ) | 
Seçmeli Dersler
| Ders | PÇ 1 | PÇ 2 | PÇ 3 | PÇ 4 | PÇ 5 | PÇ 6 | PÇ 7 | PÇ 8 | PÇ 9 | PÇ 10 | PÇ 11 | PÇ 12 | PÇ 13 | 
|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
| Çağdaş Türk Eğitim Sistemi’Nin Sorunları (EPO 517) | + | + | + | + | + | + | + | + | + | + | + | + | + | 
| Egt_Seçmeli ( ) | |||||||||||||
| Egt_Seçmeli ( ) | |||||||||||||
| Eğitim Programı Teorileri (EPO 515) | + | + | + | + | + | + | + | + | + | + | + | + | + | 
| Eğitim Reform ve Sosyal Değişme (EPO 532) | + | + | + | + | + | + | |||||||
| Eğitimde Teknoloji Entegrasyonu (EPO 526) | + | + | + | + | + | ||||||||
| Etkili Öğretim Yöntemleri (EPO 528) | + | + | + | + | + | + | + | ||||||
| Hizmet İçi Eğitim Programları Geliştirme (EPO 520) | + | + | + | + | + | + | + | + | + | + | + | + | + | 
| İnsan İlişkileri ve İletişim (EPO 524) | + | + | + | ||||||||||
| Karşılaştırmalı Eğitim (EPO 506) | + | + | + | + | + | + | + | + | + | + | + | + | + | 
| Nicel Araştırmalarda Veri Analizi (EPO 519) | + | + | + | + | + | + | + | + | + | + | + | + | + | 
| Nitel Araştırma Yöntemleri (EPO 512) | + | + | + | + | + | ||||||||
| Öğrenme Öğretme Kuramları (EPO 505) | + | + | + | + | + | + | + | + | + | + | + | + | + | 
| Öğretim Modelleri ve Desenleme (EPO 525) | + | + | + | + | + | + | + | ||||||
| Öğretim Tasarımı Modelleri (EPO 527) | + | + | + | + | + | + | + | + | + | + | + | ||
| Öğretimin Düzenlenmesinde Yeni Yaklaşımlar (EPO 522) | + | + | + | + | + | + | + | + | + | + | + | + | + | 
| Öğretmen Yetiştirme Sistemleri (EPO 523) | + | + | + | + | + | + | + | + | + | + | + | + | + | 
| Program Geliştirme Uygulamaları (EPO 510) | + | + | + | + | + | + | + | + | + | + | + | + | + | 
| Program Geliştirmede İhtiyaç Analizi (EPO 521) | + | + | + | + | + | + | + | + | + | + | + | + | + | 
| Toplumsal Bir Sistem Olarak Okul (EPO 529) | + | + | + | + | + | + | + | + | |||||
| Uzaktan Eğitim ve Program Geliştirme (EPO 530) | + | + | + | + | + | + | + | + | + | + | + | + | + |