Zorunlu Dersler
Ders | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Bilimsel Araştırma Teknikleri ve Seminer (EPO 500) | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
Eğitimde Program Değerlendirme (EPO 502) | 4 | 3 | 5 | 5 | 4 | 5 | 4 | 4 | 5 | 3 | 5 | 5 | 5 |
Eğitimde Program Geliştirme (EPO 501) | 5 | 4 | 5 | 5 | 5 | 5 | 1 | 5 | 1 | 2 | 3 | 3 | 3 |
Tez Çalışması (EPO 800) | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
Uzmanlık Alan Dersi (EPO 801) | 5 | 4 | 4 | 4 | 5 | 5 | 3 | 4 | 4 | 5 | 4 | 5 | 5 |
Uzmanlık Alan Dersi (EPO 802) | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
Uzmanlık Alan Dersi (EPO 803) | 5 | 5 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
Seçmeli Dersler
Ders | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Bilimsel Araştırma Yöntemleri (EPO 513) | 0 | 3 | 3 | 4 | 4 | 5 | 3 | 3 | 3 | 5 | 3 | 5 | 5 |
Çağdaş Türk Eğitim Sistemi’Nin Sorunları (EPO 517) | 3 | 2 | 1 | 4 | 1 | 1 | 3 | 5 | 3 | 4 | 3 | 1 | 5 |
Değer Eğitimi Modelleri ve Ahilik Modeli (EPO 531) | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
Değer Eğitimi Modelleri ve Ahilik Modeli (EPO 531) | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
Egt_Seçmeli ( ) | |||||||||||||
Egt_Seçmeli ( ) | |||||||||||||
Eğitim Programı Teorileri (EPO 515) | 2 | 5 | 3 | 2 | 2 | 4 | 3 | 4 | 5 | 1 | 5 | 1 | 4 |
Eğitim Reform ve Sosyal Değişme (EPO 532) | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
Eğitim, Reform ve Sosyal Değişme (EPO 504) | 0 | 4 | 0 | 0 | 0 | 3 | 1 | 3 | 5 | 0 | 4 | 0 | 0 |
Eğitimde Teknoloji Entegrasyonu (EPO 526) | 2 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 3 | 0 | 3 | 0 | 3 | 3 |
Etkili Öğretim Yöntemleri (EPO 528) | 0 | 1 | 0 | 1 | 0 | 0 | 1 | 0 | 1 | 3 | 0 | 2 | 3 |
Hizmet İçi Eğitim Programları Geliştirme (EPO 520) | 1 | 2 | 5 | 5 | 4 | 3 | 3 | 3 | 1 | 4 | 4 | 1 | 2 |
İnsan İlişkileri ve İletişim (EPO 524) | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 |
Karşılaştırmalı Eğitim (EPO 506) | 4 | 4 | 5 | 5 | 3 | 4 | 5 | 5 | 5 | 3 | 5 | 3 | 3 |
Nicel Araştırmalarda Veri Analizi (EPO 519) | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 2 | 5 | 5 | 5 | 2 | 5 | 5 |
Nitel Araştırma Yöntemleri (EPO 512) | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 | 0 | 4 | 0 | 0 | 1 | 5 | 5 |
Öğrenme Öğretme Kuramları (EPO 505) | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
Öğretim Modelleri ve Desenleme (EPO 525) | 2 | 2 | 0 | 0 | 0 | 1 | 1 | 0 | 1 | 0 | 2 | 0 | 3 |
Öğretim Tasarımı Modelleri (EPO 527) | 3 | 1 | 0 | 0 | 1 | 0 | 1 | 0 | 2 | 3 | 2 | 2 | 3 |
Öğretimin Düzenlenmesinde Yeni Yaklaşımlar (EPO 522) | 4 | 4 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 3 | 5 | 3 | 3 | 4 |
Öğretmen Yetiştirme Sistemleri (EPO 523) | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
Program Geliştirme Uygulamaları (EPO 510) | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 | 4 | 5 | 5 | 5 | 4 | 5 | 5 |
Program Geliştirmede İhtiyaç Analizi (EPO 521) | 5 | 3 | 3 | 5 | 4 | 2 | 1 | 5 | 5 | 2 | 3 | 2 | 3 |
Toplumsal Bir Sistem Olarak Okul (EPO 529) | 3 | 2 | 0 | 0 | 0 | 3 | 0 | 1 | 1 | 0 | 1 | 2 | 3 |
Uzaktan Eğitim ve Program Geliştirme (EPO 530) | 2 | 2 | 1 | 1 | 2 | 1 | 1 | 3 | 1 | 1 | 2 | 3 | 3 |
Zorunlu Dersler
Ders | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Bilimsel Araştırma Teknikleri ve Seminer (EPO 500) | Y | Y | Y | Y | Y | Y | Y | Y | Y | Y | Y | Y | Y |
Eğitimde Program Değerlendirme (EPO 502) | Ç | O | Ç | Ç | Ç | Ç | Ç | Ç | Ç | O | Ç | Ç | Ç |
Eğitimde Program Geliştirme (EPO 501) | Ç | Ç | Ç | Ç | Ç | Ç | A | Ç | A | O | O | O | O |
Tez Çalışması (EPO 800) | Y | Y | Y | Y | Y | Y | Y | Y | Y | Y | Y | Y | Y |
Uzmanlık Alan Dersi (EPO 801) | Ç | Ç | Ç | Ç | Ç | Ç | O | Ç | Ç | Ç | Ç | Ç | Ç |
Uzmanlık Alan Dersi (EPO 802) | Y | Y | Y | Y | Y | Y | Y | Y | Y | Y | Y | Y | Y |
Uzmanlık Alan Dersi (EPO 803) | Ç | Ç | Y | Y | Y | Y | Y | Y | Y | Y | Y | Y | Y |
Seçmeli Dersler
Ders | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Bilimsel Araştırma Yöntemleri (EPO 513) | Y | O | O | Ç | Ç | Ç | O | O | O | Ç | O | Ç | Ç |
Çağdaş Türk Eğitim Sistemi’Nin Sorunları (EPO 517) | O | O | A | Ç | A | A | O | Ç | O | Ç | O | A | Ç |
Değer Eğitimi Modelleri ve Ahilik Modeli (EPO 531) | Y | Y | Y | Y | Y | Y | Y | Y | Y | Y | Y | Y | Y |
Değer Eğitimi Modelleri ve Ahilik Modeli (EPO 531) | Y | Y | Y | Y | Y | Y | Y | Y | Y | Y | Y | Y | Y |
Egt_Seçmeli ( ) | |||||||||||||
Egt_Seçmeli ( ) | |||||||||||||
Eğitim Programı Teorileri (EPO 515) | O | Ç | O | O | O | Ç | O | Ç | Ç | A | Ç | A | Ç |
Eğitim Reform ve Sosyal Değişme (EPO 532) | Y | Y | Y | Y | Y | Y | Y | Y | Y | Y | Y | Y | Y |
Eğitim, Reform ve Sosyal Değişme (EPO 504) | Y | Ç | Y | Y | Y | O | A | O | Ç | Y | Ç | Y | Y |
Eğitimde Teknoloji Entegrasyonu (EPO 526) | O | Y | Y | Y | Y | Y | Y | O | Y | O | Y | O | O |
Etkili Öğretim Yöntemleri (EPO 528) | Y | A | Y | A | Y | Y | A | Y | A | O | Y | O | O |
Hizmet İçi Eğitim Programları Geliştirme (EPO 520) | A | O | Ç | Ç | Ç | O | O | O | A | Ç | Ç | A | O |
İnsan İlişkileri ve İletişim (EPO 524) | Ç | Ç | Ç | Ç | Ç | Ç | Ç | Ç | Ç | Ç | Ç | Ç | Ç |
Karşılaştırmalı Eğitim (EPO 506) | Ç | Ç | Ç | Ç | O | Ç | Ç | Ç | Ç | O | Ç | O | O |
Nicel Araştırmalarda Veri Analizi (EPO 519) | Ç | Ç | Ç | Ç | Ç | Ç | O | Ç | Ç | Ç | O | Ç | Ç |
Nitel Araştırma Yöntemleri (EPO 512) | Y | Y | Y | Y | Y | A | Y | Ç | Y | Y | A | Ç | Ç |
Öğrenme Öğretme Kuramları (EPO 505) | Y | Y | Y | Y | Y | Y | Y | Y | Y | Y | Y | Y | Y |
Öğretim Modelleri ve Desenleme (EPO 525) | O | O | Y | Y | Y | A | A | Y | A | Y | O | Y | O |
Öğretim Tasarımı Modelleri (EPO 527) | O | A | Y | Y | A | Y | A | Y | O | O | O | O | O |
Öğretimin Düzenlenmesinde Yeni Yaklaşımlar (EPO 522) | Ç | Ç | Ç | Ç | Ç | Ç | Ç | Ç | O | Ç | O | O | Ç |
Öğretmen Yetiştirme Sistemleri (EPO 523) | Y | Y | Y | Y | Y | Y | Y | Y | Y | Y | Y | Y | Y |
Program Geliştirme Uygulamaları (EPO 510) | Ç | Ç | Ç | Ç | Ç | Ç | Ç | Ç | Ç | Ç | Ç | Ç | Ç |
Program Geliştirmede İhtiyaç Analizi (EPO 521) | Ç | O | O | Ç | Ç | O | A | Ç | Ç | O | O | O | O |
Toplumsal Bir Sistem Olarak Okul (EPO 529) | O | O | Y | Y | Y | O | Y | A | A | Y | A | O | O |
Uzaktan Eğitim ve Program Geliştirme (EPO 530) | O | O | A | A | O | A | A | O | A | A | O | O | O |
Zorunlu Dersler
Ders | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Bilimsel Araştırma Teknikleri ve Seminer (EPO 500) | |||||||||||||
Eğitimde Program Değerlendirme (EPO 502) | + | + | + | + | + | + | + | + | + | + | + | + | + |
Eğitimde Program Geliştirme (EPO 501) | + | + | + | + | + | + | + | + | + | + | + | + | + |
Tez Çalışması (EPO 800) | |||||||||||||
Uzmanlık Alan Dersi (EPO 801) | + | + | + | + | + | + | + | + | + | + | + | + | + |
Uzmanlık Alan Dersi (EPO 802) | |||||||||||||
Uzmanlık Alan Dersi (EPO 803) | + | + |
Seçmeli Dersler
Ders | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Bilimsel Araştırma Yöntemleri (EPO 513) | + | + | + | + | + | + | + | + | + | + | + | + | |
Çağdaş Türk Eğitim Sistemi’Nin Sorunları (EPO 517) | + | + | + | + | + | + | + | + | + | + | + | + | + |
Değer Eğitimi Modelleri ve Ahilik Modeli (EPO 531) | |||||||||||||
Değer Eğitimi Modelleri ve Ahilik Modeli (EPO 531) | |||||||||||||
Egt_Seçmeli ( ) | |||||||||||||
Egt_Seçmeli ( ) | |||||||||||||
Eğitim Programı Teorileri (EPO 515) | + | + | + | + | + | + | + | + | + | + | + | + | + |
Eğitim Reform ve Sosyal Değişme (EPO 532) | |||||||||||||
Eğitim, Reform ve Sosyal Değişme (EPO 504) | + | + | + | + | + | + | |||||||
Eğitimde Teknoloji Entegrasyonu (EPO 526) | + | + | + | + | + | ||||||||
Etkili Öğretim Yöntemleri (EPO 528) | + | + | + | + | + | + | + | ||||||
Hizmet İçi Eğitim Programları Geliştirme (EPO 520) | + | + | + | + | + | + | + | + | + | + | + | + | + |
İnsan İlişkileri ve İletişim (EPO 524) | + | + | + | + | + | + | + | + | + | + | + | + | + |
Karşılaştırmalı Eğitim (EPO 506) | + | + | + | + | + | + | + | + | + | + | + | + | + |
Nicel Araştırmalarda Veri Analizi (EPO 519) | + | + | + | + | + | + | + | + | + | + | + | + | + |
Nitel Araştırma Yöntemleri (EPO 512) | + | + | + | + | + | ||||||||
Öğrenme Öğretme Kuramları (EPO 505) | |||||||||||||
Öğretim Modelleri ve Desenleme (EPO 525) | + | + | + | + | + | + | + | ||||||
Öğretim Tasarımı Modelleri (EPO 527) | + | + | + | + | + | + | + | + | + | ||||
Öğretimin Düzenlenmesinde Yeni Yaklaşımlar (EPO 522) | + | + | + | + | + | + | + | + | + | + | + | + | + |
Öğretmen Yetiştirme Sistemleri (EPO 523) | |||||||||||||
Program Geliştirme Uygulamaları (EPO 510) | + | + | + | + | + | + | + | + | + | + | + | + | + |
Program Geliştirmede İhtiyaç Analizi (EPO 521) | + | + | + | + | + | + | + | + | + | + | + | + | + |
Toplumsal Bir Sistem Olarak Okul (EPO 529) | + | + | + | + | + | + | + | + | |||||
Uzaktan Eğitim ve Program Geliştirme (EPO 530) | + | + | + | + | + | + | + | + | + | + | + | + | + |