Amaçlar

Üniversitenin her bilimi buluşturan üniversal yapısı, bilimlerin kendi disipliner çalışmalarının sonuçlarını bir analitik olarak ele alıp, interdisipliner tavırda senteze yönelmesi sonucu bilgi dağarcığının örgütlenmesi ve sağlıklı enformatik süreçleri tanzim etmesi en temel misyonudur. Sosyal bilimsel araştırmaların, projelerin ve incelemelerin interdisipliner sentezlerde sağlıklı verilerden hareket etmesi, yine bu süreçte sosyal bilimsel bir olgu olan iletişim kavramının anlamlandırılması ve örgütlenmesi ile mümkündür ki, oluşturulacak doktora programı bu açıdan üniversitenin dinamik işlevselliğine ve potansiyel yapısalcılığına cevap verecektir.

Hedefler

Uluslararası ve ulusal düzeyde tanınmış, uzman ve deneyimli bir kadronun görev aldığı Halkla İlişkiler ve Reklamcılık doktora Programında öğrenciler; kuramsal çalışmaların yanısıra çeşitli proje ve etkinliklerle üretime de teşvik edilecekler. Böylece öğrencilerin mesleki ve toplumsal yaşama daha kolay uyum sağlayacakları öngörülmektedir. İletişimin kuramsal ve uygulama boyutunu bir arada kavrayan, bilgisini ve yaratıcılığını ürüne dönüştürebilen lisansüstü mezunlar yetiştirmek Halkla İlişkiler ve Reklamcılık Doktor Programımızın öncelikli hedefleri arasında yer almaktadır.