Ders Adı | Kodu | Yarıyıl | T+U Saat | Kredi | AKTS |
---|---|---|---|---|---|
Uzmanlık Alanı | BMM 802 | 2 | 4 + 0 | 4 | 6 |
Ön Koşul Dersleri | |
Önerilen Seçmeli Dersler | |
Dersin Dili | Türkçe |
Dersin Seviyesi | YUKSEK_LISANS |
Dersin Türü | Zorunlu |
Dersin Koordinatörü | Prof.Dr. HÜSEYİN AKSOY |
Dersi Verenler | |
Dersin Yardımcıları | |
Dersin Kategorisi | Diğer |
Dersin Amacı | |
Dersin İçeriği |
# | Ders Öğrenme Çıktıları | Öğretim Yöntemleri | Ölçme Yöntemleri |
---|
Hafta | Ders Konuları | Ön Hazırlık |
---|---|---|
1 | ||
2 | ||
3 | ||
4 | ||
5 | ||
6 | ||
7 | ||
8 | ||
9 | ||
10 | ||
11 | ||
12 | ||
13 | ||
14 |
Kaynaklar | |
---|---|
Ders Notu | |
Ders Kaynakları |
Sıra | Program Çıktıları | Katkı Düzeyi | |||||
---|---|---|---|---|---|---|---|
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | |||
1 | Yaşadığı toplumun bilgi toplumu olmasına katkıda bulunmak, toplumsal, bilimsel, kültürel ve etik sorunlara çözüm sunmak amaçlarıyla alanındaki bilimsel, teknolojik, sosyal veya kültürel ilerlemeleri ulusal ve uluslararası bilimsel ortamlarda (toplantılarda) tanıtır. | ||||||
2 | Alanında bilimsel araştırma yaparak bilgiye genişlemesine ve derinlemesine ulaşır, alanında güncel teknik ve yöntemler ile bunların kısıtları hakkında kapsamlı bilgiye sahip olup ve elde ettiği bilgiyi değerlendirir, yorumlar ve uygular. | ||||||
3 | Alanı ile ilgili problemleri tanımlar ve formüle eder, yeni ve/veya özgün fikir ve yöntemler geliştirir; karmaşık sistem veya süreçleri tasarlar ve tasarımlarında yenilikçi/alternatif çözümler ile gelişmekte olan yenilikçi yöntemleri kullanır. | ||||||
4 | Kuramsal, deneysel ve modelleme esaslı araştırmaları tasarlar ve uygular, belirsiz, sınırlı ya da eksik verileri bilimsel yöntemlerle tamamlar; verilerin toplanması, yorumlanması, duyurulması aşamalarında ve mesleki tüm etkinliklerde toplumsal, bilimsel ve etik değerleri gözetir. | ||||||
5 | Alanındaki uygulamaların sosyal, çevresel, sağlık, güvenlik, hukuki boyutlarını ve iş hayatı uygulamalarını bilir ve bunların getirdiği kısıtların farkındadır. Disiplin içi ve çok disiplinli takımlarda etkin bir biçimde birlikte ve ya bağımsız çalışabilir ve sorumluluk alır. | ||||||
6 | Biyomedikal Mühendisliği alanında kazandığı bilgileri alanı ile ilişkili farklı disiplin alanlarındaki bilgilerle birlikte değerlendirip özgün yorumlar ve çıkarımlar yaparak elde ettiği yeni bilgileri toplum yararına faydalı ürünlere dönüştürür. | ||||||
7 | Biyomedikal Mühendisliği alanında yenilikçi proje gerçekleştirebilme, alandaki proje personelini yetkinliklerine göre projeye dahil etme, iş paketlerini planlama ve yönetme becerilerini gösterir. |
# | Ders Öğrenme Çıktılarının Program Çıktılarına Katkısı | PÇ 1 | PÇ 2 | PÇ 3 | PÇ 4 | PÇ 5 | PÇ 6 | PÇ 7 |
---|
Değerlendirme Sistemi | |
---|---|
Yarıyıl Çalışmaları | Katkı Oranı |
1. Proje / Tasarım | 100 |
1. Proje / Tasarım | 50 |
2. Performans Görevi (Seminer) | 35 |
3. Performans Görevi (Seminer) | 35 |
2. Proje / Tasarım | 100 |
1. Proje / Tasarım | 100 |
1. Proje / Tasarım | 100 |
1. Proje / Tasarım | 50 |
1. Proje / Tasarım | 100 |
1. Proje / Tasarım | 50 |
1. Proje / Tasarım | 100 |
1. Proje / Tasarım | 100 |
1. Proje / Tasarım | 40 |
2. Performans Görevi (Seminer) | 50 |
3. Ara Sınav | 25 |
2. Kısa Sınav | 10 |
1. Proje / Tasarım | 100 |
2. Performans Görevi (Seminer) | 50 |
1. Proje / Tasarım | 100 |
1. Proje / Tasarım | 50 |
1. Proje / Tasarım | 100 |
1. Performans Görevi (Arazi Çalışması) | 100 |
1. Proje / Tasarım | 100 |
1. Proje / Tasarım | 100 |
1. Proje / Tasarım | 50 |
2. Proje / Tasarım | 50 |
1. Proje / Tasarım | 50 |
1. Proje / Tasarım | 50 |
1. Proje / Tasarım | 25 |
1. Proje / Tasarım | 30 |
1. Proje / Tasarım | 50 |
1. Proje / Tasarım | 100 |
2. Performans Görevi (Seminer) | 0 |
3. Performans Görevi (Seminer) | 0 |
4. Performans Görevi (Seminer) | 0 |
2. Performans Görevi (Seminer) | 50 |
1. Proje / Tasarım | 50 |
1. Performans Görevi (Atölye) | 0 |
1. Kısa Sınav | 20 |
1. Ödev | 40 |
1. Performans Görevi (Seminer) | 0 |
1. Performans Görevi (Seminer) | 100 |
1. Performans Görevi (Seminer) | 100 |
1. Performans Görevi (Seminer) | 100 |
1. Ara Sınav | 100 |
1. Performans Görevi (Uygulama) | 25 |
2. Performans Görevi (Uygulama) | 25 |
3. Performans Görevi (Uygulama) | 25 |
4. Performans Görevi (Uygulama) | 25 |
1. Ara Sınav | 100 |
1. Ara Sınav | 100 |
1. Ara Sınav | 40 |
2. Performans Görevi (Seminer) | 0 |
1. Ara Sınav | 50 |
1. Kısa Sınav | 50 |
1. Ara Sınav | 100 |
1. Sözlü Sınav | 100 |
1. Sözlü Sınav | 25 |
1. Performans Görevi (Uygulama) | 25 |
2. Sözlü Sınav | 25 |
2. Performans Görevi (Uygulama) | 25 |
1. Sözlü Sınav | 25 |
2. Sözlü Sınav | 25 |
3. Sözlü Sınav | 25 |
4. Sözlü Sınav | 25 |
1. Ara Sınav | 100 |
1. Sözlü Sınav | 50 |
1. Performans Görevi (Uygulama) | 50 |
1. Performans Görevi (Seminer) | 100 |
1. Performans Görevi (Seminer) | 100 |
1. Ödev | 100 |
1. Ara Sınav | 100 |
1. Performans Görevi (Seminer) | 50 |
1. Performans Görevi (Laboratuvar) | 50 |
1. Sözlü Sınav | 100 |
Toplam | 4350 |
1. Yıl İçinin Başarıya | 50 |
1. Yıl İçinin Başarıya | 50 |
1. Yıl İçinin Başarıya | 50 |
1. Yıl İçinin Başarıya | 50 |
1. Yıl İçinin Başarıya | 50 |
1. Yıl İçinin Başarıya | 50 |
1. Yıl İçinin Başarıya | 50 |
1. Yıl İçinin Başarıya | 100 |
1. Yıl İçinin Başarıya | 50 |
1. Yıl İçinin Başarıya | 50 |
1. Yıl İçinin Başarıya | 50 |
1. Yıl İçinin Başarıya | 50 |
1. Yıl İçinin Başarıya | 50 |
1. Yıl İçinin Başarıya | 70 |
1. Yıl İçinin Başarıya | 50 |
1. Yıl İçinin Başarıya | 50 |
1. Yıl İçinin Başarıya | 50 |
1. Final | 50 |
1. Final | 0 |
1. Yıl İçinin Başarıya | 100 |
1. Yıl İçinin Başarıya | 100 |
1. Final | 0 |
1. Final | 50 |
1. Final | 50 |
1. Final | 50 |
1. Yıl İçinin Başarıya | 50 |
1. Final | 50 |
1. Yıl İçinin Başarıya | 50 |
1. Final | 50 |
1. Yıl İçinin Başarıya | 50 |
1. Final | 50 |
1. Yıl İçinin Başarıya | 50 |
1. Yıl İçinin Başarıya | 50 |
1. Final | 50 |
1. Final | 50 |
1. Yıl İçinin Başarıya | 50 |
1. Final | 50 |
1. Yıl İçinin Başarıya | 50 |
1. Yıl İçinin Başarıya | 90 |
1. Final | 10 |
Toplam | 2070 |
AKTS - İş Yükü Etkinlik | Sayı | Süre (Saat) | Toplam İş Yükü (Saat) |
---|