Ders Adı | Kodu | Yarıyıl | T+U Saat | Kredi | AKTS |
---|---|---|---|---|---|
Uluslararası Pazarlama Yönetimi | UTC 525 | 0 | 3 + 0 | 3 | 7 |
Ön Koşul Dersleri | |
Önerilen Seçmeli Dersler | |
Dersin Dili | Türkçe |
Dersin Seviyesi | YUKSEK_LISANS |
Dersin Türü | Zorunlu |
Dersin Koordinatörü | |
Dersi Verenler | Dr.Öğr.Üyesi AYŞEGÜL KARATAŞ, |
Dersin Yardımcıları | |
Dersin Kategorisi | Diğer |
Dersin Amacı | |
Dersin İçeriği |
# | Ders Öğrenme Çıktıları | Öğretim Yöntemleri | Ölçme Yöntemleri |
---|
Hafta | Ders Konuları | Ön Hazırlık |
---|
Kaynaklar | |
---|---|
Ders Notu | |
Ders Kaynakları |
Sıra | Program Çıktıları | Katkı Düzeyi | |||||
---|---|---|---|---|---|---|---|
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | |||
1 | Eleştirel düşüncenin temellerine sahip olma | ||||||
2 | Eleştirel düşüncenin sonucunda yüksek nitelikte akademik çalışma üretme | ||||||
3 | Toplumun sorunlarının ve ihtiyaçlarının farkına varma | ||||||
4 | Toplumun sorunlarına paydaşlarla işbirliği içerisinde çözümler üretme | ||||||
5 | İç ve dış girişimciliğe yönelik akademik çalışmalarda bulunmak | ||||||
6 | Girişimcilik ekosisteminin sağlıklı oluşumuna katkı sağlamak | ||||||
7 | Küresel toplumun sorun ve ihtiyaçlarının farkına varmak | ||||||
8 | Küresel sorunlara ve gelişmeye yönelik akademik çalışmalarda bulunmak | ||||||
9 | Etik farkındalık | ||||||
10 | Sorun çözmede etik ve sosyal sorumluluk |
# | Ders Öğrenme Çıktılarının Program Çıktılarına Katkısı | PÇ 1 | PÇ 2 | PÇ 3 | PÇ 4 | PÇ 5 | PÇ 6 | PÇ 7 | PÇ 8 | PÇ 9 | PÇ 10 |
---|
Değerlendirme Sistemi | |
---|---|
Yarıyıl Çalışmaları | Katkı Oranı |
Toplam | 0 |
Toplam | 0 |
AKTS - İş Yükü Etkinlik | Sayı | Süre (Saat) | Toplam İş Yükü (Saat) |
---|---|---|---|
Ders Süresi (Sınav haftası dahildir: 16x toplam ders saati) | 16 | 3 | 48 |
Sınıf Dışı Ders Çalışma Süresi(Ön çalışma, pekiştirme) | 16 | 5 | 80 |
Ara Sınav | 1 | 5 | 5 |
Ödev | 1 | 15 | 15 |
Performans Görevi (Seminer) | 1 | 6 | 6 |
Final | 1 | 10 | 10 |
Toplam İş Yükü | 164 | ||
Toplam İş Yükü / 25 (Saat) | 6,56 | ||
Dersin AKTS Kredisi | 7 |