Ders Adı | Kodu | Yarıyıl | T+U Saat | Kredi | AKTS |
---|---|---|---|---|---|
Alternatıve Measure | SAU 212 | 0 | 1 + 0 | 2 | 2 |
Ön Koşul Dersleri | |
Önerilen Seçmeli Dersler | |
Dersin Dili | Türkçe |
Dersin Seviyesi | Lisans |
Dersin Türü | Seçmeli |
Dersin Koordinatörü | Doç.Dr. İSMAİL YILMAZ |
Dersi Verenler | Doç.Dr. İSMAİL YILMAZ, |
Dersin Yardımcıları | |
Dersin Kategorisi | Genel Eğitim |
Dersin Amacı | This course aims to develop measurement tools to determine the types of knowledge, epistemological levels, epistemology, semiotic structure, information values and mathematical logic structure related disciplines. |
Dersin İçeriği | This course will develop measurement tools to determine the structure of knowledge, epistemological levels, epistemology, semiotic structure, information values and mathematical logic structure in the relevant discipline. It includes how to be the final state of the measuring instrument with operational research techniques. |
Kalkınma Amaçları |
---|
![]() ![]() ![]() |
# | Ders Öğrenme Çıktıları | Öğretim Yöntemleri | Ölçme Yöntemleri |
---|---|---|---|
1 | Lecture, Question-Answer, Brain Storming, | ||
2 | Problem Solving, Lab / Workshop, | Performance Evaluation, | |
3 | Problem Solving, Lab / Workshop, | Performance Evaluation, | |
4 | Group Study, Problem Solving, | Performance Evaluation, | |
5 | Analogy, | Peer Review, Home Work / Take-home Exam, | |
6 | Project, | Portfolio, Peer Review, |
Hafta | Ders Konuları | Ön Hazırlık |
---|---|---|
1 | ||
2 | ||
3 | ||
4 | ||
5 | ||
6 | ||
7 | ||
8 | ||
9 | ||
10 | ||
11 | ||
12 | ||
13 | ||
14 |
Kaynaklar | |
---|---|
Ders Notu | |
Ders Kaynakları | Taha, H. A. (1971). Operations Research an Introduction, Macmillan Publishing Özenli, S. (1999). İlmi Sohbetler, Adana: Karakuşlar Otomotiv Tic. ve San. Ltd. Şti Frege, G. (2007). Aritmetiğin temelleri, YKY Epstein, R.(2006). Classical Mathematical Logic, Princeton University Press. Creswell, J. W. (1994). Research Design; Qualitative & Quantitative Approaches, Sage Publications. Yıldırım, A. ve Şimşek, H. (2006). Sosyal Bilimlerde Nitel Araştırma Yöntemleri, Seçkin. Baş, T. ve Akturan, U. (2008). Nitel Araştırma Yöntemleri, Seçkin. Ekiz, D. (2003). Eğitimde Araştırma yöntem ve Metodlarına Giriş, Anı. Daston, L. and Galison, P. (2007). Objectivity, Zone Books. Sober, E. (1975). Simplicity, Oxford University Press. Burgin, M. (2010). Theory of Information; Fundamentality, Diversity and Unification(Vol.1), World Scientific Publishing Co. Pte. Ltd. Cover, T. M. and Thomas J. A. (1991). Elements of Information Theory, John Wiley & Sons, Inc. |
Hafta | Dokümanlar | Açıklama | Boyut |
---|---|---|---|
0 | 0 MB | ||
0 | VDOİHİ Cilt 2.3.1.1.6.1.1.4 ders notu | 0 MB | |
0 | VDOİHİ Cilt 2.3.1.1.7.1.1.1 ders notu | 0 MB | |
1 | VDOİHİ Cilt 2.3.1.1.7.1.1.2 ders botu | 0 MB | |
3 | VDOİHİ Cilt 2.3.1.1.7.1.1.3 ders notu | 0 MB | |
0 | VDOİHİ Cilt 2.3.1.1.7.1.1.4 ders notu | 0 MB | |
0 | VDOİHİ Cilt 2.3.1.1.7.1.1.5 ders notu | 0 MB | |
4 | VDOİHİ Cilt 2.3.1.1.7.1.1.6 ders notu | 0 MB | |
5 | VDOİHİ Cilt 2.3.1.1.7.1.1.7 ders notu | 0 MB | |
2 | VDOİHİ Cilt 2.3.1.1.7.1.1.8 Ders Notu | 0 MB | |
6 | VDOİHİ Cilt 2.3.1.1.7.1.1.9 Ders Notu | 0 MB | |
7 | VDOİHİ Cilt 2.3.1.1.7.1.1.10 Ders Notu | 0 MB | |
8 | VDOİHİ Cilt 2.3.1.1.7.1.1.11 Ders Notu | 0 MB | |
9 | VDOİHİ Cilt 2.3.1.1.7.1.1.12 Ders Notu | 0 MB | |
10 | VDOİHİ Cilt 2.3.1.1.7.1.1.13 Ders Notu | 0 MB | |
11 | VDOİHİ Cilt 2.3.1.1.7.1.1.14 Ders Notu | 0 MB | |
12 | VDOİHİ Cilt 2.3.1.1.7.1.1.15 Ders Notu | 0 MB | |
13 | VDOİHİ Cilt 2.3.1.1.7.1.1.16 Ders Notu | 0 MB | |
14 | VDOİHİ Cilt 2.3.1.1.7.1.1.17 Ders Notu | 0 MB | |
0 | 0 MB |
Sıra | Program Çıktıları | Katkı Düzeyi | |||||
---|---|---|---|---|---|---|---|
1 | 2 | 3 | 4 | 5 |
# | Ders Öğrenme Çıktılarının Program Çıktılarına Katkısı |
---|---|
1 | |
2 | |
3 | |
4 | |
5 | |
6 |
Değerlendirme Sistemi | |
---|---|
Yarıyıl Çalışmaları | Katkı Oranı |
1. Ödev | 30 |
2. Ödev | 30 |
3. Ödev | 40 |
Toplam | 100 |
1. Yıl İçinin Başarıya | 60 |
1. Final | 40 |
Toplam | 100 |
AKTS - İş Yükü Etkinlik | Sayı | Süre (Saat) | Toplam İş Yükü (Saat) |
---|---|---|---|
Course Duration (Including the exam week: 16x Total course hours) | 16 | 2 | 32 |
Hours for off-the-classroom study (Pre-study, practice) | 3 | 2 | 6 |
Assignment | 3 | 1 | 3 |
Final examination | 1 | 20 | 20 |
Toplam İş Yükü | 61 | ||
Toplam İş Yükü / 25 (Saat) | 2,44 | ||
dersAKTSKredisi | 2 |