Ders Adı | Kodu | Yarıyıl | T+U Saat | Kredi | AKTS |
---|---|---|---|---|---|
Eğitim Filmleri | SAU 205 | 0 | 2 + 0 | 2 | 5 |
# | Ders Öğrenme Çıktıları | Öğretim Yöntemleri | Ölçme Yöntemleri |
---|---|---|---|
1 | Eğitim ve sinema ilişkisi üzerinden kalıplaşmış eğitim anlayışlarına yönelik örnekleri eleştirir. | Soru-Cevap, Beyin Fırtınası, | |
2 | Eğitim ve sinema ilişkisi üzerinden eğitimde öğrenci ve öğretmen rollerinin nasıl olması gerektiğini tartışır. | Soru-Cevap, Beyin Fırtınası, | |
3 | Eğitim ve sinema ilişkisi üzerinden eğitimin toplumdaki yerini ve önemini açıklar. | Soru-Cevap, Beyin Fırtınası, | |
4 | Eğitim ve sinema ilişkisi üzerinden eğitimin nasıl olması gerektiği ile ilgili örnek durumları tartışır ve eleştirir. | Soru-Cevap, Beyin Fırtınası, |
Hafta | Ders Konuları | Ön Hazırlık |
---|---|---|
1 | Eğitim ne değildir? Eğitim üzerine çağdaş bakış açıları | ilgili konuya hazır gelir |
2 | Eğitim ve sinema ilişkisi nasıldır? | konuyla ilgili br makale bulup gelir |
3 | Terrafarma filmi ve analizi | filmi izler ve gelir |
4 | Sanal Zorba filmi ve analizi | filmi izler ve gelir |
5 | Ölü Ozanlar Derneği filmi ve analizi | filmi izler ve gelir |
6 | Üç İdiot filmi ve analizi | filmi izler ve gelir |
7 | Arasınav | |
8 | İmparatorlar Klubü filmi ve analizi | filmi izler ve gelir |
9 | Black filmi ve analizi | filmi izler ve gelir |
10 | Zindan Adası filmi ve analizi | filmi izler ve gelir |
11 | Her çocuk özeldir filmi ve analizi | filmi izler ve gelir |
12 | Koro filmi ve analizi filmi ve analizi | filmi izler ve gelir |
13 | Hichki filmi ve analizi | filmi izler ve gelir |
14 | Eğitim filmleri ve dersin genel değerlendirilmesi |
Kaynaklar | |
---|---|
Ders Notu | Mustafa Girgin, Eğitim Filmleri, 2012. |
Ders Kaynakları | İlgili sinema filmleri |
Sıra | Program Çıktıları | Katkı Düzeyi | |||||
---|---|---|---|---|---|---|---|
1 | 2 | 3 | 4 | 5 |
# | Ders Öğrenme Çıktılarının Program Çıktılarına Katkısı | PÇ 1 |
---|---|---|
1 | Eğitim ve sinema ilişkisi üzerinden kalıplaşmış eğitim anlayışlarına yönelik örnekleri eleştirir. | |
2 | Eğitim ve sinema ilişkisi üzerinden eğitimde öğrenci ve öğretmen rollerinin nasıl olması gerektiğini tartışır. | |
3 | Eğitim ve sinema ilişkisi üzerinden eğitimin toplumdaki yerini ve önemini açıklar. | |
4 | Eğitim ve sinema ilişkisi üzerinden eğitimin nasıl olması gerektiği ile ilgili örnek durumları tartışır ve eleştirir. |
Değerlendirme Sistemi | |
---|---|
Yarıyıl Çalışmaları | Katkı Oranı |
1. Ara Sınav | 40 |
1. Kısa Sınav | 20 |
2. Kısa Sınav | 20 |
3. Kısa Sınav | 20 |
Toplam | 100 |
1. Yıl İçinin Başarıya | 60 |
1. Final | 40 |
Toplam | 100 |
AKTS - İş Yükü Etkinlik | Sayı | Süre (Saat) | Toplam İş Yükü (Saat) |
---|---|---|---|
Ders Süresi (Sınav haftası dahildir: 16x toplam ders saati) | 16 | 2 | 32 |
Sınıf Dışı Ders Çalışma Süresi(Ön çalışma, pekiştirme) | 16 | 2 | 32 |
Ara Sınav | 1 | 10 | 10 |
Ödev | 3 | 10 | 30 |
Final | 1 | 20 | 20 |
Toplam İş Yükü | 124 | ||
Toplam İş Yükü / 25 (Saat) | 4,96 | ||
Dersin AKTS Kredisi | 5 |