Ders Adı | Kodu | Yarıyıl | T+U Saat | Kredi | AKTS |
---|---|---|---|---|---|
Çoksesli Koro | SAU 659 | 0 | 2 + 0 | 2 | 5 |
# | Ders Öğrenme Çıktıları | Öğretim Yöntemleri | Ölçme Yöntemleri |
---|---|---|---|
1 | Koro hakkında bilgi sahibi olur. | Anlatım, Alıştırma ve Uygulama, Gösterip Yaptırma, | Sözlü Sınav, |
2 | Birlikte söyleme gönüllü olur. | Anlatım, Alıştırma ve Uygulama, Gösterip Yaptırma, | Sözlü Sınav, |
3 | Ses-soluk-söz bağlantısı kurup, öğretmen eşliğinde örnekler | Anlatım, Alıştırma ve Uygulama, Gösterip Yaptırma, | Performans Görevi, |
4 | Koro disiplini kazanır | Anlatım, Alıştırma ve Uygulama, Gösterip Yaptırma, | Sözlü Sınav, |
5 | Farklı ses gruplarının birleşmesiyle oluşan ses bütünlüğünü irdeler. | Benzetim, Problem Çözme, | Ödev, Performans Görevi, |
6 | Koro üyesi olarak elde ettiği becerilerle yeni kompozisyonlar oluşturur. | Alıştırma ve Uygulama, Örnek Olay, | Performans Görevi, |
Hafta | Ders Konuları | Ön Hazırlık |
---|---|---|
1 | Koro kavramı hakkında genel bilgilendirme | |
2 | Koro kavramı ve ses grupları hakkında genel bilgilendirme, ses gruplarının seçimi | |
3 | Ses-soluk-söz bağlantısı egzersizleri | |
4 | Ses-soluk-söz bağlantısı egzersizleri | |
5 | Ses-soluk-söz bağlantısı egzersizleri | |
6 | Koroda söylemeye yönelik bedensel ve zihinsel hazırlık çalışmaları ,ses alıştırmaları ve kanon seslendirme | |
7 | Koroda söylemeye yönelik bedensel ve zihinsel hazırlık çalışmaları ,ses alıştırmaları ve kanon seslendirme | |
8 | Koroda söylemeye yönelik bedensel ve zihinsel hazırlık çalışmaları ,ses alıştırmaları ve iki sesli eserler seslendirme | |
9 | Koroda söylemeye yönelik bedensel ve zihinsel hazırlık çalışmaları ,ses alıştırmaları ve iki sesli eserler seslendirme | |
10 | Koroda söylemeye yönelik bedensel ve zihinsel hazırlık çalışmaları ,ses alıştırmaları ve iki sesli eserler seslendirme | |
11 | Koroda söylemeye yönelik bedensel ve zihinsel hazırlık çalışmaları ,ses alıştırmaları ve üç sesli eserler seslendirme | |
12 | Koroda söylemeye yönelik bedensel ve zihinsel hazırlık çalışmaları ,ses alıştırmaları ve üç sesli eserler seslendirme | |
13 | Koroda söylemeye yönelik bedensel ve zihinsel hazırlık çalışmaları ,ses alıştırmaları ve üç sesli eserler seslendirme | |
14 | Koroda söylemeye yönelik bedensel ve zihinsel hazırlık çalışmaları ,ses alıştırmaları ve üç sesli eserler seslendirme |
Kaynaklar | |
---|---|
Ders Notu | Çevik, Suna; (1997) "Koro Eğitimi ve Yönetim Teknikleri", Ankara:Doruk Yay. |
Ders Kaynakları | Egüz, Saip; "Piyano Eşlikli Halk Türküleri |
# | Ders Öğrenme Çıktılarının Program Çıktılarına Katkısı |
---|---|
1 | Koro hakkında bilgi sahibi olur. |
2 | Birlikte söyleme gönüllü olur. |
3 | Ses-soluk-söz bağlantısı kurup, öğretmen eşliğinde örnekler |
4 | Koro disiplini kazanır |
5 | Farklı ses gruplarının birleşmesiyle oluşan ses bütünlüğünü irdeler. |
6 | Koro üyesi olarak elde ettiği becerilerle yeni kompozisyonlar oluşturur. |
Değerlendirme Sistemi | |
---|---|
Yarıyıl Çalışmaları | Katkı Oranı |
1. Ara Sınav | 50 |
1. Sözlü Sınav | 20 |
1. Performans Görevi (Uygulama) | 15 |
2. Performans Görevi (Uygulama) | 15 |
Toplam | 100 |
1. Yıl İçinin Başarıya | 50 |
1. Final | 50 |
Toplam | 100 |
AKTS - İş Yükü Etkinlik | Sayı | Süre (Saat) | Toplam İş Yükü (Saat) |
---|---|---|---|
Ders Süresi (Sınav haftası dahildir: 16x toplam ders saati) | 16 | 2 | 32 |
Sınıf Dışı Ders Çalışma Süresi(Ön çalışma, pekiştirme) | 16 | 2 | 32 |
Ara Sınav | 1 | 20 | 20 |
Sözlü Sınav | 1 | 20 | 20 |
Final | 1 | 20 | 20 |
Toplam İş Yükü | 124 | ||
Toplam İş Yükü / 25 (Saat) | 4,96 | ||
Dersin AKTS Kredisi | 5 |