| 1 | 
                                    Alanında edindiği temel düzeydeki kuramsal ve uygulamalı bilgileri aynı alanda bir ileri eğitim düzeyinde veya aynı düzeydeki bir alanda kullanabilme becerileri kazanma. | 
                                             | 
                                             | 
                                             | 
                                             | 
                                             | 
                                
                                
                                    | 2 | 
                                    Alanında verileri yorumlayabilme ve değerlendirebilme, sorunları tanımlayabilme, analiz edebilme, kanıtlara dayalı çözüm önerileri geliştirebilme | 
                                             | 
                                             | 
                                             | 
                                             | 
                                             | 
                                
                                
                                    | 3 | 
                                    Alanı ile ilgili temel düzeydeki bir çalışmayı bağımsız olarak yürütebilme ve sorumluluğu altında çalışanların bir proje çerçevesinde gelişimlerine yönelik etkinlikleri yürütebilme. | 
                                             | 
                                             | 
                                             | 
                                             | 
                                             | 
                                
                                
                                    | 4 | 
                                    Alanında edindiği temel düzeydeki bilgi ve becerileri eleştirel bir yaklaşımla değerlendirebilme, öğrenme gereksinimlerini belirleyebilme ve karşılayabilme. | 
                                             | 
                                             | 
                                             | 
                                             | 
                                             | 
                                
                                
                                    | 5 | 
                                    Öğrenimini aynı alanda bir ileri eğitim düzeyine veya aynı düzeydeki bir mesleğe yönlendirebilme. | 
                                             | 
                                             | 
                                             | 
                                             | 
                                             | 
                                
                                
                                    | 6 | 
                                    Yaşamboyu öğrenme bilinci kazanmış olma. | 
                                             | 
                                             | 
                                             | 
                                             | 
                                             | 
                                
                                
                                    | 7 | 
                                    Alanı ile ilgili verilerin toplanması, uygulanması ve sonuçlarının duyurulması aşamalarında toplumsal, bilimsel, kültürel ve etik değerlere sahip olma. | 
                                             | 
                                             | 
                                             | 
                                             | 
                                             | 
                                
                                
                                    | 8 | 
                                    Alanının gerektirdiği en az Avrupa Bilgisayar Kullanma Lisansı Temel Düzeyinde bilgisayar yazılımı ile birlikte bilişim ve iletişim teknolojilerini kullanabilme. | 
                                             | 
                                             | 
                                             | 
                                             | 
                                             | 
                                
                                
                                    | 9 | 
                                     sosyal hakların evrenselliği, sosyal adalet, kalite ve kültürel değerler ile çevre koruma, iş sağlığı ve güvenliği konularında yeterli bilince sahip olma. | 
                                             | 
                                             | 
                                             | 
                                             | 
                                             |