| 1 | Sağlık Hizmeti-	Edindiği bilgi, beceri ve tutumları sağlık hizmeti sunumunda kullanır. |  |  |  |  |  | 
                                
                                    | 2 | Sağlık Hizmeti-	Hastaya biyopsikososyal bir yaklaşım gösterir. |  |  |  |  |  | 
                                
                                    | 3 | Sağlık Hizmeti-	Birey ve toplum sağlığını koruma ve geliştirmeyi önceler |  |  |  |  |  | 
                                
                                    | 4 | Sağlık Hizmeti-	Sağlığın sürdürülmesi ve geliştirilmesi yönünde çalışmaları yapar |  |  |  |  |  | 
                                
                                    | 5 | Sağlık Hizmeti-	Toplum bireylerine, hastalara ve diğer sağlık çalışanlarına sağlık eğitimi verir |  |  |  |  |  | 
                                
                                    | 6 | Sağlık Hizmeti-	Korunma, tanı, tedavi, takip ve rehabilitasyon süreçlerinde güvenli, akılcı ve etkin yaklaşım gösterir |  |  |  |  |  | 
                                
                                    | 7 | Sağlık Hizmeti-	Girişimsel ve/veya girişimsel olmayan uygulamaları güvenli ve etkin bir biçimde gerçekleştirir |  |  |  |  |  | 
                                
                                    | 8 | Sağlık Hizmeti-	Hasta ve çalışan güvenliğini göz önünde bulundurur |  |  |  |  |  | 
                                
                                    | 9 | Sağlık Hizmeti-	Sağlığa etki eden fiziksel ve sosyoekonomik şartlar ile bireysel özellik ve davranışları göz önünde bulundurur |  |  |  |  |  | 
                                
                                    | 10 | Etik ve Mesleki İlkeler-	İyi hekimlik uygulamalarını dikkate alır. |  |  |  |  |  | 
                                
                                    | 11 | Etik ve Mesleki İlkeler-	Etik ve yasal ilkeler çerçevesinde görevini yerine getirir. |  |  |  |  |  | 
                                
                                    | 12 | Etik ve Mesleki İlkeler-	Nitelikli sağlık bakımı sunma konusunda kararlılık gösterir |  |  |  |  |  | 
                                
                                    | 13 | Etik ve Mesleki İlkeler-	Mesleki performansını değerlendirir |  |  |  |  |  | 
                                
                                    | 14 | Sağlık Savunucusu-	Sosyal yükümlülüklerini dikkate alarak sağlık hizmetini geliştirmeyi savunur. |  |  |  |  |  | 
                                
                                    | 15 | Sağlık Savunucusu-	Sağlık hizmetinin tüm bileşenleri ile işbirliği yapar |  |  |  |  |  | 
                                
                                    | 16 | Sağlık Savunucusu-	Birey ve toplum sağlık göstergelerini değerlendirir |  |  |  |  |  | 
                                
                                    | 17 | Sağlık Savunucusu-	Kendi sağlığını korumaya önem verir |  |  |  |  |  | 
                                
                                    | 18 | Lider-	Sağlık ekibi içinde liderlik yapar. |  |  |  |  |  | 
                                
                                    | 19 | Lider-	Sağlık hizmetlerinde kaynakları maliyet-etkin, toplum yararına ve mevzuata uygun kullanır |  |  |  |  |  | 
                                
                                    | 20 | Ekip-	Sağlık ekibi içinde farklı ekip rollerini üstlenir. |  |  |  |  |  | 
                                
                                    | 21 | Ekip-	Sağlık ekibi içindeki sağlık çalışanlarının görev ve yükümlülüklerinin farkındadır ve buna uygun davranışlar gösterir. |  |  |  |  |  | 
                                
                                    | 22 | Ekip-	Mesleki uygulamalarında meslektaşları ve diğer meslek grupları ile uyumlu ve etkin çalışır |  |  |  |  |  | 
                                
                                    | 23 | İletişim-	Hasta, hasta yakınları, sağlık çalışanları ile etkili iletişim kurar |  |  |  |  |  | 
                                
                                    | 24 | İletişim-	Farklı sosyokültürel özelliklere sahip birey ve gruplar ile etkili iletişim kurar |  |  |  |  |  | 
                                
                                    | 25 | İletişim-	Tanı, tedavi, takipte hasta merkezli bir yaklaşım gösterir. |  |  |  |  |  | 
                                
                                    | 26 | Bilimsel Yaklaşım-	Gerekli durumlarda bilimsel araştırma planlar ve uygular |  |  |  |  |  | 
                                
                                    | 27 | Bilimsel Yaklaşım-	Mesleği ile ilgili güncel literatür bilgisine ulaşır ve değerlendirir |  |  |  |  |  | 
                                
                                    | 28 | Bilimsel Yaklaşım-	Kanıta dayalı tıp ilkelerini uygular |  |  |  |  |  | 
                                
                                    | 29 | Bilimsel Yaklaşım-	Bilişim teknolojilerini kullanır |  |  |  |  |  | 
                                
                                    | 30 | Yaşam Boyu Öğrenme-	Kariyer gelişimini etkili olarak yönetir |  |  |  |  |  | 
                                
                                    | 31 | Yaşam Boyu Öğrenme-	Yeni bilgileri edinme ve yaşam boyu değişen koşullara uyum sağlama becerilerini gösterir |  |  |  |  |  | 
                                
                                    | 32 | Yaşam Boyu Öğrenme-	Doğru öğrenme kaynaklarını seçer, kendi öğrenme sürecini düzenler |  |  |  |  |  |