| 1 |
Öğrencilerin ilgi ve ihtiyaçlarını sıralar; öğrencilerin sosyo-kültürel ve ekonomik özelliklerine uygun öğretme ve öğrenme sürecine katılımını tanımlar. |
X |
|
|
|
|
| 2 |
Öğrenmeyi öğrenme, öz-düzenleme, yaşam boyu öğrenme, eleştirel düşünme, yaratıcı düşünme becerilerini kullanır |
|
X |
|
|
|
| 3 |
Spor ile ilgili yasal dayanaklar ve mesleki mevzuat hakkında bilgiyi tanımlar. |
|
X |
|
|
|
| 4 |
Türk Milli Eğitim Sistemi temel ilkelerini bilir ve kullanır |
|
X |
|
|
|
| 5 |
Öğrencilerin kendi gelişimlerinİ değerlendirir ve bu sonuçları öğretimi geliştirmek için tasarlar |
|
|
X |
|
|
| 6 |
Öğretmenlik meslek bilgisi derslerinde edinilen bilgileri uygulayabilme, ayrıca Beden Eğitimi ve Spor alanında yeterli düzeyde bilgi sahibi olma ve yazılı, sözlü olarak aktarır. |
|
|
|
X |
|
| 7 |
Öğretim kalitesini arttırmak için gerekli bilişim,iletişim ve öğretim teknolojilerini kullanır. |
|
|
X |
|
|
| 8 |
Beden Eğitimi ve Spor ile ilgili kavramları, fikirleri, bilimsel yöntemlerle inceler ve değerlendirir, problem ve konuları tanılar, analiz eder ve tartışır, bilimsel bulgular ve kanıtlara dayalı öneriler belirler. |
|
|
|
X |
|
| 9 |
Alan öğretimine yönelik etkinlikler düzenler, uygun öğretim materyallerini seçer ve kullanır. |
|
|
|
X |
|
| 10 |
Beden eğitimi ve sporda öğretim yöntemleri derslerinde edindiği bilgilerle hareket öğretim basamaklarını uygular. |
|
|
|
|
X |
| 11 |
Öğrencileri yeteneklerine göre spor branşlarına yönlendirir. |
|
|
X |
|
|
| 12 |
Yaşam boyu öğrenmeyi benimseme,yeniliğe açık olma, kendisini ve kurumunu geliştirmede etkin rol alır. |
|
|
X |
|
|
| 13 |
Spor organizasyonları yapabilir, 23 Nisan-19 Mayıs bayramlarına hazırlık yapar. |
|
|
|
|
|
| 14 |
Öğrencileri yaş grubu ve seviyelerine uygun sportif yüklenme ve antrenman yöntemleri kullanır. |
|
|
X |
|
|
| 15 |
Öğretmenlik mesleğiyle ilgili bilgileri izleyip yeterli düzeyde anlayabilme ve meslektaşları ile iletişim kurabilecek düzeyde yabancı dil kullanır. |
X |
|
|
|
|