| Ders Adı | Kodu | Yarıyıl | T+U Saat | Kredi | AKTS |
|---|---|---|---|---|---|
| Seminer (Yl) | GDM 500 | 0 | 0 + 0 | 0 | 6 |
| # | Ders Öğrenme Çıktıları | Öğretim Yöntemleri | Ölçme Yöntemleri |
|---|
| Hafta | Ders Konuları | Ön Hazırlık |
|---|
| Kaynaklar | |
|---|---|
| Ders Notu | |
| Ders Kaynakları | |
| Sıra | Program Çıktıları | Katkı Düzeyi | |||||
|---|---|---|---|---|---|---|---|
| 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | |||
| 1 | Mühendislik alanında bilimsel araştırma yaparak bilgiye genişlemesine ve derinlemesine ulaşabilme, bilgiyi değerlendirme, yorumlama ve uygulama becerisi | ||||||
| 2 | Sınırlı ya da eksik verileri kullanarak bilimsel yöntemlerle bilgiyi tamamlayabilme ve uygulama becerisi; değişik disiplinlere ait bilgileri bütünleştirebilme becerisi | ||||||
| 3 | Mühendislik problemlerini kurgulayabilme, çözmek için yöntem geliştirme ve çözümlerde yenilikçi yöntemler uygulama becerisi | ||||||
| 4 | Yeni ve orijinal fikir ve yöntemler geliştirme becerisi; sistem, parça veya süreç tasarımlarında yenilikçi çözümler geliştirebilme becerisi | ||||||
| 5 | Mühendislikte uygulanan modern teknik ve yöntemler ile bunların sınırları hakkında kapsamlı bilgi edinebilme | ||||||
| 6 | Gereksinim duyulan bilgi ve verileri tanımlama, bunlara ulaşma ve değerlendirmede ileri düzeyde beceri | ||||||
| 7 | Çok disiplinli takımlarda liderlik yapma, karmaşık durumlarda çözüm yaklaşımları geliştirebilme ve sorumluluk alma becerisi | ||||||
| 8 | Çalışmalarının süreç ve sonuçlarını, o alandaki veya dışındaki ulusal ve uluslar arası ortamlarda sistematik ve açık bir şekilde yazılı ya da sözlü olarak aktarabilme becerisi | ||||||
| 9 | Verilerin toplanması, yorumlanması, duyurulması aşamalarında ve mesleki tüm etkinliklerde toplumsal, bilimsel ve etik değerleri gözetme yeterliliği | ||||||
| 10 | Mesleğinin yeni ve gelişmekte olan uygulamaları hakkında farkındalık; gerektiğinde bunları inceleme ve öğrenebilme becerisi | ||||||
| 11 | Mühendislik uygulamalarının sosyal ve çevresel boyutlarını anlama ve sosyal çevreye uyum becerisi | ||||||
| # | Ders Öğrenme Çıktılarının Program Çıktılarına Katkısı | PÇ 1 | PÇ 2 | PÇ 3 | PÇ 4 | PÇ 5 | PÇ 6 | PÇ 7 | PÇ 8 | PÇ 9 | PÇ 10 | PÇ 11 |
|---|
| Değerlendirme Sistemi | |
|---|---|
| Yarıyıl Çalışmaları | Katkı Oranı |
| 1. Ödev | 50 |
| 1. Performans Görevi (Seminer) | 100 |
| 1. Performans Görevi (Seminer) | 100 |
| 1. Performans Görevi (Seminer) | 100 |
| 1. Performans Görevi (Seminer) | 50 |
| 1. Proje / Tasarım | 50 |
| 1. Proje / Tasarım | 50 |
| 1. Performans Görevi (Seminer) | 50 |
| 1. Performans Görevi (Seminer) | 25 |
| 1. Ödev | 100 |
| 1. Ara Sınav | 100 |
| 1. Ödev | 60 |
| 1. Performans Görevi (Seminer) | 40 |
| 1. Performans Görevi (Seminer) | 100 |
| 1. Performans Görevi (Seminer) | 100 |
| 1. Sözlü Sınav | 50 |
| 2. Performans Görevi (Seminer) | 25 |
| 3. Performans Görevi (Seminer) | 25 |
| 4. Performans Görevi (Seminer) | 25 |
| 1. Ara Sınav | 100 |
| 1. Performans Görevi (Seminer) | 100 |
| Toplam | 1400 |
| 1. Yıl İçinin Başarıya | 50 |
| 1. Yıl İçinin Başarıya | 50 |
| 1. Yıl İçinin Başarıya | 50 |
| 1. Yıl İçinin Başarıya | 50 |
| 1. Yıl İçinin Başarıya | 50 |
| 1. Yıl İçinin Başarıya | 50 |
| 1. Final | 50 |
| 1. Final | 50 |
| 1. Yıl İçinin Başarıya | 50 |
| 1. Final | 50 |
| 1. Yıl İçinin Başarıya | 50 |
| 1. Final | 50 |
| 1. Final | 50 |
| 1. Final | 50 |
| 1. Final | 20 |
| 1. Yıl İçinin Başarıya | 80 |
| 1. Final | 20 |
| 1. Yıl İçinin Başarıya | 80 |
| 1. Final | 60 |
| 1. Yıl İçinin Başarıya | 40 |
| 1. Final | 40 |
| 1. Yıl İçinin Başarıya | 60 |
| 2. Final | 50 |
| 1. Final | 50 |
| 1. Yıl İçinin Başarıya | 50 |
| 1. Final | 50 |
| 1. Final | 50 |
| 1. Yıl İçinin Başarıya | 50 |
| Toplam | 1400 |
| AKTS - İş Yükü Etkinlik | Sayı | Süre (Saat) | Toplam İş Yükü (Saat) |
|---|