Alanına Uygun Temel Öğretim |
Aşıklık Geleneğı |
0. Yarıyıl |
secmeli |
6 |
Toplam |
0 |
6 |
Alanına Uygun Öğretim |
Cümlenin Esasları |
0. Yarıyıl |
secmeli |
6 |
Çuvaş-Yakut-Halaç Lehçeleri |
0. Yarıyıl |
secmeli |
6 |
Gelenek, Kültürel Kimlik ve Etnik Yapı |
0. Yarıyıl |
secmeli |
6 |
Karşılaştırmalı Klasik Türk Şiiri |
0. Yarıyıl |
secmeli |
6 |
Klâsik Türk Edebiyatı Paleografyası Metinleri |
0. Yarıyıl |
secmeli |
6 |
Klâsik Türk Edebiyatına Yeni Yaklaşımlar |
0. Yarıyıl |
secmeli |
6 |
Klasik Türk Edebiyatında Farsça Metinler |
0. Yarıyıl |
secmeli |
6 |
Klâsik Türk Edebiyatında Metin Şerhi Geleneği |
0. Yarıyıl |
secmeli |
6 |
Klasik Türk Edebiyatında Mizah ve Hiciv |
0. Yarıyıl |
secmeli |
6 |
Klasik Türk Edebiyatında Nazire Geleneği |
0. Yarıyıl |
secmeli |
6 |
Klasik Türk Edebiyatı Paleografyası |
1. Yarıyıl |
secmeli |
6 |
Toplam |
0 |
66 |
Diğer |
Bilimsel Araştırma Teknikleri ve Seminer |
0. Yarıyıl |
zorunlu |
6 |
Şamanizm ve Kamlık Kurumu |
0. Yarıyıl |
secmeli |
6 |
Türk Halk Biliminin Yazılı Kaynakları |
0. Yarıyıl |
secmeli |
6 |
Türk Halk Kültüründe Töre ve Törenler |
0. Yarıyıl |
secmeli |
6 |
Türk Mitolojisi |
0. Yarıyıl |
secmeli |
6 |
Toplam |
6 |
30 |