Zorunlu Dersler
Ders | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Algoritma ve Programlama (IME 206) | 3 | 4 | 3 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
Analitik Geometri (IME 205) | 5 | 3 | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
Analiz I (IME 101) | 5 | 4 | 2 | 3 | 5 | 4 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 2 | 0 | 0 | 4 | 2 |
Analiz II (IME 104) | 5 | 4 | 2 | 3 | 5 | 4 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 | 0 | 0 | 4 | 3 |
Analiz III (IME 207) | 5 | 3 | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
Atatürk İlkeleri ve İnkılap Tarihi I (ATA 101) | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 5 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
Atatürk İlkeleri ve İnkılap Tarihi II (ATA 102) | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
Bilişim Teknolojileri (ENF 101) | 0 | 0 | 5 | 3 | 4 | 4 | 2 | 0 | 0 | 1 | 1 | 0 | 0 | 2 | 0 | 0 | 0 |
Cebir (IME 307) | 5 | 3 | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
Cebir Öğretimi (IME 302) | 5 | 5 | 5 | 0 | 4 | 4 | 0 | 4 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 5 | 5 | 3 | 3 |
Eğitim Felsefesi (EBB 106) | 2 | 2 | 0 | 1 | 2 | 2 | 0 | 0 | 0 | 2 | 2 | 2 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
Eğitim Psikolojisi (EBB 104) | 1 | 1 | 1 | 1 | 1 | 3 | 3 | 5 | 3 | 2 | 0 | 2 | 1 | 1 | 3 | 1 | 1 |
Eğitim Sosyolojisi (EBB 103) | 5 | 5 | 3 | 4 | 5 | 5 | 5 | 5 | 2 | 5 | 5 | 5 | 1 | 4 | 3 | 3 | 3 |
Eğitimde Ahlak ve Etik (EBB 307) | 5 | 5 | 5 | 4 | 5 | 5 | 5 | 0 | 5 | 5 | 5 | 5 | 4 | 4 | 4 | 4 | 1 |
Eğitimde Araştırma Yöntemleri (EBB 202) | 1 | 1 | 5 | 3 | 2 | 2 | 1 | 0 | 0 | 2 | 1 | 3 | 2 | 1 | 1 | 5 | 1 |
Eğitimde Ölçme ve Değerlendirme (EBB 304) | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 3 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 | 0 | 0 | 5 | 4 | 3 |
Eğitime Giriş (EBB 101) | 2 | 0 | 0 | 0 | 0 | 3 | 4 | 5 | 3 | 4 | 5 | 5 | 3 | 0 | 0 | 0 | 0 |
Geometri ve Ölçme Öğretimi (IME 303) | 5 | 5 | 5 | 0 | 4 | 4 | 0 | 4 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 5 | 5 | 3 | 3 |
İstatistik (IME 305) | 5 | 3 | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
Lineer Cebir I (IME 203) | 5 | 3 | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
Lineer Cebir II (IME 204) | 5 | 3 | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
Mantıksal Akıl Yürütme (IME 405) | 4 | 5 | 5 | 0 | 4 | 5 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 | 3 | 1 | 3 | 0 |
Matematiğin Temelleri I (IME 105) | 3 | 4 | 3 | 1 | 3 | 3 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 5 | 5 | 4 | 4 |
Matematiğin Temelleri II (IME 106) | 3 | 4 | 3 | 1 | 3 | 3 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 5 | 5 | 4 | 4 |
Matematik Felsefesi (IME 402) | 4 | 5 | 3 | 0 | 4 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 | 4 | 0 | 1 | 0 | 0 | 0 |
Matematik Öğrenme ve Öğretim Yaklaşımları (IME 201) | 3 | 3 | 2 | 3 | 5 | 4 | 1 | 4 | 4 | 1 | 2 | 2 | 1 | 5 | 4 | 4 | 4 |
Matematik Öğretiminde İlişkilendirme (IME 306) | 2 | 4 | 1 | 0 | 5 | 4 | 0 | 4 | 4 | 0 | 0 | 0 | 0 | 2 | 4 | 0 | 0 |
Matematik Öğretiminde Kavram Yanılgıları (IME 403) | 1 | 4 | 1 | 0 | 2 | 2 | 0 | 4 | 3 | 0 | 0 | 0 | 0 | 2 | 3 | 0 | 0 |
Matematik Öğretiminde Modelleme (IME 406) | 1 | 3 | 5 | 5 | 5 | 4 | 3 | 5 | 3 | 5 | 3 | 1 | 5 | 4 | 4 | 3 | 3 |
Matematik Tarihi (IME 103) | 0 | 3 | 1 | 0 | 2 | 0 | 0 | 0 | 0 | 5 | 4 | 5 | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 |
Matematikte Problem Çözme (IME 407) | 3 | 3 | 3 | 4 | 3 | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 | 2 | 1 | 3 | 0 |
Okullarda Rehberlik (EBB 404) | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
Olasılık (IME 208) | 5 | 3 | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
Olasılık ve İstatistik Öğretimi (IME 304) | 4 | 5 | 1 | 0 | 1 | 2 | 0 | 2 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 | 2 | 0 | 0 |
Ortaokul Matematik Öğretim Programları (IME 202) | 1 | 1 | 1 | 0 | 5 | 4 | 0 | 2 | 1 | 0 | 3 | 5 | 1 | 3 | 3 | 2 | 1 |
Öğretim İlke ve Yöntemleri (EBB 203) | 0 | 0 | 5 | 1 | 1 | 5 | 1 | 3 | 5 | 0 | 0 | 0 | 0 | 5 | 3 | 1 | 5 |
Öğretim Teknolojileri (EBB 207) | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
Öğretmenlik Uygulaması I (IME 401) | 1 | 2 | 3 | 0 | 5 | 5 | 1 | 5 | 5 | 1 | 2 | 5 | 5 | 5 | 5 | 3 | 5 |
Öğretmenlik Uygulaması II (IME 404) | 1 | 2 | 3 | 0 | 5 | 5 | 1 | 5 | 5 | 1 | 2 | 5 | 5 | 5 | 5 | 3 | 5 |
Özel Eğitim ve Kaynaştırma (EBB 401) | 4 | 4 | 4 | 4 | 4 | 0 | 3 | 5 | 2 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
Sayıların Öğretimi (IME 301) | 5 | 5 | 2 | 0 | 4 | 5 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 | 1 | 0 | 0 |
Sınıf Yönetimi (EBB 301) | 5 | 5 | 5 | 5 | 4 | 4 | 4 | 4 | 5 | 5 | 5 | 4 | 5 | 4 | 4 | 4 | 5 |
Soyut Matematik (IME 102) | 5 | 4 | 2 | 3 | 5 | 4 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 2 | 0 | 0 | 4 | 3 |
Topluma Hizmet Uygulamaları (IME 210) | 0 | 0 | 0 | 5 | 0 | 4 | 5 | 0 | 0 | 5 | 0 | 0 | 3 | 0 | 0 | 0 | 0 |
Türk Dili I (TUR 101) | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
Türk Dili II (TUR 102) | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
Türk Eğitim Sistemi ve Okul Yönetimi (EBB 306) | 3 | 4 | 2 | 3 | 4 | 3 | 5 | 2 | 3 | 4 | 3 | 5 | 4 | 3 | 2 | 4 | 5 |
Türk Eğitim Tarihi (EBB 206) | 0 | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 | 3 | 3 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
Üniversite Yaşamına Giriş (UNI 101) | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
Yabancı Dil I (ING 193) | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
Yabancı Dil II (ING 192) | 1 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 | 1 | 0 | 0 | 0 |
Seçmeli Dersler
Ders | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Bilgisayar Destekli Matematik Öğretimi (IME 001) | 4 | 5 | 1 | 0 | 5 | 4 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 | 4 | 5 | 4 | 0 |
Ef-Alan Seçmeli_ ( ) | |||||||||||||||||
Ef-Alan Seçmeli_ ( ) | |||||||||||||||||
Ef-Alan Seçmeli_ ( ) | |||||||||||||||||
Ef-Alan Seçmeli_ ( ) | |||||||||||||||||
Ef-Alan Seçmeli_ ( ) | |||||||||||||||||
Ef-Alan Seçmeli_ ( ) | |||||||||||||||||
Ef-Gk Seçmeli_ ( ) | |||||||||||||||||
Ef-Gk Seçmeli_ ( ) | |||||||||||||||||
Ef-Gk Seçmeli__ ( ) | |||||||||||||||||
Ef-Gk Seçmeli___ ( ) | |||||||||||||||||
Ef-Mb Seçmeli_ ( ) | |||||||||||||||||
Ef-Mb Seçmeli_ ( ) | |||||||||||||||||
Ef-Mb Seçmeli_ ( ) | |||||||||||||||||
Ef-Mb Seçmeli_ ( ) | |||||||||||||||||
Ef-Mb Seçmeli_ ( ) | |||||||||||||||||
Ef-Mb Seçmeli__ ( ) | |||||||||||||||||
İlkokul Matematik Öğretimi (IME 004) | 4 | 4 | 0 | 0 | 3 | 2 | 0 | 1 | 0 | 0 | 0 | 1 | 1 | 3 | 2 | 1 | 1 |
Kültür ve Matematik (IME 002) | 4 | 5 | 2 | 2 | 3 | 1 | 1 | 0 | 0 | 5 | 5 | 1 | 2 | 1 | 1 | 1 | 1 |
Matematik Ders Kitabı İncelemesi (IME 003) | 1 | 3 | 5 | 0 | 2 | 2 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 | 2 | 3 | 2 | 0 | 0 |
Matematik Eğitiminde Kaynaştırma Uygulamaları (IME 005) | 0 | 0 | 0 | 4 | 3 | 5 | 0 | 5 | 3 | 0 | 0 | 3 | 4 | 3 | 3 | 3 | 0 |
Matematik Eğitiminde Özdüzenleme (IME 006) | 1 | 1 | 1 | 1 | 4 | 5 | 1 | 5 | 4 | 1 | 1 | 1 | 3 | 3 | 3 | 1 | 3 |
Matematik Öğretiminde Etkinlik Geliştirme (IME 007) | 3 | 5 | 4 | 1 | 3 | 3 | 0 | 2 | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 | 4 | 4 | 3 | 0 |
Matematik Öğretiminde Materyal Tasarımı (IME 008) | 1 | 1 | 1 | 1 | 4 | 5 | 1 | 4 | 5 | 1 | 1 | 1 | 3 | 4 | 5 | 1 | 4 |
Matematik Öğretiminde Okul Dışı Öğrenme Ortamları (IME 009) | 1 | 1 | 2 | 1 | 5 | 5 | 1 | 5 | 5 | 1 | 1 | 1 | 3 | 3 | 5 | 1 | 5 |
Matematik Sınıflarında İletişim (IME 010) | 4 | 5 | 2 | 0 | 3 | 2 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 5 | 1 | 0 | 0 | 0 |
Oyunla Matematik Öğretimi (IME 012) | 3 | 4 | 2 | 3 | 2 | 4 | 0 | 5 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 2 | 3 | 0 | 4 |
Sınıf İçi Öğrenmelerin Değerlendirilmesi (IME 013) | 0 | 0 | 0 | 0 | 1 | 4 | 0 | 4 | 1 | 0 | 0 | 4 | 3 | 4 | 5 | 0 | 0 |
Üstün Yetenekli Öğrencilere Matematik Öğretimi (IME 011) | 0 | 0 | 0 | 4 | 3 | 5 | 0 | 5 | 3 | 0 | 0 | 3 | 4 | 3 | 3 | 3 | 0 |
Zorunlu Dersler
Ders | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Algoritma ve Programlama (IME 206) | O | Ç | O | Y | Y | Y | Y | Y | Y | Y | Y | Y | Y | Y | Y | Y | Y |
Analitik Geometri (IME 205) | Ç | O | A | Y | Y | Y | Y | Y | Y | Y | Y | Y | Y | Y | Y | Y | Y |
Analiz I (IME 101) | Ç | Ç | O | O | Ç | Ç | Y | Y | Y | Y | Y | Y | O | Y | Y | Ç | O |
Analiz II (IME 104) | Ç | Ç | O | O | Ç | Ç | Y | Y | Y | Y | Y | Y | A | Y | Y | Ç | O |
Analiz III (IME 207) | Ç | O | A | Y | Y | Y | Y | Y | Y | Y | Y | Y | Y | Y | Y | Y | Y |
Atatürk İlkeleri ve İnkılap Tarihi I (ATA 101) | Y | Y | Y | Y | Y | Y | Y | Y | Y | Y | Ç | Y | Y | Y | Y | Y | Y |
Atatürk İlkeleri ve İnkılap Tarihi II (ATA 102) | Y | Y | Y | Y | Y | Y | Y | Y | Y | Y | Y | Y | Y | Y | Y | Y | Y |
Bilişim Teknolojileri (ENF 101) | Y | Y | Ç | O | Ç | Ç | O | Y | Y | A | A | Y | Y | O | Y | Y | Y |
Cebir (IME 307) | Ç | O | A | Y | Y | Y | Y | Y | Y | Y | Y | Y | Y | Y | Y | Y | Y |
Cebir Öğretimi (IME 302) | Ç | Ç | Ç | Y | Ç | Ç | Y | Ç | Y | Y | Y | Y | Y | Ç | Ç | O | O |
Eğitim Felsefesi (EBB 106) | O | O | Y | A | O | O | Y | Y | Y | O | O | O | Y | Y | Y | Y | Y |
Eğitim Psikolojisi (EBB 104) | A | A | A | A | A | O | O | Ç | O | O | Y | O | A | A | O | A | A |
Eğitim Sosyolojisi (EBB 103) | Ç | Ç | O | Ç | Ç | Ç | Ç | Ç | O | Ç | Ç | Ç | A | Ç | O | O | O |
Eğitimde Ahlak ve Etik (EBB 307) | Ç | Ç | Ç | Ç | Ç | Ç | Ç | Y | Ç | Ç | Ç | Ç | Ç | Ç | Ç | Ç | A |
Eğitimde Araştırma Yöntemleri (EBB 202) | A | A | Ç | O | O | O | A | Y | Y | O | A | O | O | A | A | Ç | A |
Eğitimde Ölçme ve Değerlendirme (EBB 304) | Y | Y | Y | Y | Y | O | Y | Y | Y | Y | Y | A | Y | Y | Ç | Ç | O |
Eğitime Giriş (EBB 101) | O | Y | Y | Y | Y | O | Ç | Ç | O | Ç | Ç | Ç | O | Y | Y | Y | Y |
Geometri ve Ölçme Öğretimi (IME 303) | Ç | Ç | Ç | Y | Ç | Ç | Y | Ç | Y | Y | Y | Y | Y | Ç | Ç | O | O |
İstatistik (IME 305) | Ç | O | A | Y | Y | Y | Y | Y | Y | Y | Y | Y | Y | Y | Y | Y | Y |
Lineer Cebir I (IME 203) | Ç | O | A | Y | Y | Y | Y | Y | Y | Y | Y | Y | Y | Y | Y | Y | Y |
Lineer Cebir II (IME 204) | Ç | O | A | Y | Y | Y | Y | Y | Y | Y | Y | Y | Y | Y | Y | Y | Y |
Mantıksal Akıl Yürütme (IME 405) | Ç | Ç | Ç | Y | Ç | Ç | Y | Y | Y | Y | Y | Y | A | O | A | O | Y |
Matematiğin Temelleri I (IME 105) | O | Ç | O | A | O | O | Y | Y | Y | Y | Y | Y | Y | Ç | Ç | Ç | Ç |
Matematiğin Temelleri II (IME 106) | O | Ç | O | A | O | O | Y | Y | Y | Y | Y | Y | Y | Ç | Ç | Ç | Ç |
Matematik Felsefesi (IME 402) | Ç | Ç | O | Y | Ç | Y | Y | Y | Y | Y | A | Ç | Y | A | Y | Y | Y |
Matematik Öğrenme ve Öğretim Yaklaşımları (IME 201) | O | O | O | O | Ç | Ç | A | Ç | Ç | A | O | O | A | Ç | Ç | Ç | Ç |
Matematik Öğretiminde İlişkilendirme (IME 306) | O | Ç | A | Y | Ç | Ç | Y | Ç | Ç | Y | Y | Y | Y | O | Ç | Y | Y |
Matematik Öğretiminde Kavram Yanılgıları (IME 403) | A | Ç | A | Y | O | O | Y | Ç | O | Y | Y | Y | Y | O | O | Y | Y |
Matematik Öğretiminde Modelleme (IME 406) | A | O | Ç | Ç | Ç | Ç | O | Ç | O | Ç | O | A | Ç | Ç | Ç | O | O |
Matematik Tarihi (IME 103) | Y | O | A | Y | O | Y | Y | Y | Y | Ç | Ç | Ç | A | Y | Y | Y | Y |
Matematikte Problem Çözme (IME 407) | O | O | O | Ç | O | A | Y | Y | Y | Y | Y | Y | A | O | A | O | Y |
Okullarda Rehberlik (EBB 404) | Y | Y | Y | Y | Y | Y | Y | Y | Y | Y | Y | Y | Y | Y | Y | Y | Y |
Olasılık (IME 208) | Ç | O | A | Y | Y | Y | Y | Y | Y | Y | Y | Y | Y | Y | Y | Y | Y |
Olasılık ve İstatistik Öğretimi (IME 304) | Ç | Ç | A | Y | A | O | Y | O | Y | Y | Y | Y | Y | A | O | Y | Y |
Ortaokul Matematik Öğretim Programları (IME 202) | A | A | A | Y | Ç | Ç | Y | O | A | Y | O | Ç | A | O | O | O | A |
Öğretim İlke ve Yöntemleri (EBB 203) | Y | Y | Ç | A | A | Ç | A | O | Ç | Y | Y | Y | Y | Ç | O | A | Ç |
Öğretim Teknolojileri (EBB 207) | Y | Y | Y | Y | Y | Y | Y | Y | Y | Y | Y | Y | Y | Y | Y | Y | Y |
Öğretmenlik Uygulaması I (IME 401) | A | O | O | Y | Ç | Ç | A | Ç | Ç | A | O | Ç | Ç | Ç | Ç | O | Ç |
Öğretmenlik Uygulaması II (IME 404) | A | O | O | Y | Ç | Ç | A | Ç | Ç | A | O | Ç | Ç | Ç | Ç | O | Ç |
Özel Eğitim ve Kaynaştırma (EBB 401) | Ç | Ç | Ç | Ç | Ç | Y | O | Ç | O | Y | Y | Y | Y | Y | Y | Y | Y |
Sayıların Öğretimi (IME 301) | Ç | Ç | O | Y | Ç | Ç | Y | Y | Y | Y | Y | Y | Y | A | A | Y | Y |
Sınıf Yönetimi (EBB 301) | Ç | Ç | Ç | Ç | Ç | Ç | Ç | Ç | Ç | Ç | Ç | Ç | Ç | Ç | Ç | Ç | Ç |
Soyut Matematik (IME 102) | Ç | Ç | O | O | Ç | Ç | Y | Y | Y | Y | Y | Y | O | Y | Y | Ç | O |
Topluma Hizmet Uygulamaları (IME 210) | Y | Y | Y | Ç | Y | Ç | Ç | Y | Y | Ç | Y | Y | O | Y | Y | Y | Y |
Türk Dili I (TUR 101) | Y | Y | Y | Y | Y | Y | Y | Y | Y | Y | Y | Y | Y | Y | Y | Y | Y |
Türk Dili II (TUR 102) | Y | Y | Y | Y | Y | Y | Y | Y | Y | Y | Y | Y | Y | Y | Y | Y | Y |
Türk Eğitim Sistemi ve Okul Yönetimi (EBB 306) | O | Ç | O | O | Ç | O | Ç | O | O | Ç | O | Ç | Ç | O | O | Ç | Ç |
Türk Eğitim Tarihi (EBB 206) | Y | A | Y | Y | Y | Y | Y | Y | Y | A | O | O | Y | Y | Y | Y | Y |
Üniversite Yaşamına Giriş (UNI 101) | Y | Y | Y | Y | Y | Y | Y | Y | Y | Y | Y | Y | Y | Y | Y | Y | Y |
Yabancı Dil I (ING 193) | Y | Y | Y | Y | Y | Y | Y | Y | Y | Y | Y | Y | Y | Y | Y | Y | Y |
Yabancı Dil II (ING 192) | A | Y | Y | Y | Y | Y | Y | Y | Y | Y | Y | Y | A | A | Y | Y | Y |
Seçmeli Dersler
Ders | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Bilgisayar Destekli Matematik Öğretimi (IME 001) | Ç | Ç | A | Y | Ç | Ç | Y | Y | Y | Y | Y | Y | A | Ç | Ç | Ç | Y |
Ef-Alan Seçmeli_ ( ) | |||||||||||||||||
Ef-Alan Seçmeli_ ( ) | |||||||||||||||||
Ef-Alan Seçmeli_ ( ) | |||||||||||||||||
Ef-Alan Seçmeli_ ( ) | |||||||||||||||||
Ef-Alan Seçmeli_ ( ) | |||||||||||||||||
Ef-Alan Seçmeli_ ( ) | |||||||||||||||||
Ef-Gk Seçmeli_ ( ) | |||||||||||||||||
Ef-Gk Seçmeli_ ( ) | |||||||||||||||||
Ef-Gk Seçmeli__ ( ) | |||||||||||||||||
Ef-Gk Seçmeli___ ( ) | |||||||||||||||||
Ef-Mb Seçmeli_ ( ) | |||||||||||||||||
Ef-Mb Seçmeli_ ( ) | |||||||||||||||||
Ef-Mb Seçmeli_ ( ) | |||||||||||||||||
Ef-Mb Seçmeli_ ( ) | |||||||||||||||||
Ef-Mb Seçmeli_ ( ) | |||||||||||||||||
Ef-Mb Seçmeli__ ( ) | |||||||||||||||||
İlkokul Matematik Öğretimi (IME 004) | Ç | Ç | Y | Y | O | O | Y | A | Y | Y | Y | A | A | O | O | A | A |
Kültür ve Matematik (IME 002) | Ç | Ç | O | O | O | A | A | Y | Y | Ç | Ç | A | O | A | A | A | A |
Matematik Ders Kitabı İncelemesi (IME 003) | A | O | Ç | Y | O | O | Y | Y | Y | Y | Y | A | O | O | O | Y | Y |
Matematik Eğitiminde Kaynaştırma Uygulamaları (IME 005) | Y | Y | Y | Ç | O | Ç | Y | Ç | O | Y | Y | O | Ç | O | O | O | Y |
Matematik Eğitiminde Özdüzenleme (IME 006) | A | A | A | A | Ç | Ç | A | Ç | Ç | A | A | A | O | O | O | A | O |
Matematik Öğretiminde Etkinlik Geliştirme (IME 007) | O | Ç | Ç | A | O | O | Y | O | Y | Y | Y | Y | A | Ç | Ç | O | Y |
Matematik Öğretiminde Materyal Tasarımı (IME 008) | A | A | A | A | Ç | Ç | A | Ç | Ç | A | A | A | O | Ç | Ç | A | Ç |
Matematik Öğretiminde Okul Dışı Öğrenme Ortamları (IME 009) | A | A | O | A | Ç | Ç | A | Ç | Ç | A | A | A | O | O | Ç | A | Ç |
Matematik Sınıflarında İletişim (IME 010) | Ç | Ç | O | Y | O | O | Y | Y | Y | Y | Y | Y | Ç | A | Y | Y | Y |
Oyunla Matematik Öğretimi (IME 012) | O | Ç | O | O | O | Ç | Y | Ç | Y | Y | Y | Y | Y | O | O | Y | Ç |
Sınıf İçi Öğrenmelerin Değerlendirilmesi (IME 013) | Y | Y | Y | Y | A | Ç | Y | Ç | A | Y | Y | Ç | O | Ç | Ç | Y | Y |
Üstün Yetenekli Öğrencilere Matematik Öğretimi (IME 011) | Y | Y | Y | Ç | O | Ç | Y | Ç | O | Y | Y | O | Ç | O | O | O | Y |
Zorunlu Dersler
Ders | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Algoritma ve Programlama (IME 206) | + | + | + | ||||||||||||||
Analitik Geometri (IME 205) | + | + | + | ||||||||||||||
Analiz I (IME 101) | + | + | + | + | + | + | + | + | + | ||||||||
Analiz II (IME 104) | + | + | + | + | + | + | + | + | + | ||||||||
Analiz III (IME 207) | + | + | + | ||||||||||||||
Atatürk İlkeleri ve İnkılap Tarihi I (ATA 101) | + | ||||||||||||||||
Atatürk İlkeleri ve İnkılap Tarihi II (ATA 102) | |||||||||||||||||
Bilişim Teknolojileri (ENF 101) | + | + | + | + | + | + | + | + | |||||||||
Cebir (IME 307) | + | + | + | ||||||||||||||
Cebir Öğretimi (IME 302) | + | + | + | + | + | + | + | + | + | + | |||||||
Eğitim Felsefesi (EBB 106) | + | + | + | + | + | + | + | + | |||||||||
Eğitim Psikolojisi (EBB 104) | + | + | + | + | + | + | + | + | + | + | + | + | + | + | + | + | |
Eğitim Sosyolojisi (EBB 103) | + | + | + | + | + | + | + | + | + | + | + | + | + | + | + | + | + |
Eğitimde Ahlak ve Etik (EBB 307) | + | + | + | + | + | + | + | + | + | + | + | + | + | + | + | + | |
Eğitimde Araştırma Yöntemleri (EBB 202) | + | + | + | + | + | + | + | + | + | + | + | + | + | + | + | ||
Eğitimde Ölçme ve Değerlendirme (EBB 304) | + | + | + | + | + | ||||||||||||
Eğitime Giriş (EBB 101) | + | + | + | + | + | + | + | + | + | ||||||||
Geometri ve Ölçme Öğretimi (IME 303) | + | + | + | + | + | + | + | + | + | + | |||||||
İstatistik (IME 305) | + | + | + | ||||||||||||||
Lineer Cebir I (IME 203) | + | + | + | ||||||||||||||
Lineer Cebir II (IME 204) | + | + | + | ||||||||||||||
Mantıksal Akıl Yürütme (IME 405) | + | + | + | + | + | + | + | + | + | ||||||||
Matematiğin Temelleri I (IME 105) | + | + | + | + | + | + | + | + | + | + | |||||||
Matematiğin Temelleri II (IME 106) | + | + | + | + | + | + | + | + | + | + | |||||||
Matematik Felsefesi (IME 402) | + | + | + | + | + | + | + | ||||||||||
Matematik Öğrenme ve Öğretim Yaklaşımları (IME 201) | + | + | + | + | + | + | + | + | + | + | + | + | + | + | + | + | + |
Matematik Öğretiminde İlişkilendirme (IME 306) | + | + | + | + | + | + | + | + | + | ||||||||
Matematik Öğretiminde Kavram Yanılgıları (IME 403) | + | + | + | + | + | + | + | + | + | ||||||||
Matematik Öğretiminde Modelleme (IME 406) | + | + | + | + | + | + | + | + | + | + | + | + | + | + | + | + | + |
Matematik Tarihi (IME 103) | + | + | + | + | + | + | + | ||||||||||
Matematikte Problem Çözme (IME 407) | + | + | + | + | + | + | + | + | + | + | |||||||
Okullarda Rehberlik (EBB 404) | |||||||||||||||||
Olasılık (IME 208) | + | + | + | ||||||||||||||
Olasılık ve İstatistik Öğretimi (IME 304) | + | + | + | + | + | + | + | + | |||||||||
Ortaokul Matematik Öğretim Programları (IME 202) | + | + | + | + | + | + | + | + | + | + | + | + | + | + | |||
Öğretim İlke ve Yöntemleri (EBB 203) | + | + | + | + | + | + | + | + | + | + | + | ||||||
Öğretim Teknolojileri (EBB 207) | |||||||||||||||||
Öğretmenlik Uygulaması I (IME 401) | + | + | + | + | + | + | + | + | + | + | + | + | + | + | + | + | |
Öğretmenlik Uygulaması II (IME 404) | + | + | + | + | + | + | + | + | + | + | + | + | + | + | + | + | |
Özel Eğitim ve Kaynaştırma (EBB 401) | + | + | + | + | + | + | + | + | |||||||||
Sayıların Öğretimi (IME 301) | + | + | + | + | + | + | + | ||||||||||
Sınıf Yönetimi (EBB 301) | + | + | + | + | + | + | + | + | + | + | + | + | + | + | + | + | + |
Soyut Matematik (IME 102) | + | + | + | + | + | + | + | + | + | ||||||||
Topluma Hizmet Uygulamaları (IME 210) | + | + | + | + | + | ||||||||||||
Türk Dili I (TUR 101) | |||||||||||||||||
Türk Dili II (TUR 102) | |||||||||||||||||
Türk Eğitim Sistemi ve Okul Yönetimi (EBB 306) | + | + | + | + | + | + | + | + | + | + | + | + | + | + | + | + | + |
Türk Eğitim Tarihi (EBB 206) | + | + | + | + | |||||||||||||
Üniversite Yaşamına Giriş (UNI 101) | |||||||||||||||||
Yabancı Dil I (ING 193) | |||||||||||||||||
Yabancı Dil II (ING 192) | + | + | + |
Seçmeli Dersler
Ders | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 | 10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 | 17 |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
Bilgisayar Destekli Matematik Öğretimi (IME 001) | + | + | + | + | + | + | + | + | + | ||||||||
Ef-Alan Seçmeli_ ( ) | |||||||||||||||||
Ef-Alan Seçmeli_ ( ) | |||||||||||||||||
Ef-Alan Seçmeli_ ( ) | |||||||||||||||||
Ef-Alan Seçmeli_ ( ) | |||||||||||||||||
Ef-Alan Seçmeli_ ( ) | |||||||||||||||||
Ef-Alan Seçmeli_ ( ) | |||||||||||||||||
Ef-Gk Seçmeli_ ( ) | |||||||||||||||||
Ef-Gk Seçmeli_ ( ) | |||||||||||||||||
Ef-Gk Seçmeli__ ( ) | |||||||||||||||||
Ef-Gk Seçmeli___ ( ) | |||||||||||||||||
Ef-Mb Seçmeli_ ( ) | |||||||||||||||||
Ef-Mb Seçmeli_ ( ) | |||||||||||||||||
Ef-Mb Seçmeli_ ( ) | |||||||||||||||||
Ef-Mb Seçmeli_ ( ) | |||||||||||||||||
Ef-Mb Seçmeli_ ( ) | |||||||||||||||||
Ef-Mb Seçmeli__ ( ) | |||||||||||||||||
İlkokul Matematik Öğretimi (IME 004) | + | + | + | + | + | + | + | + | + | + | + | ||||||
Kültür ve Matematik (IME 002) | + | + | + | + | + | + | + | + | + | + | + | + | + | + | + | ||
Matematik Ders Kitabı İncelemesi (IME 003) | + | + | + | + | + | + | + | + | + | ||||||||
Matematik Eğitiminde Kaynaştırma Uygulamaları (IME 005) | + | + | + | + | + | + | + | + | + | + | |||||||
Matematik Eğitiminde Özdüzenleme (IME 006) | + | + | + | + | + | + | + | + | + | + | + | + | + | + | + | + | + |
Matematik Öğretiminde Etkinlik Geliştirme (IME 007) | + | + | + | + | + | + | + | + | + | + | + | ||||||
Matematik Öğretiminde Materyal Tasarımı (IME 008) | + | + | + | + | + | + | + | + | + | + | + | + | + | + | + | + | + |
Matematik Öğretiminde Okul Dışı Öğrenme Ortamları (IME 009) | + | + | + | + | + | + | + | + | + | + | + | + | + | + | + | + | + |
Matematik Sınıflarında İletişim (IME 010) | + | + | + | + | + | + | + | ||||||||||
Oyunla Matematik Öğretimi (IME 012) | + | + | + | + | + | + | + | + | + | + | |||||||
Sınıf İçi Öğrenmelerin Değerlendirilmesi (IME 013) | + | + | + | + | + | + | + | + | |||||||||
Üstün Yetenekli Öğrencilere Matematik Öğretimi (IME 011) | + | + | + | + | + | + | + | + | + | + |