Zorunlu Dersler
Ders | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 |
---|---|---|---|---|---|---|
Bilim Felsefesi ve Eğitime Yansımaları (ILF 623) | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
Bilimsel Araştırma Teknikleri ve Seminer (FBE 600) | 5 | 2 | 5 | 5 | 5 | 5 |
Eğitim Araştırmalarında Nicel Yaklaşımlar ve Veri (ILF 618) | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
Eğitim Araştırmalarında Nitel Yaklaşımlar ve Veri (ILF 626) | 4 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 |
Tez Çalışması (ILF 900) | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
Yeterlilik (YET 900) | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
Seçmeli Dersler
Ders | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 |
---|---|---|---|---|---|---|
Bireysel Öğretim Teknikleri (ILF 620) | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
Çevre Felsefesi (ILF 624) | 5 | 5 | 5 | 5 | 0 | 5 |
Çevre Sorunları ve Eğitim (ILF 639) | 2 | 5 | 3 | 5 | 4 | 5 |
Çocuklarda Temel Fen Kavramlarının Gelişimi (ILF 635) | 5 | 5 | 5 | 4 | 3 | 4 |
Fen Bilgisi Eğitiminde Biyoloji Laboratuvar Uygulamaları ve Deney Tasarımı (ILF 647) | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
Fen Bilgisi Eğitiminde Hizmet İçi Eğitimi (ILF 646) | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
Fen Bilgisinde Temel Fizik Yaklaşımlar (ILF 637) | 0 | 4 | 3 | 0 | 3 | 0 |
Fen Eğitimi Ulusal- Uluslar Arası Alanyazın Çalışm (ILF 631) | 5 | 4 | 5 | 5 | 4 | 0 |
Fen Eğitimin Sosyo-Kültürel Temelleri (ILF 629) | 5 | 4 | 4 | 4 | 3 | 3 |
Fen Eğitiminde Güncel Araştırmalar (ILF 640) | 5 | 5 | 4 | 4 | 2 | 5 |
Fen Eğitiminde Özdüzenleme (ILF 648) | 5 | 5 | 3 | 3 | 5 | 4 |
Fen Eğitiminde Pedagojik İçerik Bilgisi (Pck) (ILF 625) | 4 | 4 | 4 | 4 | 3 | 3 |
Fen Eğitiminde Üstbilişin Önemi (ILF 627) | 1 | 3 | 2 | 2 | 2 | 3 |
Karşılaştırmalı Fen Öğretimi Programları (ILF 633) | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 | 0 |
Kültürlerarası Ölçme ve Ölçek Uyarlama (ILF 645) | 4 | 3 | 4 | 3 | 0 | 0 |
Öğrenmenin ve Hafızanın Biyolojik Mekanizmaları (ILF 622) | 4 | 4 | 4 | 4 | 2 | 2 |
Üstün Yetenekli Öğrenciler ve Eğitimleri (ILF 643) | 5 | 4 | 3 | 5 | 3 | 3 |
Zorunlu Dersler
Ders | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 |
---|---|---|---|---|---|---|
Bilim Felsefesi ve Eğitime Yansımaları (ILF 623) | Y | Y | Y | Y | Y | Y |
Bilimsel Araştırma Teknikleri ve Seminer (FBE 600) | Ç | O | Ç | Ç | Ç | Ç |
Eğitim Araştırmalarında Nicel Yaklaşımlar ve Veri (ILF 618) | Y | Y | Y | Y | Y | Y |
Eğitim Araştırmalarında Nitel Yaklaşımlar ve Veri (ILF 626) | Ç | Ç | Ç | Ç | Ç | Ç |
Tez Çalışması (ILF 900) | Y | Y | Y | Y | Y | Y |
Yeterlilik (YET 900) | Y | Y | Y | Y | Y | Y |
Seçmeli Dersler
Ders | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 |
---|---|---|---|---|---|---|
Bireysel Öğretim Teknikleri (ILF 620) | Y | Y | Y | Y | Y | Y |
Çevre Felsefesi (ILF 624) | Ç | Ç | Ç | Ç | Y | Ç |
Çevre Sorunları ve Eğitim (ILF 639) | O | Ç | O | Ç | Ç | Ç |
Çocuklarda Temel Fen Kavramlarının Gelişimi (ILF 635) | Ç | Ç | Ç | Ç | O | Ç |
Fen Bilgisi Eğitiminde Biyoloji Laboratuvar Uygulamaları ve Deney Tasarımı (ILF 647) | Y | Y | Y | Y | Y | Y |
Fen Bilgisi Eğitiminde Hizmet İçi Eğitimi (ILF 646) | Y | Y | Y | Y | Y | Y |
Fen Bilgisinde Temel Fizik Yaklaşımlar (ILF 637) | Y | Ç | O | Y | O | Y |
Fen Eğitimi Ulusal- Uluslar Arası Alanyazın Çalışm (ILF 631) | Ç | Ç | Ç | Ç | Ç | Y |
Fen Eğitimin Sosyo-Kültürel Temelleri (ILF 629) | Ç | Ç | Ç | Ç | O | O |
Fen Eğitiminde Güncel Araştırmalar (ILF 640) | Ç | Ç | Ç | Ç | O | Ç |
Fen Eğitiminde Özdüzenleme (ILF 648) | Ç | Ç | O | O | Ç | Ç |
Fen Eğitiminde Pedagojik İçerik Bilgisi (Pck) (ILF 625) | Ç | Ç | Ç | Ç | O | O |
Fen Eğitiminde Üstbilişin Önemi (ILF 627) | A | O | O | O | O | O |
Karşılaştırmalı Fen Öğretimi Programları (ILF 633) | Y | Y | Y | Y | Y | Y |
Kültürlerarası Ölçme ve Ölçek Uyarlama (ILF 645) | Ç | O | Ç | O | Y | Y |
Öğrenmenin ve Hafızanın Biyolojik Mekanizmaları (ILF 622) | Ç | Ç | Ç | Ç | O | O |
Üstün Yetenekli Öğrenciler ve Eğitimleri (ILF 643) | Ç | Ç | O | Ç | O | O |
Zorunlu Dersler
Ders | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 |
---|---|---|---|---|---|---|
Bilim Felsefesi ve Eğitime Yansımaları (ILF 623) | ||||||
Bilimsel Araştırma Teknikleri ve Seminer (FBE 600) | + | + | + | + | + | + |
Eğitim Araştırmalarında Nicel Yaklaşımlar ve Veri (ILF 618) | ||||||
Eğitim Araştırmalarında Nitel Yaklaşımlar ve Veri (ILF 626) | + | + | + | + | + | + |
Tez Çalışması (ILF 900) | ||||||
Yeterlilik (YET 900) |
Seçmeli Dersler
Ders | 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | 6 |
---|---|---|---|---|---|---|
Bireysel Öğretim Teknikleri (ILF 620) | ||||||
Çevre Felsefesi (ILF 624) | + | + | + | + | + | |
Çevre Sorunları ve Eğitim (ILF 639) | + | + | + | + | + | + |
Çocuklarda Temel Fen Kavramlarının Gelişimi (ILF 635) | + | + | + | + | + | + |
Fen Bilgisi Eğitiminde Biyoloji Laboratuvar Uygulamaları ve Deney Tasarımı (ILF 647) | ||||||
Fen Bilgisi Eğitiminde Hizmet İçi Eğitimi (ILF 646) | ||||||
Fen Bilgisinde Temel Fizik Yaklaşımlar (ILF 637) | + | + | + | |||
Fen Eğitimi Ulusal- Uluslar Arası Alanyazın Çalışm (ILF 631) | + | + | + | + | + | |
Fen Eğitimin Sosyo-Kültürel Temelleri (ILF 629) | + | + | + | + | + | + |
Fen Eğitiminde Güncel Araştırmalar (ILF 640) | + | + | + | + | + | + |
Fen Eğitiminde Özdüzenleme (ILF 648) | + | + | + | + | + | + |
Fen Eğitiminde Pedagojik İçerik Bilgisi (Pck) (ILF 625) | + | + | + | + | + | + |
Fen Eğitiminde Üstbilişin Önemi (ILF 627) | + | + | + | + | + | + |
Karşılaştırmalı Fen Öğretimi Programları (ILF 633) | ||||||
Kültürlerarası Ölçme ve Ölçek Uyarlama (ILF 645) | + | + | + | + | ||
Öğrenmenin ve Hafızanın Biyolojik Mekanizmaları (ILF 622) | + | + | + | + | + | + |
Üstün Yetenekli Öğrenciler ve Eğitimleri (ILF 643) | + | + | + | + | + | + |