Zorunlu Dersler
| Ders | PÇ 1 | PÇ 2 | PÇ 3 | PÇ 4 | PÇ 5 | PÇ 6 |
|---|---|---|---|---|---|---|
| Bilim Felsefesi ve Eğitime Yansımaları (ILF 623) | - | - | - | - | - | - |
| Bilimsel Araştırma Teknikleri ve Seminer (FBE 600) | 5 | 2 | 5 | 5 | 5 | 5 |
| Eğitim Araştırmalarında Nicel Yaklaşımlar ve Veri (ILF 618) | - | - | - | - | - | - |
| Eğitim Araştırmalarında Nitel Yaklaşımlar ve Veri (ILF 626) | 4 | 5 | 5 | 5 | 5 | 5 |
| Tez Çalışması (ILF 900) | - | - | - | - | - | - |
| Uzmanlık Alan Dersi ( ) | ||||||
| Uzmanlık Alan Dersi ( ) | ||||||
| Uzmanlık Alan Dersi ( ) | ||||||
| Uzmanlık Alan Dersi ( ) | ||||||
| Uzmanlık Alan Dersi ( ) | ||||||
| Uzmanlık Alan Dersi ( ) | ||||||
| Uzmanlık Alan Dersi ( ) | ||||||
| Uzmanlık Alan Dersi ( ) | ||||||
| Yeterlilik (YET 900) | - | - | - | - | - | - |
Seçmeli Dersler
| Ders | PÇ 1 | PÇ 2 | PÇ 3 | PÇ 4 | PÇ 5 | PÇ 6 |
|---|---|---|---|---|---|---|
| Bireysel Öğretim Teknikleri (ILF 620) | - | - | - | - | - | - |
| Çevre Sorunları ve Eğitim (ILF 639) | 2 | 5 | 3 | 5 | 4 | 5 |
| Çocuklarda Temel Fen Kavramlarının Gelişimi (ILF 635) | 5 | 5 | 5 | 4 | 3 | 4 |
| Egt_Seçmeli ( ) | ||||||
| Egt_Seçmeli ( ) | ||||||
| Egt_Seçmeli ( ) | ||||||
| Fen Bilgisi Eğitiminde Biyoloji Laboratuvar Uygulamaları ve Deney Tasarımı (ILF 647) | 3 | 5 | 4 | 3 | 5 | 5 |
| Fen Bilgisinde Temel Fizik Yaklaşımlar (ILF 637) | - | 4 | 3 | - | 3 | - |
| Fen Eğitimi Ulusal- Uluslar Arası Alanyazın Çalışm (ILF 631) | 5 | 4 | 5 | 5 | 4 | - |
| Fen Eğitimin Sosyo-Kültürel Temelleri (ILF 629) | 5 | 4 | 4 | 4 | 3 | 3 |
| Fen Eğitiminde Güncel Araştırmalar (ILF 640) | 5 | 5 | 4 | 4 | 2 | 5 |
| Fen Eğitiminde Özdüzenleme (ILF 648) | 5 | 5 | 3 | 3 | 5 | 4 |
| Fen Eğitiminde Pedagojik İçerik Bilgisi (Pck) (ILF 625) | 4 | 4 | 4 | 4 | 3 | 3 |
| Fen Eğitiminde Üstbilişin Önemi (ILF 627) | 1 | 3 | 2 | 2 | 2 | 3 |
| Karşılaştırmalı Fen Öğretimi Programları (ILF 633) | 5 | 5 | 5 | - | - | 5 |
| Kültürlerarası Ölçme ve Ölçek Uyarlama (ILF 645) | 4 | 3 | 4 | 3 | - | - |
| Öğrenmenin ve Hafızanın Biyolojik Mekanizmaları (ILF 622) | 4 | 4 | 4 | 4 | 2 | 2 |
| Üstün Yetenekli Öğrenciler ve Eğitimleri (ILF 643) | 5 | 4 | 3 | 5 | 3 | 3 |
Zorunlu Dersler
| Ders | PÇ 1 | PÇ 2 | PÇ 3 | PÇ 4 | PÇ 5 | PÇ 6 |
|---|---|---|---|---|---|---|
| Bilim Felsefesi ve Eğitime Yansımaları (ILF 623) | Y | Y | Y | Y | Y | Y |
| Bilimsel Araştırma Teknikleri ve Seminer (FBE 600) | Ç | O | Ç | Ç | Ç | Ç |
| Eğitim Araştırmalarında Nicel Yaklaşımlar ve Veri (ILF 618) | Y | Y | Y | Y | Y | Y |
| Eğitim Araştırmalarında Nitel Yaklaşımlar ve Veri (ILF 626) | Ç | Ç | Ç | Ç | Ç | Ç |
| Tez Çalışması (ILF 900) | Y | Y | Y | Y | Y | Y |
| Uzmanlık Alan Dersi ( ) | ||||||
| Uzmanlık Alan Dersi ( ) | ||||||
| Uzmanlık Alan Dersi ( ) | ||||||
| Uzmanlık Alan Dersi ( ) | ||||||
| Uzmanlık Alan Dersi ( ) | ||||||
| Uzmanlık Alan Dersi ( ) | ||||||
| Uzmanlık Alan Dersi ( ) | ||||||
| Uzmanlık Alan Dersi ( ) | ||||||
| Yeterlilik (YET 900) | Y | Y | Y | Y | Y | Y |
Seçmeli Dersler
| Ders | PÇ 1 | PÇ 2 | PÇ 3 | PÇ 4 | PÇ 5 | PÇ 6 |
|---|---|---|---|---|---|---|
| Bireysel Öğretim Teknikleri (ILF 620) | Y | Y | Y | Y | Y | Y |
| Çevre Sorunları ve Eğitim (ILF 639) | O | Ç | O | Ç | Ç | Ç |
| Çocuklarda Temel Fen Kavramlarının Gelişimi (ILF 635) | Ç | Ç | Ç | Ç | O | Ç |
| Egt_Seçmeli ( ) | ||||||
| Egt_Seçmeli ( ) | ||||||
| Egt_Seçmeli ( ) | ||||||
| Fen Bilgisi Eğitiminde Biyoloji Laboratuvar Uygulamaları ve Deney Tasarımı (ILF 647) | O | Ç | Ç | O | Ç | Ç |
| Fen Bilgisinde Temel Fizik Yaklaşımlar (ILF 637) | Y | Ç | O | Y | O | Y |
| Fen Eğitimi Ulusal- Uluslar Arası Alanyazın Çalışm (ILF 631) | Ç | Ç | Ç | Ç | Ç | Y |
| Fen Eğitimin Sosyo-Kültürel Temelleri (ILF 629) | Ç | Ç | Ç | Ç | O | O |
| Fen Eğitiminde Güncel Araştırmalar (ILF 640) | Ç | Ç | Ç | Ç | O | Ç |
| Fen Eğitiminde Özdüzenleme (ILF 648) | Ç | Ç | O | O | Ç | Ç |
| Fen Eğitiminde Pedagojik İçerik Bilgisi (Pck) (ILF 625) | Ç | Ç | Ç | Ç | O | O |
| Fen Eğitiminde Üstbilişin Önemi (ILF 627) | A | O | O | O | O | O |
| Karşılaştırmalı Fen Öğretimi Programları (ILF 633) | Ç | Ç | Ç | Y | Y | Ç |
| Kültürlerarası Ölçme ve Ölçek Uyarlama (ILF 645) | Ç | O | Ç | O | Y | Y |
| Öğrenmenin ve Hafızanın Biyolojik Mekanizmaları (ILF 622) | Ç | Ç | Ç | Ç | O | O |
| Üstün Yetenekli Öğrenciler ve Eğitimleri (ILF 643) | Ç | Ç | O | Ç | O | O |
Zorunlu Dersler
| Ders | PÇ 1 | PÇ 2 | PÇ 3 | PÇ 4 | PÇ 5 | PÇ 6 |
|---|---|---|---|---|---|---|
| Bilim Felsefesi ve Eğitime Yansımaları (ILF 623) | ||||||
| Bilimsel Araştırma Teknikleri ve Seminer (FBE 600) | + | + | + | + | + | + |
| Eğitim Araştırmalarında Nicel Yaklaşımlar ve Veri (ILF 618) | ||||||
| Eğitim Araştırmalarında Nitel Yaklaşımlar ve Veri (ILF 626) | + | + | + | + | + | + |
| Tez Çalışması (ILF 900) | ||||||
| Uzmanlık Alan Dersi ( ) | ||||||
| Uzmanlık Alan Dersi ( ) | ||||||
| Uzmanlık Alan Dersi ( ) | ||||||
| Uzmanlık Alan Dersi ( ) | ||||||
| Uzmanlık Alan Dersi ( ) | ||||||
| Uzmanlık Alan Dersi ( ) | ||||||
| Uzmanlık Alan Dersi ( ) | ||||||
| Uzmanlık Alan Dersi ( ) | ||||||
| Yeterlilik (YET 900) |
Seçmeli Dersler
| Ders | PÇ 1 | PÇ 2 | PÇ 3 | PÇ 4 | PÇ 5 | PÇ 6 |
|---|---|---|---|---|---|---|
| Bireysel Öğretim Teknikleri (ILF 620) | ||||||
| Çevre Sorunları ve Eğitim (ILF 639) | + | + | + | + | + | + |
| Çocuklarda Temel Fen Kavramlarının Gelişimi (ILF 635) | + | + | + | + | + | + |
| Egt_Seçmeli ( ) | ||||||
| Egt_Seçmeli ( ) | ||||||
| Egt_Seçmeli ( ) | ||||||
| Fen Bilgisi Eğitiminde Biyoloji Laboratuvar Uygulamaları ve Deney Tasarımı (ILF 647) | + | + | + | + | + | + |
| Fen Bilgisinde Temel Fizik Yaklaşımlar (ILF 637) | + | + | + | |||
| Fen Eğitimi Ulusal- Uluslar Arası Alanyazın Çalışm (ILF 631) | + | + | + | + | + | |
| Fen Eğitimin Sosyo-Kültürel Temelleri (ILF 629) | + | + | + | + | + | + |
| Fen Eğitiminde Güncel Araştırmalar (ILF 640) | + | + | + | + | + | + |
| Fen Eğitiminde Özdüzenleme (ILF 648) | + | + | + | + | + | + |
| Fen Eğitiminde Pedagojik İçerik Bilgisi (Pck) (ILF 625) | + | + | + | + | + | + |
| Fen Eğitiminde Üstbilişin Önemi (ILF 627) | + | + | + | + | + | + |
| Karşılaştırmalı Fen Öğretimi Programları (ILF 633) | + | + | + | + | ||
| Kültürlerarası Ölçme ve Ölçek Uyarlama (ILF 645) | + | + | + | + | ||
| Öğrenmenin ve Hafızanın Biyolojik Mekanizmaları (ILF 622) | + | + | + | + | + | + |
| Üstün Yetenekli Öğrenciler ve Eğitimleri (ILF 643) | + | + | + | + | + | + |