Ders Adı Kodu Yarıyıl T+U Saat Kredi AKTS
Geri Bildirim Kültürü ve Tüketici Etkileşimi (Sektör Dersi) MTH 037 0 3 + 0 3 5
Ön Koşul Dersleri
Önerilen Seçmeli Dersler
Dersin Dili Türkçe
Dersin Seviyesi Lisans
Dersin Türü Seçmeli
Dersin Koordinatörü Dr.Öğr.Üyesi İSMAİL KURTULDU
Dersi Verenler Dr.Öğr.Üyesi İSMAİL KURTULDU,
Dersin Yardımcıları
Dersin Kategorisi Diğer
Dersin Amacı
Dersin İçeriği
# Ders Öğrenme Çıktıları Öğretim Yöntemleri Ölçme Yöntemleri
1 Geri bildirim kültürünün işletmelerdeki rolünü açıklayabilir ve tüketici ilişkilerindeki önemini değerlendirebilir. Anlatım,
2 Tüketici geri bildirimlerini analiz ederek işletme stratejilerine katkı sağlayacak çıkarımlar yapabilir. Problem Çözme, Çoktan Seçmeli Testler,
3 Etkili geri bildirim toplama yöntemlerini (anket, sosyal medya takibi, müşteri memnuniyeti araçları vb.) uygulayabilir. Beyin Fırtınası,
4 Tüketici ile etkileşimi güçlendirecek iletişim tekniklerini kullanarak müşteri deneyimini iyileştirebilir. Yazılı Sınavlar (Kısa ve Uzun Yanıtlı),
Hafta Ders Konuları Ön Hazırlık
Kaynaklar
Ders Notu
Ders Kaynakları
Sıra Program Çıktıları Katkı Düzeyi
1 2 3 4 5
1 Halkla İlişkiler ve Reklamcılık uzmanlık alanının gerektirdiği kuramları sıralar. X
2 Kurum ve hedef kitleleri arasında köprü görevi görür. X
3 Halkla İlişkiler ve Reklamcılık uzmanı olarak etik değerleri göz önünde bulundurarak topluma karşı sorumluluk bilinciyle hareket eder. X
4 Halkla İlişkiler ve Reklamcılık uzmanı olarak etkili iletişimin unsurlarını sıralar. X
5 Halkla İlişkiler ve Reklamcılık Kampanyaları düzenler. X
7 Medya ile ilişkileri düzenler ve medya planlaması yapar. X
8 Yazılı ve görsel iletişimi ve araçlarını etkin olarak kullanarak ikna edici mesajlar oluşturur. X
# Ders Öğrenme Çıktılarının Program Çıktılarına Katkısı PÇ 1 PÇ 2 PÇ 3 PÇ 4 PÇ 5 PÇ 7 PÇ 8
1 Geri bildirim kültürünün işletmelerdeki rolünü açıklayabilir ve tüketici ilişkilerindeki önemini değerlendirebilir. 3
2 Tüketici geri bildirimlerini analiz ederek işletme stratejilerine katkı sağlayacak çıkarımlar yapabilir. 4
3 Etkili geri bildirim toplama yöntemlerini (anket, sosyal medya takibi, müşteri memnuniyeti araçları vb.) uygulayabilir. 4
4 Tüketici ile etkileşimi güçlendirecek iletişim tekniklerini kullanarak müşteri deneyimini iyileştirebilir.
Değerlendirme Sistemi
Yarıyıl Çalışmaları Katkı Oranı
1. Ara Sınav 40
Toplam 40
1. Final 60
1. Yıl İçinin Başarıya 40
Toplam 100
AKTS - İş Yükü Etkinlik Sayı Süre (Saat) Toplam İş Yükü (Saat)