| Ders Adı | Kodu | Yarıyıl | T+U Saat | Kredi | AKTS |
|---|---|---|---|---|---|
| Adi Konkordato | OHD 660 | 0 | 3 + 0 | 3 | 6 |
| Ön Koşul Dersleri | |
| Önerilen Seçmeli Dersler | |
| Dersin Dili | Türkçe |
| Dersin Seviyesi | Doktora |
| Dersin Türü | Seçmeli |
| Dersin Koordinatörü | Dr.Öğr.Üyesi YAKUP ORUÇ |
| Dersi Verenler | Dr.Öğr.Üyesi YAKUP ORUÇ, |
| Dersin Yardımcıları | |
| Dersin Kategorisi | Diğer |
| Dersin Amacı | |
| Dersin İçeriği |
| Kalkınma Amaçları |
|---|
|
| # | Ders Öğrenme Çıktıları | Öğretim Yöntemleri | Ölçme Yöntemleri |
|---|---|---|---|
| 1 | analiz edebilme | Problem Çözme, | Çoktan Seçmeli Testler, Performans Değerlendirme, |
| 2 | çıkarımda bulunabilme | Soru-Cevap, | Eşleştirme Testler, Yazılı Sınavlar (Kısa ve Uzun Yanıtlı), |
| 3 | problem çözebilme | Problem Çözme, | Yazılı Sınavlar (Kısa ve Uzun Yanıtlı), Performans Değerlendirme, |
| Hafta | Ders Konuları | Ön Hazırlık |
|---|
| Kaynaklar | |
|---|---|
| Ders Notu | |
| Ders Kaynakları | |
| Sıra | Program Çıktıları | Katkı Düzeyi | |||||
|---|---|---|---|---|---|---|---|
| 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | |||
| 1 | İlgili hukuk dalının temel kavramlarında temel bilgileri anlama ve kullanabilme, değerlendirme ve yorum yapabilme, ekonomik gelişmeleri analiz edebilme, ekonomik konularda görüş bildirebilme, çeşitli ekonomik ve hukuki meseleler karşısında çözüm getirebilme becerisi kazanma | X | |||||
| 2 | Hukuki ve normatif araştırma becerisine ve düşünme yeteneğine sahip, alınacak kararların sonuçlarını öngörebilen ve doğru tahminlerde bulunabilen, sebep-sonuç ilişkilerini göz önünde bulunduran, stratejik yaklaşım geliştirebilme | X | |||||
| 3 | Hukuk temel alanı ve kişinin uzmanlığını oluşturduğu alanda teori ve pratik bilgisi sayesinde koordinasyon kabiliyetinin kuvvetlenmesi | X | |||||
| 4 | Özel hukuk konularında kişinin aldığı dersler, yazmış olduğu makale/ödev konuları üzerinde yetkinlik kazanması ve çalışmakta olduğu tez konusunda uzmanlaşması | X | |||||
| 5 | Özel hukuk doktora programı kişinin iletişim bilgisini ve sosyal becerilerini geliştirmeye yönelik bir program değildir. Bununla birlikte kişi çalışmış olduğu noktalarda uzmanlık kazanacağından bu konularda koordinasyon görevleri üstlenebilir | X | |||||
| 6 | Kişinin aldığı dersler, çalışma konuları ve tez konusu üzerinde yüksek bir uzmanlığa sahip olması | X | |||||
| # | Ders Öğrenme Çıktılarının Program Çıktılarına Katkısı | PÇ 1 | PÇ 2 | PÇ 3 | PÇ 4 | PÇ 5 | PÇ 6 |
|---|---|---|---|---|---|---|---|
| 1 | analiz edebilme | ||||||
| 2 | çıkarımda bulunabilme | ||||||
| 3 | problem çözebilme |
| Değerlendirme Sistemi | |
|---|---|
| Yarıyıl Çalışmaları | Katkı Oranı |
| 1. Ödev | 100 |
| Toplam | 100 |
| 1. Yıl İçinin Başarıya | 40 |
| 1. Final | 60 |
| Toplam | 100 |
| AKTS - İş Yükü Etkinlik | Sayı | Süre (Saat) | Toplam İş Yükü (Saat) |
|---|