| Ders Adı | Kodu | Yarıyıl | T+U Saat | Kredi | AKTS | 
|---|---|---|---|---|---|
| İnovasyon Yönetimi | GYY 514 | 0 | 3 + 0 | 3 | 6 | 
| Ön Koşul Dersleri | |
| Önerilen Seçmeli Dersler | |
| Dersin Dili | Türkçe | 
| Dersin Seviyesi | YUKSEK_LISANS | 
| Dersin Türü | Seçmeli | 
| Dersin Koordinatörü | Prof.Dr. İHSAN HAKAN SELVİ | 
| Dersi Verenler | |
| Dersin Yardımcıları | |
| Dersin Kategorisi | Diğer | 
| Dersin Amacı | Bu dersin amacı, yeniliği yönetebilme becerilerini kazandırmaktır  | 
                                
| Dersin İçeriği | 
| # | Ders Öğrenme Çıktıları | Öğretim Yöntemleri | Ölçme Yöntemleri | 
|---|
| Hafta | Ders Konuları | Ön Hazırlık | 
|---|---|---|
| 1 | Temel Kavramlar | |
| 2 | Yenilik Çeşitleri ve Yeniliğin Yayılması | |
| 3 | Yeniliğin Teorik Altyapısı, Modern Anlayış ve Uygulamaları | |
| 4 | Yeniliğin Teorik Altyapısı, Modern Anlayış ve Uygulamaları, Yenilik Yönetimi ve Yenilikçi Örgüt Kültürü | |
| 5 | Yenilik Yönetimi ve Yenilikçi Örgüt Kültürü | |
| 6 | İşletmelerde yeniliği Belirleyen Faktörler ve Uygulamalar | |
| 7 | Yenilik Kaynakları ve Stratejileri | |
| 8 | Yenilik Kaynakları ve Stratejileri | |
| 9 | Yeniliklerin Korunması ve Yasal Çerçeve | |
| 10 | Örnek Olaylar | |
| 11 | Örnek Olaylar | |
| 12 | Proje Sunumları | |
| 13 | Proje Sunumları | |
| 14 | Proje Sunumları | 
| Kaynaklar | |
|---|---|
| Ders Notu | |
| Ders Kaynakları | |
| Sıra | Program Çıktıları | Katkı Düzeyi | |||||
|---|---|---|---|---|---|---|---|
| 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | |||
| 1 | Disiplinindeki kavramlara, uygulamalara ve teorilere hâkim olur ve bunları iş yaşamındaki sorunların çözümünde ya da yürüttüğü bilimsel çalışmalarda kullanabilir. | ||||||
| 2 | Evrensel bilimsel etik uygulamalara riayet eder ve intihalden kaçınır. | ||||||
| 4 | Faaliyetlerinin topluma ve çevreye olan muhtemel etkilerini göz önünde bulundurur, bu olumsuz etkileri en aza indirgemek ve topluma fayda sağlamak için sorumluluk alır. | ||||||
| 5 | İşletme sorunlarını çözmede uygun analitik teknikleri kullanabilir. | ||||||
| 6 | Bilimsel araştırma ve proje bulgularını sözlü sunum ve yazılı rapor şeklinde etkili ve ikna edici bir şekilde sunabilir. | ||||||
| 6 | Bilimsel araştırma ve proje bulgularını sözlü sunum ve yazılı rapor şeklinde etkili ve ikna edici bir şekilde sunabilir. | ||||||
| 7 | Derslerinde ve araştırmalarında ihtiyaç duyacağı teknolojileri tespit etme ve etkili bir şekilde kullanma becerisine sahip olur. | ||||||
| # | Ders Öğrenme Çıktılarının Program Çıktılarına Katkısı | PÇ 1 | PÇ 2 | PÇ 4 | PÇ 5 | PÇ 6 | PÇ 6 | PÇ 7 | 
|---|
| Değerlendirme Sistemi | |
|---|---|
| Yarıyıl Çalışmaları | Katkı Oranı | 
| Toplam | 0 | 
| Toplam | 0 | 
| AKTS - İş Yükü Etkinlik | Sayı | Süre (Saat) | Toplam İş Yükü (Saat) | 
|---|