| Ders Adı | Kodu | Yarıyıl | T+U Saat | Kredi | AKTS |
|---|---|---|---|---|---|
| Tez Çalışması | EBP 900 | 6 | 0 + 0 | 0 | 150 |
| Ön Koşul Dersleri | |
| Önerilen Seçmeli Dersler | |
| Dersin Dili | Türkçe |
| Dersin Seviyesi | Doktora |
| Dersin Türü | Zorunlu |
| Dersin Koordinatörü | Prof.Dr. CAHİT BAĞCI |
| Dersi Verenler | Doç.Dr. SONGÜL DOĞANAY, Prof.Dr. CAHİT BAĞCI, |
| Dersin Yardımcıları | |
| Dersin Kategorisi | Diğer |
| Dersin Amacı | |
| Dersin İçeriği |
| # | Ders Öğrenme Çıktıları | Öğretim Yöntemleri | Ölçme Yöntemleri |
|---|
| Hafta | Ders Konuları | Ön Hazırlık |
|---|
| Kaynaklar | |
|---|---|
| Ders Notu | |
| Ders Kaynakları | |
| Sıra | Program Çıktıları | Katkı Düzeyi | |||||
|---|---|---|---|---|---|---|---|
| 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | |||
| 1 | Kanıt niteliği yüksek nitelikli araştırmalar ile mesleğin bilgi birikimini oluşturabilmesi | ||||||
| 2 | Ebelik kuramlarını geliştirilebilmesi | ||||||
| 3 | Ebelik etik kodlarını oluşturabilmesi | ||||||
| 4 | Ebelik eğitiminde aktif olarak yer alacak meslekten yetişen kendi akademisyenlerini oluşturabilmesi | ||||||
| 5 | Bilimsel çalışmalara eleştirel bakış açısı geliştirebilme | ||||||
| 6 | Ekip lideri olarak gerekli yönetici niteliklerine sahip olabilmesi | ||||||
| 7 | Etkin eğitim methodları ile iyi bir eğitimci olmanın yanısıra eğitim programları oluşturabilmesi | ||||||
| 8 | Mesleki örgütlenmeyi güçlendirerek meslek üyeleri arasında gerekli işbirliği bilincini oluşturabilmesi | ||||||
| # | Ders Öğrenme Çıktılarının Program Çıktılarına Katkısı | PÇ 1 | PÇ 2 | PÇ 3 | PÇ 4 | PÇ 5 | PÇ 6 | PÇ 7 | PÇ 8 |
|---|
| Değerlendirme Sistemi | |
|---|---|
| Yarıyıl Çalışmaları | Katkı Oranı |
| Toplam | 0 |
| Toplam | 0 |
| AKTS - İş Yükü Etkinlik | Sayı | Süre (Saat) | Toplam İş Yükü (Saat) |
|---|