| 1 |
Rehberlik ve Psikolojik Danışmanlık alanına ilişkin bilgilerini disiplinlerarasılık çerçevesinde uzmanlık düzeyinde geliştirir ve kullanır. |
|
|
|
|
|
| 2 |
Yerli ve yabancı alanyazını takip ederek eğitim teknolojileri aracılığıyla Rehberlik ve Psikolojik Danışmanlık alanına yönelik bilimsel çözümler üretir ve paydaşlarına aktarır. |
|
|
|
|
|
| 3 |
Eğitim bilimleri ilkeleri doğrultusunda 21. yüzyıl yeterliklerini geliştirerek eğitim sisteminin ve toplumun çağın gereklerine uygun yapılandırılmasına katkı sağlar. |
|
|
|
|
|
| 4 |
Rehberlik ve Psikolojik Danışmanlık alanında bir üst eğitim olarak doktora eğitimine devam etmek için gerekli öğrenme becerilerini kazanır ve bu becerileri disiplinlerarası çalışmalarda kullanır. |
|
|
|
|
|
| 5 |
Rehberlik ve Psikolojik Danışmanlık alanında yürüttüğü bilimsel araştırmayı yeni stratejik yaklaşımlar geliştirerek bağımsız olarak yürütür. |
|
|
|
|
|
| 6 |
Rehberlik ve Psikolojik Danışmanlık alanında uzmanlık düzeyindeki öğrenme sürecini eleştirel bir yaklaşımla değerlendirerek yönlendirir. |
|
|
|
|
|
| 7 |
Milli, kültürel ve evrensel değerleri özümseyerek Rehberlik ve Psikolojik Danışmanlık alanında etik kurallara uygun biçimde bilimsel araştırmalar yapar ve sonuçlarını kalite süreçleri çerçevesinde değerlendirir. |
|
|
|
|
|