| Ders Adı | Kodu | Yarıyıl | T+U Saat | Kredi | AKTS |
|---|---|---|---|---|---|
| Çevrimiçi ve Karma Öğrenmede Eğilimler | UET 504 | 0 | 3 + 0 | 3 | 6 |
| Ön Koşul Dersleri | |
| Önerilen Seçmeli Dersler | |
| Dersin Dili | Türkçe |
| Dersin Seviyesi | YUKSEK_LISANS |
| Dersin Türü | Seçmeli |
| Dersin Koordinatörü | Prof.Dr. MÜBİN KIYICI |
| Dersi Verenler | |
| Dersin Yardımcıları | |
| Dersin Kategorisi | Diğer |
| Dersin Amacı | Bu dersin amacı, Çevrimiçi ve Karma Öğrenmede Eğilimleri kavrayabilmek. |
| Dersin İçeriği | 1 Çevrimiçi öğrenme 2 Çevrimiçi öğrenme uygulamaları 3 Çevrimiçi öğrenmede etkileşim 4 Çevrimiçi öğrenme teknolojileri 5 Çevrimiçi öğrenme modelleri 6 Çevrimiçi öğrenmede eğilimler 7 Ara sınav 8 Karma öğrenme 9 Karma öğrenme uygulamaları 10 Karma öğrenmede etkileşim 11 Karma öğrenme teknolojileri 12 Karma öğrenme modelleri 13 Karma öğrenmede eğilimler 14 Genel değerlendirme |
| # | Ders Öğrenme Çıktıları | Öğretim Yöntemleri | Ölçme Yöntemleri |
|---|
| Hafta | Ders Konuları | Ön Hazırlık |
|---|
| Kaynaklar | |
|---|---|
| Ders Notu | |
| Ders Kaynakları | 1. Kaya, Zeki. (2002). Uzaktan Eğitim. Pegem Yayıncılık |
| Sıra | Program Çıktıları | Katkı Düzeyi | |||||
|---|---|---|---|---|---|---|---|
| 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | |||
| 1 | Uzaktan eğitim alanıyla ilgili kavramsal ve kuramsal bilgilere sahip olur. | ||||||
| 2 | Uzaktan eğitim alanının ilişkili olduğu disiplinlerarası etkileşimi kavrar. | ||||||
| 3 | Uzaktan eğitim alanıyla ilgili ulusal ve uluslararası yayınları takip eder. | ||||||
| 4 | Uzaktan eğitim alanında araştırma planlama, uygulama ve yapma becerisine sahip olur. | ||||||
| 5 | Uzaktan eğitimin uygulamadaki yansımalarını değerlendirir. | ||||||
| 6 | Uzaktan eğitim alanında akademik kurallara uygun yayım hazırlar. | ||||||
| 7 | Uzaktan eğitim alanıyla ilgili uygulamada karşılaşılacak olası aksaklık için bireysel ve ekip olarak sorumluluk ve inisiyatif alır. | ||||||
| 8 | Uzaktan eğitim alanında proje veya hedefi planlar ve yönetir. | ||||||
| 9 | Uzaktan eğitim yaşamboyu öğrenme ve sorgulama bilincine sahiptir. | ||||||
| 10 | Uzaktan eğitim alanında gerektirdiği düzeyde bilgisayar yazılımı ile birlikte bilişim ve iletişim teknolojilerini kullanır. | ||||||
| 11 | Uzaktan eğitim, alanında özümsediği bilgiyi, problem çözme ve/veya uygulama becerilerini, ulusal ve uluslararası düzeyde ve disiplinlerarası çalışmalarda kullanır. | ||||||
| # | Ders Öğrenme Çıktılarının Program Çıktılarına Katkısı | PÇ 1 | PÇ 2 | PÇ 3 | PÇ 4 | PÇ 5 | PÇ 6 | PÇ 7 | PÇ 8 | PÇ 9 | PÇ 10 | PÇ 11 |
|---|
| Değerlendirme Sistemi | |
|---|---|
| Yarıyıl Çalışmaları | Katkı Oranı |
| 1. Ara Sınav | 40 |
| 1. Kısa Sınav | 20 |
| 1. Proje / Tasarım | 40 |
| Toplam | 100 |
| 1. Yıl İçinin Başarıya | 60 |
| 1. Final | 40 |
| Toplam | 100 |
| AKTS - İş Yükü Etkinlik | Sayı | Süre (Saat) | Toplam İş Yükü (Saat) |
|---|