| Ders Adı | Kodu | Yarıyıl | T+U Saat | Kredi | AKTS |
|---|---|---|---|---|---|
| Global Busıness Management | EBA 515 | 0 | 3 + 0 | 3 | 6 |
| # | Ders Öğrenme Çıktıları | Öğretim Yöntemleri | Ölçme Yöntemleri |
|---|
| Hafta | Ders Konuları | Ön Hazırlık |
|---|---|---|
| 1 | Giriş-Kavramsal Açıklamalar Global Business. | Global Business. Mike V.Peng |
| 2 | Küreselleşme Arka planı | Global Business. Mike V.Peng |
| 3 | Küresel işletmelerin Pazar seçimleri | Global Business. Mike V.Peng |
| 4 | Küresel işletmelerin Pazar seçimlerinde kurumsal yakınlık olgusu | Global Business. Mike V.Peng |
| 5 | Küresel işletmelerde yönetim | Global Business. Mike V.Peng |
| 6 | Küresel işletmelerde yönetim | Global Business. Mike V.Peng |
| 7 | Küresel İşletmeler ve inovasyon sistemleri | Global Business. Mike V.Peng |
| 8 | Küresel işletmelerin ulusal inovasyon sistemleri üzerine etkisi | Global Business. Mike V.Peng |
| 9 | Küresel işletmeler ve ulusal kurumlar | Global Business. Mike V.Peng |
| 10 | Küresel işletmelerin ulusal kurumlar üzerine etkileri | Managing Across Cultures: The Seven Keys to Doing Business with a Global Mindset. Charlene Solomon |
| 11 | Küresel işletmelerin ulusal kurumlar üzerine etkileri | Managing Across Cultures: The Seven Keys to Doing Business with a Global Mindset. Charlene Solomon |
| 12 | Türkiye’de küresel işletmeler | |
| 13 | Türkiye’de küresel işletmeler | |
| 14 | Genel Değerlendirme |
| Kaynaklar | |
|---|---|
| Ders Notu | |
| Ders Kaynakları | |
| Sıra | Program Çıktıları | Katkı Düzeyi | |||||
|---|---|---|---|---|---|---|---|
| 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | |||
| 1 | Disiplinindeki temel kavramları bilir ve karşılaştığı işletme problemlerinin çözümünde kullanabilir. | ||||||
| 2 | Kararlarını etik, hukuki ve sosyal hususları dikkate alarak verebilir. | ||||||
| 3 | İşletme problemlerini tanımlamak için bilgi ve verileri eleştirel bir şekilde yorumlayıp sentezleyebilir. | ||||||
| 4 | Güncel teknoloji araç ve tekniklerini kullanarak işle ilgili alternatifleri tanımlayabilir, değerlendirebilir ve aralarından seçim yapabilir. | ||||||
| 5 | Çeşitli iş ortamlarında hem sözlü hem de yazılı olarak etkili bir şekilde iletişim kurabilir. | ||||||
| 6 | Girişimci olmanın getirdiği karmaşıklığı, riskleri ve engelleri anlar, iş modellerini analiz edebilir. | ||||||
| 7 | İş dünyasında başarılı olmak için en iyi uygulamalara hâkim olur. | ||||||
| 8 | Örgütsel hedeflere ulaşmak için bir takım içerisinde etkili bir şekilde çalışma kabiliyetine sahiptir. | ||||||
| # | Ders Öğrenme Çıktılarının Program Çıktılarına Katkısı | PÇ 1 | PÇ 2 | PÇ 3 | PÇ 4 | PÇ 5 | PÇ 6 | PÇ 7 | PÇ 8 |
|---|
| Değerlendirme Sistemi | |
|---|---|
| Yarıyıl Çalışmaları | Katkı Oranı |
| Toplam | 0 |
| Toplam | 0 |
| AKTS - İş Yükü Etkinlik | Sayı | Süre (Saat) | Toplam İş Yükü (Saat) |
|---|