| 1 |
Değer eğitiminin temel kavramlarını, amaçlarını ve kapsamını tanır. |
|
|
|
|
|
| 2 |
Değerler eğitimi konularında bilgiye ulaşma ve bilgiyi kullanma yollarını tanır. |
|
|
|
|
|
| 3 |
Değerler eğitimi alanına dair kavramları ve problemleri özümseyerek disiplinler arası etkinlikler tasarlar. |
|
|
|
|
|
| 4 |
Küreselleşmenin oluşturduğu yeni değerleri, değişen değerleri ve çok kültürlülüğün değerlerini tanır. |
|
|
|
|
|
| 5 |
Küreselleşme ile birlikte kaybolan değerleri tanır ve bunları geri kazanmak için çözüm yollarını üreterek uygular. |
|
|
|
|
|
| 6 |
Değerler eğitimi alanı ile ilgili verilerin toplanması, yorumlanması, duyurulması aşamalarında bilimsel, sosyal ve etik değerleri gözeterek, bu değerleri öğretebilir ve denetleyebilir. |
|
|
|
|
|
| 7 |
Toplumsal ve kültürel değerlerini tanır, bu değerlere saygılı olur ve toplum ve değerler ile ilgili akademik çalışma yapar. |
|
|
|
|
|
| 8 |
Felsefe, din ve eğitim alanında değer eğitimi uygulamaları tasarlar. |
|
|
|
|
|
| 9 |
Gençlerin yaşadığı değer bunalımlarını bilerek, bunlara çözüm yolları üretir. |
|
|
|
|
|
| 10 |
Lisansüstü düzeyde; eleştirel düşünme, problem çözme, yaratıcılık ve karar verme becerilerini kullanır. |
|
|
|
|
|
| 11 |
Değerler eğitimini yaşam boyu öğrenme çerçevesinde uygular. |
|
|
|
|
|
| 12 |
Mesleki konular ve etik konularında sorumluluk sahibidir. |
|
|
|
|
|