| 1 |
Matematik programı kavramının tanımı ve algılanış biçimleri |
|
| 2 |
Felsefi ve pedagojik akımlar ile sosyolojik ve kültürel faktörlerin matematik ders programlarının gelişimi ve oluşumuna etkileri. |
|
| 3 |
Felsefi ve pedagojik akımlar ile sosyolojik ve kültürel faktörlerin matematik ders programlarının gelişimi ve oluşumuna etkileri. |
|
| 4 |
Felsefi ve pedagojik akımlar ile sosyolojik ve kültürel faktörlerin matematik ders programlarının gelişimi ve oluşumuna etkileri. |
|
| 5 |
Uygulanmakta olan ilköğretim matematik programlarının temel öğretme‐öğrenme teorileri açılardan uygunluğu |
|
| 6 |
Uygulanmakta olan ilköğretim matematik programlarının temel öğretme‐öğrenme teorileri açılardan uygunluğu |
|
| 7 |
Uygulanmakta olan ilköğretim matematik programlarının, Türkçe ve matematiksel sembollerin etkin kullanımı açısından uygunluğu |
|
| 8 |
Uygulanmakta olan ilköğretim matematik programlarının, Türkçe ve matematiksel sembollerin etkin kullanımı açısından uygunluğu |
|
| 9 |
Arasınav |
|
| 10 |
Uygulanmakta olan ilköğretim matematik programlarının, matematiksel kavramlar arasında ilişkilendirmelerin yapılıp yapılmadığı açısından uygunluğu |
|
| 11 |
Uygulanmakta olan ilköğretim matematik programlarının, matematiksel kavramlar arasında ilişkilendirmelerin yapılıp yapılmadığı açısından uygunluğu |
|
| 12 |
Uygulanmakta olan ilköğretim matematik programlarının, matematik öğretiminde kullanılması gereken soru türleri ve etkinlikler açısından uygunluğu |
|
| 13 |
Uygulanmakta olan ilköğretim matematik programlarının, matematik öğretiminde kullanılması gereken soru türleri ve etkinlikler açısından uygunluğu |
|
| 14 |
Uygulanmakta olan ilköğretim matematik programlarına ilişkin öngörü ve öneriler |
|