Ders Adı Kodu Yarıyıl T+U Saat Kredi AKTS
Süreç Yönetimi UYP 519 0 3 + 0 3 7
Ön Koşul Dersleri
Önerilen Seçmeli Dersler
Dersin Dili Türkçe
Dersin Seviyesi YUKSEK_LISANS
Dersin Türü Zorunlu
Dersin Koordinatörü Prof.Dr. MUSTAFA CAHİT UNGAN
Dersi Verenler Prof.Dr. MUSTAFA CAHİT UNGAN,
Dersin Yardımcıları
Dersin Kategorisi Diğer
Dersin Amacı
Dersin İçeriği
Kalkınma Amaçları
# Ders Öğrenme Çıktıları Öğretim Yöntemleri Ölçme Yöntemleri
1 İş süreçlerinin temel kavramlarını ve kurumsal performansı iyileştirmek için bu süreçleri sistematik olarak yönetmenin önemini analiz edebilir Problem Çözme, Ödev / Evde-Çöz Sınavlar, Yazılı Sınavlar (Kısa ve Uzun Yanıtlı),
2 Süreç performansını analiz etmek ve süreç değişikliklerinin etkisini değerlendirmek için nitel ve nicel teknikleri uygulayabilir. Problem Çözme, Ödev / Evde-Çöz Sınavlar, Yazılı Sınavlar (Kısa ve Uzun Yanıtlı),
3 Süreçle ilgili yönetim teknikleri ve felsefelerini açıklayabilir Anlatım, Yazılı Sınavlar (Kısa ve Uzun Yanıtlı), Ödev / Evde-Çöz Sınavlar,
4 Süreçlerde değişkenliğe neden olan kavramları tanımlayabilir
5 Edinilen bilgi ve becerileri bütünsel olarak gerçek hayattaki bir iş problemine uygulayabilir Anlatım, Ödev / Evde-Çöz Sınavlar, Yazılı Sınavlar (Kısa ve Uzun Yanıtlı),
Hafta Ders Konuları Ön Hazırlık
Kaynaklar
Ders Notu
Ders Kaynakları
Sıra Program Çıktıları Katkı Düzeyi
1 2 3 4 5
1 Disiplinindeki kavramlara, uygulamalara ve teorilere hâkim olur ve bunları iş yaşamındaki sorunların çözümünde ya da yürüttüğü bilimsel çalışmalarda kullanabilir. X
2 Evrensel bilimsel etik uygulamalara riayet eder ve intihalden kaçınır. X
3 Faaliyetlerinin topluma ve çevreye olan muhtemel etkilerini göz önünde bulundurur, bu olumsuz etkileri en aza indirgemek ve topluma fayda sağlamak için sorumluluk alır. X
4 İşletme sorunlarını çözmede uygun analitik teknikleri kullanabilir. X
5 Bilimsel araştırma ve proje bulgularını sözlü sunum ve yazılı rapor şeklinde etkili ve ikna edici bir şekilde sunabilir. X
6 Girişimsel süreçleri analitik ve eleştirel bakış açısı ile inceler ve girişimci bilişe etki eden faktörleri anlar. X
7 Derslerinde ve araştırmalarında ihtiyaç duyacağı teknolojileri tespit etme ve etkili bir şekilde kullanma becerisine sahip olur. X
# Ders Öğrenme Çıktılarının Program Çıktılarına Katkısı PÇ 1 PÇ 2 PÇ 3 PÇ 4 PÇ 5 PÇ 6 PÇ 7
1 İş süreçlerinin temel kavramlarını ve kurumsal performansı iyileştirmek için bu süreçleri sistematik olarak yönetmenin önemini analiz edebilir
2 Süreç performansını analiz etmek ve süreç değişikliklerinin etkisini değerlendirmek için nitel ve nicel teknikleri uygulayabilir.
3 Süreçle ilgili yönetim teknikleri ve felsefelerini açıklayabilir
4 Süreçlerde değişkenliğe neden olan kavramları tanımlayabilir
5 Edinilen bilgi ve becerileri bütünsel olarak gerçek hayattaki bir iş problemine uygulayabilir
Değerlendirme Sistemi
Yarıyıl Çalışmaları Katkı Oranı
1. Ara Sınav 60
1. Ödev 40
Toplam 100
1. Final 40
1. Yıl İçinin Başarıya 60
Toplam 100
AKTS - İş Yükü Etkinlik Sayı Süre (Saat) Toplam İş Yükü (Saat)
Ders Süresi (Sınav haftası dahildir: 16x toplam ders saati) 16 3 48
Sınıf Dışı Ders Çalışma Süresi(Ön çalışma, pekiştirme) 16 4 64
Ara Sınav 1 20 20
Kısa Sınav 1 20 20
Ödev 1 20 20
Performans Görevi (Laboratuvar) 1 1 1
Toplam İş Yükü 173
Toplam İş Yükü / 25 (Saat) 6,92
dersAKTSKredisi 7