Ders Adı Kodu Yarıyıl T+U Saat Kredi AKTS
Pazarlama Yönetimi UYP 503 0 3 + 0 3 7
Ön Koşul Dersleri

Yok

Önerilen Seçmeli Dersler

Yok

Dersin Dili Türkçe
Dersin Seviyesi YUKSEK_LISANS
Dersin Türü Zorunlu
Dersin Koordinatörü Prof.Dr. REMZİ ALTUNIŞIK
Dersi Verenler Prof.Dr. REMZİ ALTUNIŞIK,
Dersin Yardımcıları

Arş. Gör. Volkan GÖKTAŞ

Dersin Kategorisi Alanına Uygun Temel Öğretim
Dersin Amacı
Dersin İçeriği
# Ders Öğrenme Çıktıları Öğretim Yöntemleri Ölçme Yöntemleri
1 Pazarlama ile ilgili temel kavramları anlatır ve pazarlama faaliyetleri bağlamında tartışır Anlatım, Soru-Cevap, Problem Çözme,
2 Pazar analizi yapar ve hedef pazar seçimini uy Beyin Fırtınası, Tartışma, Grupla Çalışma,
3 Pazarlama karması analizi yapar ve uygulamada nasıl yapılcağını gösterir. Beyin Fırtınası, Bireysel Çalışma, Yazılı Sınavlar (Kısa ve Uzun Yanıtlı),
4 Problem Çözme, Proje, Deney ve Laboratuvar,
5
6
7
8
Hafta Ders Konuları Ön Hazırlık
1
2
3
4
5
6
7
8
9 Ara sınav
10
11
12
13
14
Kaynaklar
Ders Notu
Ders Kaynakları
Sıra Program Çıktıları Katkı Düzeyi
1 2 3 4 5
1 Disiplinindeki kavramlara, uygulamalara ve teorilere hâkim olur ve bunları iş yaşamındaki sorunların çözümünde ya da yürüttüğü bilimsel çalışmalarda kullanabilir. X
2 Evrensel bilimsel etik uygulamalara riayet eder ve intihalden kaçınır. X
3 Faaliyetlerinin topluma ve çevreye olan muhtemel etkilerini göz önünde bulundurur, bu olumsuz etkileri en aza indirgemek ve topluma fayda sağlamak için sorumluluk alır. X
4 İşletme sorunlarını çözmede uygun analitik teknikleri kullanabilir. X
5 Bilimsel araştırma ve proje bulgularını sözlü sunum ve yazılı rapor şeklinde etkili ve ikna edici bir şekilde sunabilir. X
6 Girişimsel süreçleri analitik ve eleştirel bakış açısı ile inceler ve girişimci bilişe etki eden faktörleri anlar. X
7 Derslerinde ve araştırmalarında ihtiyaç duyacağı teknolojileri tespit etme ve etkili bir şekilde kullanma becerisine sahip olur. X
# Ders Öğrenme Çıktılarının Program Çıktılarına Katkısı PÇ 1 PÇ 2 PÇ 3 PÇ 4 PÇ 5 PÇ 6 PÇ 7
1 Pazarlama ile ilgili temel kavramları anlatır ve pazarlama faaliyetleri bağlamında tartışır
2 Pazar analizi yapar ve hedef pazar seçimini uy
3 Pazarlama karması analizi yapar ve uygulamada nasıl yapılcağını gösterir.
4
5
6
7
8
Değerlendirme Sistemi
Yarıyıl Çalışmaları Katkı Oranı
1. Ara Sınav 30
1. Ödev 25
2. Ödev 25
1. Performans Görevi (Seminer) 20
Toplam 100
1. Final 50
1. Yıl İçinin Başarıya 50
Toplam 100
AKTS - İş Yükü Etkinlik Sayı Süre (Saat) Toplam İş Yükü (Saat)
Ders Süresi (Sınav haftası dahildir: 16x toplam ders saati) 16 3 48
Sınıf Dışı Ders Çalışma Süresi(Ön çalışma, pekiştirme) 16 3 48
Ara Sınav 1 15 15
Ödev 2 15 30
Final 1 15 15
Performans Görevi (Seminer) 1 15 15
Toplam İş Yükü 171
Toplam İş Yükü / 25 (Saat) 6,84
dersAKTSKredisi 7