| Ders Adı | Kodu | Yarıyıl | T+U Saat | Kredi | AKTS |
|---|---|---|---|---|---|
| Felsefi Psikanaliz Kavramları | FEL 624 | 0 | 3 + 0 | 3 | 6 |
| Ön Koşul Dersleri | ||||||
| Önerilen Seçmeli Dersler | ||||||
| Dersin Dili | Türkçe | |||||
| Dersin Seviyesi | Doktora | |||||
| Dersin Türü | Seçmeli | |||||
| Dersin Koordinatörü | Dr.Öğr.Üyesi TAŞKIN EROL | |||||
| Dersi Verenler | Dr.Öğr.Üyesi TAŞKIN EROL, | |||||
| Dersin Yardımcıları | ||||||
| Dersin Kategorisi | Alanına Uygun Öğretim | |||||
| Dersin Amacı |
|
|||||
| Dersin İçeriği |
|
|||||
| # | Ders Öğrenme Çıktıları | Öğretim Yöntemleri | Ölçme Yöntemleri |
|---|---|---|---|
| 1 | |||
| 2 | |||
| 3 | |||
| 4 | |||
| 5 | |||
| 6 |
| Hafta | Ders Konuları | Ön Hazırlık |
|---|---|---|
| 1 | Zihin İlkeleri | |
| 2 | Çağrışım | |
| 3 | Birincil Süreçler | |
| 4 | Birincil Süreçler ve Mekanizm | |
| 5 | Bilinçdışı | |
| 6 | Düşlem | |
| 7 | Algı | |
| 8 | Algı Kuramları | |
| 9 | İkincil Süreçler | |
| 10 | İmgelem | |
| 11 | İstenç | |
| 12 | Arzu | |
| 13 | Ahlak | |
| 14 | İkincil Süreçler ve Kültür |
| Kaynaklar | ||||||
|---|---|---|---|---|---|---|
| Ders Notu | ||||||
| Ders Kaynakları |
|
|||||
| Sıra | Program Çıktıları | Katkı Düzeyi | |||||
|---|---|---|---|---|---|---|---|
| 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | |||
| 1 | İlgili alanda bilimsel bilgi oluşturacak verileri seçer, literatürü tarar ve analiz yapar. | X | |||||
| 2 | Bilimsel araştırma sürecine ilişkin yöntem bilgi ve becerisini kullanır. | X | |||||
| 3 | Bilimsel çalışmalarında kuramsal, yöntemsel ve uygulama bağlamında en az bir alanda katkı sağlama becerisini geliştirir. | X | |||||
| 4 | Eleştirel bir değerlendirme ve sentez yapma yeterliliği kazanır. | X | |||||
| 5 | Yeniliklere ve yeni fikirlere açık olma ve yeni fikirler üretebilme becerisi kazanır. | X | |||||
| 6 | Disiplinler arası çalışabilme becerisine sahip olur ve farklı alanlardaki kuram, yöntem ve uygulamaları ilgili alana adapte edebilme becerisi kazanır. | X | |||||
| 7 | İlgili alandaki teknolojik gelişmeleri, bilimsel ilerlemeleri ve bilgi teknolojilerini yakından takip eder. | ||||||
| 8 | Tez konusu ile ilgili en az bir akademik yayın yapar (tercihen ulusal veya uluslar arası hakemli dergilerde yayınlatır); | ||||||
| 9 | Uzmanlık alanları ile ilgili olarak ulusal ve uluslar arası çevrelerle iletişim kurabilme becerisi kazanır. | ||||||
| 10 | Akademik hayatın gerektirdiği düzeyde davranış ve etik duyarlılığın bilincinde olur. | ||||||
| # | Ders Öğrenme Çıktılarının Program Çıktılarına Katkısı | PÇ 1 | PÇ 2 | PÇ 3 | PÇ 4 | PÇ 5 | PÇ 6 | PÇ 7 | PÇ 8 | PÇ 9 | PÇ 10 |
|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
| 1 | |||||||||||
| 2 | |||||||||||
| 3 | |||||||||||
| 4 | |||||||||||
| 5 | |||||||||||
| 6 |
| Değerlendirme Sistemi | |
|---|---|
| Yarıyıl Çalışmaları | Katkı Oranı |
| 1. Ödev | 50 |
| 1. Performans Görevi (Seminer) | 50 |
| Toplam | 100 |
| 1. Yıl İçinin Başarıya | 100 |
| Toplam | 100 |
| AKTS - İş Yükü Etkinlik | Sayı | Süre (Saat) | Toplam İş Yükü (Saat) |
|---|---|---|---|
| Ders Süresi (Sınav haftası dahildir: 16x toplam ders saati) | 16 | 3 | 48 |
| Ödev | 1 | 20 | 20 |
| Performans Görevi (Seminer) | 1 | 8 | 8 |
| Sınıf Dışı Ders Çalışma Süresi(Ön çalışma, pekiştirme) | 16 | 4 | 64 |
| Toplam İş Yükü | 140 | ||
| Toplam İş Yükü / 25 (Saat) | 5,6 | ||
| dersAKTSKredisi | 6 | ||