| 1 | 
                                    Disiplinindeki temel kavramları ve kuramları bilir. | 
                                             | 
                                             | 
                                             | 
                                             | 
                                             | 
                                
                                
                                    | 2 | 
                                    Disiplinindeki sorunları analiz edip bu sorunlara çözüm önerileri sunacak analitik düşünme becerilerine sahiptir. | 
                                             | 
                                             | 
                                             | 
                                             | 
                                             | 
                                
                                
                                    | 3 | 
                                    Girişimci kişilik özelliklerini tanır ve girişimci kişilik özelliklerini geliştirme fırsatlarını izler. | 
                                             | 
                                             | 
                                             | 
                                             | 
                                             | 
                                
                                
                                    | 4 | 
                                    Girişimci ve iç girişimci davranışları tanır, bu davranışları iş fırsatlarını değerlendirmede ve görev yaptığı kurumlarda yeniliği teşvik etmede sergileyebilir. | 
                                             | 
                                             | 
                                             | 
                                             | 
                                             | 
                                
                                
                                    | 5 | 
                                    Bilgi teknolojisinin kavramsal bilgisine ve pratik uygulamalarına hâkimdir.  | 
                                             | 
                                             | 
                                             | 
                                             | 
                                             | 
                                
                                
                                    | 6 | 
                                    Alanına yönelik bilgi teknolojilerini kullanabilir. | 
                                             | 
                                             | 
                                             | 
                                             | 
                                             | 
                                
                                
                                    | 7 | 
                                    Meslek yaşamında insanların ve ekonomilerin gelişimini ve çevrenin iyileştirilmesini sağlayan faaliyetleri tasarlayabilir. | 
                                             | 
                                             | 
                                             | 
                                             | 
                                             | 
                                
                                
                                    | 8 | 
                                    İş yaşamında etik sorunların ve bu sorunların toplumsal ve kurumsal etkilerinin farkında olur. | 
                                             | 
                                             | 
                                             | 
                                             | 
                                             | 
                                
                                
                                    | 9 | 
                                    Sorun çözme süreçlerinde etik sorumluluklarını bilir ve bu süreçlerde etik ilkelere riayet eder.  | 
                                             | 
                                             | 
                                             | 
                                             | 
                                             |