| Ders Adı | Kodu | Yarıyıl | T+U Saat | Kredi | AKTS |
|---|---|---|---|---|---|
| Eğitimde Teknoloji Entegrasyonu | SAU 208 | 0 | 1 + 0 | 2 | 2 |
| # | Ders Öğrenme Çıktıları | Öğretim Yöntemleri | Ölçme Yöntemleri |
|---|---|---|---|
| 1 | 1) Eğitimde teknoloji entegrasyonu hakkında bilgi sahibi olur. | Anlatım, Soru-Cevap, Beyin Fırtınası, | |
| 2 | 2) Öğrenme nesnelerinin özelliklerini bilir. | Anlatım, Soru-Cevap, Beyin Fırtınası, | |
| 3 | 3) Çevirimiçi öğrenme ortamı araçlarını uygun eğitim durumlarında kullanır. | Anlatım, Tartışma, | |
| 4 | 4) Farklı disiplinlerde teknoloji uygulamaları ile ilgili projesi geliştirir. | Tartışma, Bireysel Çalışma, Grupla Çalışma, Gezi / Gözlem, Gözlem, | |
| 5 | 5) Farklı disiplinlerde teknoloji uygulamaları ile ilgili projesini uygular. | Gezi / Gözlem, Deney ve Laboratuvar, | |
| 6 | 6) Farklı disiplinlerde teknoloji uygulamaları ile ilgili projesini değerlendirir. | Gezi / Gözlem, Gözlem, |
| Hafta | Ders Konuları | Ön Hazırlık |
|---|---|---|
| 1 | Öğretimde Teknoloji Entegrasyonu Kavramı | |
| 2 | Teknoloji ve Değişen Okuryazarlıklar | |
| 3 | Teknoloji, pedagoji ve İçerik Çerçevesi | |
| 4 | Öğretmen Eğitiminde Dijital Öyküleme | |
| 5 | Teknoloji Entegrasyonunda Güncel Eğilim ve Sorunlar | |
| 6 | Teknoloji Destekli Derste Sınıf Yönetimi | |
| 7 | Kuramdan Uygulamaya Öğretim Tasarımı | |
| 8 | Farklı Disiplinlerde Teknoloji Uygulamaları | |
| 9 | Ara Sınav | |
| 10 | Çevrimiçi Öğrenme Ortamları Tasarımı | |
| 11 | Öğrenme Nesneleri: Tasarım ve Geliştirme | |
| 12 | Görsel Tasarım ve Etkileşimli Web Sayfası Tasarımı | |
| 13 | Çevrimiçi Ortamlarda Rehberlik ve Danışmanlık | |
| 14 | Teknoloji Entegrasyonunun Değerlendirilmesi |
| Kaynaklar | |
|---|---|
| Ders Notu | |
| Ders Kaynakları | Morrison, G.R. & Lowther, D.L. (2002). Integrating Computer Technology into the Classroom (2nd ed.). NJ: Merrill Prentice. |
| Sıra | Program Çıktıları | Katkı Düzeyi | |||||
|---|---|---|---|---|---|---|---|
| 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | |||
| # | Ders Öğrenme Çıktılarının Program Çıktılarına Katkısı |
|---|---|
| 1 | 1) Eğitimde teknoloji entegrasyonu hakkında bilgi sahibi olur. |
| 2 | 2) Öğrenme nesnelerinin özelliklerini bilir. |
| 3 | 3) Çevirimiçi öğrenme ortamı araçlarını uygun eğitim durumlarında kullanır. |
| 4 | 4) Farklı disiplinlerde teknoloji uygulamaları ile ilgili projesi geliştirir. |
| 5 | 5) Farklı disiplinlerde teknoloji uygulamaları ile ilgili projesini uygular. |
| 6 | 6) Farklı disiplinlerde teknoloji uygulamaları ile ilgili projesini değerlendirir. |
| Değerlendirme Sistemi | |
|---|---|
| Yarıyıl Çalışmaları | Katkı Oranı |
| 1. Ara Sınav | 40 |
| 1. Proje / Tasarım | 20 |
| 2. Proje / Tasarım | 20 |
| 3. Proje / Tasarım | 20 |
| Toplam | 100 |
| 1. Yıl İçinin Başarıya | 60 |
| 1. Final | 40 |
| Toplam | 100 |
| AKTS - İş Yükü Etkinlik | Sayı | Süre (Saat) | Toplam İş Yükü (Saat) |
|---|---|---|---|
| Ders Süresi (Sınav haftası dahildir: 16x toplam ders saati) | 16 | 2 | 32 |
| Sınıf Dışı Ders Çalışma Süresi(Ön çalışma, pekiştirme) | 16 | 2 | 32 |
| Ara Sınav | 1 | 10 | 10 |
| Proje / Tasarım | 3 | 12 | 36 |
| Final | 1 | 15 | 15 |
| Toplam İş Yükü | 125 | ||
| Toplam İş Yükü / 25 (Saat) | 5 | ||
| dersAKTSKredisi | 2 | ||