Ders Adı Kodu Yarıyıl T+U Saat Kredi AKTS
Marketıng Analytıcs EBA 522 0 3 + 0 3 6
Ön Koşul Dersleri
Önerilen Seçmeli Dersler
Dersin Dili Türkçe
Dersin Seviyesi YUKSEK_LISANS
Dersin Türü Seçmeli
Dersin Koordinatörü
Dersi Verenler
Dersin Yardımcıları

Arşt. Gör. Volkan GÖKTAŞ

Dersin Kategorisi Diğer
Dersin Amacı

Son dönemin gözde konularından olan analitics konusunun pazarlama bağlamında ele alınması ve işletmelerde pazarlama performansının çok yönlü olarak değerlendirilmesi için gerekli göstergelerin incelenmesi ve öğrencilerin bu göstergeleri yönetsel süreçlere uygulama konusunda yetkinlik kazandırılması  

Dersin İçeriği
# Ders Öğrenme Çıktıları Öğretim Yöntemleri Ölçme Yöntemleri
Hafta Ders Konuları Ön Hazırlık
Kaynaklar
Ders Notu

Dersin öğretim üyesi tarafından hazırlanacak olan ders notları

Ders Kaynakları

Altunışık vd. (2020), Pazarlama İlkeleri ve Yönetimi, BETA Yayınları

Altunışık vd. (2019), Pazarlama Stratejileri, BETA Yayınları.

 

Sıra Program Çıktıları Katkı Düzeyi
1 2 3 4 5
1 Disiplinindeki temel kavramları bilir ve karşılaştığı işletme problemlerinin çözümünde kullanabilir.
2 Kararlarını etik, hukuki ve sosyal hususları dikkate alarak verebilir.
3 İşletme problemlerini tanımlamak için bilgi ve verileri eleştirel bir şekilde yorumlayıp sentezleyebilir.
4 Güncel teknoloji araç ve tekniklerini kullanarak işle ilgili alternatifleri tanımlayabilir, değerlendirebilir ve aralarından seçim yapabilir.
5 Çeşitli iş ortamlarında hem sözlü hem de yazılı olarak etkili bir şekilde iletişim kurabilir.
6 Girişimci olmanın getirdiği karmaşıklığı, riskleri ve engelleri anlar, iş modellerini analiz edebilir.
7 İş dünyasında başarılı olmak için en iyi uygulamalara hâkim olur.
8 Örgütsel hedeflere ulaşmak için bir takım içerisinde etkili bir şekilde çalışma kabiliyetine sahiptir.
# Ders Öğrenme Çıktılarının Program Çıktılarına Katkısı PÇ 1 PÇ 2 PÇ 3 PÇ 4 PÇ 5 PÇ 6 PÇ 7 PÇ 8
Değerlendirme Sistemi
Yarıyıl Çalışmaları Katkı Oranı
Toplam 0
Toplam 0
AKTS - İş Yükü Etkinlik Sayı Süre (Saat) Toplam İş Yükü (Saat)