Ders Adı | Kodu | Yarıyıl | T+U Saat | Kredi | AKTS |
---|---|---|---|---|---|
Alan Seçmeli III (Mobil Öğrenme) | BTE 410 | 8 | 3 + 0 | 3 | 5 |
Ön Koşul Dersleri | |
Önerilen Seçmeli Dersler | |
Dersin Dili | Türkçe |
Dersin Seviyesi | Lisans |
Dersin Türü | Seçmeli |
Dersin Koordinatörü | Prof.Dr. MÜBİN KIYICI |
Dersi Verenler | |
Dersin Yardımcıları | |
Dersin Kategorisi | Diğer |
Dersin Amacı | Mobil öğrenme kavramı ve günümüzde kullanılan mobil öğrenme teknolojilerinin kullanılması. Mobil öğrenme içeriği geliştirilmesi ve uygulamaların değerlendirilmesi. |
Dersin İçeriği | Mobil öğrenme kavramı ve günümüzde kullanılan mobil öğrenme teknolojilerinin kullanılması. Mobil öğrenme içeriği geliştirilmesi ve uygulamaların değerlendirilmesi. |
# | Ders Öğrenme Çıktıları | Öğretim Yöntemleri | Ölçme Yöntemleri |
---|---|---|---|
1 | Mobil öğrenme kavramını tanımlar | Anlatım, Soru-Cevap, Beyin Fırtınası, | |
2 | Mobil öğrenme teknolojilerini tanımlar | Anlatım, Soru-Cevap, Beyin Fırtınası, Bireysel Çalışma, Grupla Çalışma, | |
3 | Mobil öğrenme teknolojilerini eğitim amaçlı kullanır | Anlatım, Soru-Cevap, Beyin Fırtınası, Gezi / Gözlem, | |
4 | Mobil öğrenme teknolojileri kullanan ders içeriği geliştirir | Beyin Fırtınası, Tartışma, Bireysel Çalışma, Eğitsel Oyun, Gözlem, Anlatım, Soru-Cevap, | |
5 | Mobil öğrenme için kullanılabilirlik gereksinimlerini tanımlar | Anlatım, Soru-Cevap, Beyin Fırtınası, Tartışma, Bireysel Çalışma, Gezi / Gözlem, |
Hafta | Ders Konuları | Ön Hazırlık |
---|---|---|
1 | Mobil öğrenme kavramı | |
2 | Mobil öğrenme sunum teknolojileri - Cep telefonları | |
3 | Mobil öğrenme sunum teknolojileri - Kişisel dijital asistanlar | |
4 | Mobil öğrenme içerik teknolojileri | |
5 | Mobil öğrenme içerik geliştirme araçları | |
6 | Mobil öğrenme içerik geliştirme araçları | |
7 | Mobil öğrenme öğretim tasarımı | |
8 | Mobil öğrenme içerik türleri - ekitap | |
9 | Mobil öğrenme içerik türleri - podcast | |
10 | Mobil öğrenme ortamları | |
11 | Mobil öğrenmede sosyal ağ kullanımı | |
12 | Mobil öğrenmede mikroblog kullanımı | |
13 | Mobil öğrenme içeriğinin değerlendirilmesi | |
14 | Mobil öğrenmenin geleceği |
Kaynaklar | |
---|---|
Ders Notu | Mobile learning - A handbook for educators and trainers Agnes Kukulska-Hulme John Traxler |
Ders Kaynakları |
# | Ders Öğrenme Çıktılarının Program Çıktılarına Katkısı |
---|---|
1 | Mobil öğrenme kavramını tanımlar |
2 | Mobil öğrenme teknolojilerini tanımlar |
3 | Mobil öğrenme teknolojilerini eğitim amaçlı kullanır |
4 | Mobil öğrenme teknolojileri kullanan ders içeriği geliştirir |
5 | Mobil öğrenme için kullanılabilirlik gereksinimlerini tanımlar |
Değerlendirme Sistemi | |
---|---|
Yarıyıl Çalışmaları | Katkı Oranı |
1. Ara Sınav | 40 |
1. Ödev | 20 |
1. Proje / Tasarım | 20 |
2. Proje / Tasarım | 20 |
Toplam | 100 |
1. Yıl İçinin Başarıya | 60 |
1. Final | 40 |
Toplam | 100 |
AKTS - İş Yükü Etkinlik | Sayı | Süre (Saat) | Toplam İş Yükü (Saat) |
---|---|---|---|
Ders Süresi (Sınav haftası dahildir: 16x toplam ders saati) | 16 | 4 | 64 |
Ara Sınav | 1 | 1 | 1 |
Ödev | 1 | 5 | 5 |
Proje / Tasarım | 2 | 15 | 30 |
Final | 1 | 1 | 1 |
Toplam İş Yükü | 101 | ||
Toplam İş Yükü / 25 (Saat) | 4,04 | ||
Dersin AKTS Kredisi | 5 |