Ders Kaynakları |
AÇIKGÖZ, K. Ü. (2004). Aktif Öğrenme. İzmir: Eğitim Dünyası Yayınları. AYTUNA, H. A. Toplu Tedris ve Kompleks Sistem. Bilecik: Halkevi Basımevi. BİNBAŞIOĞLU, C. (2003). Hayat Bilgisi Öğretimi. (Birinci Baskı). Ankara: Nobel Yayıncılık. BORICH, G. D. (2004). Effective Teaching Methods. (Fifth Edition). New Jersey: Pearson Education, Inc DAVIES, D. (2000). Okul, Aile ve Toplumla Başarılı Bir İşbirliği Nasıl Sağlanır? Derleyerek Çeviren: İlkay ULUTAŞ. Yaşadıkça Eğitim, 67, 16-23. DEMİRBULAK, D. (2000). Veli-Öğretmen Görüşmeleri ile İlgili Bir Çalışma. Millî Eğitim Eğitim-Sanat-Kültür, 146. Demirel, Ö. (Ed.). (2005). Eğitimde Yeni Yönelimler. (İkinci Baskı). Ankara: PegemA Yayıncılık. DURLU, R. (1956). Öğretimde Çevre-Aktüalite-Bütünlük. (Birinci Baskı). Ankara: Maarif Basımevi. ELLINGSEN, R. (2000). The Classroom of the 21st Century the Integrated Thematic Instruction Approach to Brain-Compatible Learning. (Fourth Printing). Published by Susan Kovalik and Associates. GENÇ, S. Z. (2005). İlköğretim 1. Kademedeki Okul-Aile İşbirliği ile İlgili Öğretmen ve Veli Görüşleri. Türk Eğitim Bilimleri Dergisi, 3/2, 227-241. GÜMÜŞELİ, A. İ. (2004). Ailenin Katılım ve Desteğinin Öğrenci Başarısına Etkisi. Özel Okullar Birliği Bülteni, 2/6, 14-17. KATZ, L. G. and CHARD, S.C. (2000). Engaging Childrens Minds: The Project Approach. (Second Edition). Connecticut: Ablex Publishing Corporation. KOLAY, Y. (2004). Okul-Aile-Çevre İş Birliğinin Eğitim Sistemindeki Yeri ve Önemi. Millî Eğitim, 164, 94-103. KUZGUN, Y. ve DERYAKULU, D. (Ed.). (2004). Eğitimde Bireysel Farklılıklar. Ankara: Nobel Yayıncılık. LEMLECH, J. K. (2004). Teaching in Elementary and Secondary Classrooms Building a Learning Community. New Jersey: Pearson Education, Inc. ÖĞÜLMÜŞ, S. (2004). İlköğretim Programlarında Yeni Yaklaşımlar Hayat Bilgisi (1-3 sınıf). Bilim ve Aklın Aydınlığında Eğitim Dergisi, 54-55. ÖZTÜRK, C. ve DİLEK, D. (Ed.). (2003). Hayat Bilgisi ve Sosyal Bilgiler Öğretimi. (Üçüncü Baskı). Ankara: PegemA Yayıncılık. PARKER, W. C. (2001). Social Studies in Elementary Education. (Eleventh Edition). New Jersey: Prentice-Hall, Inc. PEHLİVAN, İ. (1997). Okula Aile Katılımı. Yaşadıkça Eğitim, 53, 4-7. ROUSSEAU, J. J. (2006). Emile Bir Çocuk Büyüyor. (Dördüncü Baskı). Akagündüz, Ü. (Ed.). İstanbul: Selis Kitaplar. SARACALOĞLU, A. S., ÖZYILMAZ AKAMCA, G. ve YEŞİLDERE, S. (2006). İlköğretimde Proje Tabanlı Öğrenmenin Yeri. Türk Eğitim Bilimleri Dergisi, 4/3, 241-258. SAVAGE, T. V. and ARMSTRONG, D. G. (2004). Effective Teaching in Elementary Social Studies. (Fifth Edition). New Jersey: Perarson Education, Inc. SÖNMEZ, V. (1999). Hayat Bilgisi Öğretimi ve Öğretmen Kılavuzu. İstanbul: Millî Eğitim Basımevi. SUNGU, İ. (1928). Proje Usûlü. Terbiye Dergisi, 3, Mayıs TANRIÖĞEN, A. (Ed.). (2005). Hayat Bilgisi ve Sosyal Bilgiler Öğretimi. (Birinci Baskı). İstanbul: Lisans Yayıncılık. YILMAZ, H., BEYAZKÜRK, D. ve ALNIAK, Ş. (2006). Proje Yaklaşımıyla Bir Uygulama Örneği: Süt Projesi. Millî Eğitim, 172, 155-174. |