1 |
Temel Sanat ilkelerini açıklar, anlatır ve konusuna göre sıralar. |
|
|
|
|
|
2 |
Geleneksel sanatların yorumlama, tasarlama ve uygulama aşamalarında gerekli olan tüm yüzeyleri, farklı malzemeleri ve materyalleri kullanır. |
|
|
|
|
|
3 |
Konusu ile ilgili yeni çalışma, bilgi ve fikirlere açık olarak gelişmeleri, araştırma, analiz yapma, yorumlama ve uygulama yeterliliğiyle bunları kendisine kazanım olarak dönüştürme becerisini gösterir. |
|
|
|
|
|
4 |
Geleneksel sanatlarda, farklı yüzyıllardaki renkleri kullanır, tanımlar; kullanılan süsleme unsurlarını motiflerin, tasarımların üslupsal farklılıkları saptar, kullanır; dönemlerde ki, ekolleri, sanatçılarını, tekniklerini açıklar; klasik ve özgün tasarımlar yapar. |
|
|
|
|
|
5 |
Tasarımı yapar ve bütün teorik bilgi, çizim sistemleri ve bilgisayar programlarını kullanır. |
|
|
|
|
|
6 |
Geçmiş ve günümüz sanat anlayışlarını objektif olarak algılayıp karşılaştırır ve bunları geliştirir. |
|
|
|
|
|
7 |
Konusuyla ilgili restorasyon ve konservasyon yapar. |
|
|
|
|
|
8 |
Kendi öğrenme gereksinimlerini karşılayarak yaşam boyu öğrenmeyle ilgili olumlu tutum geliştirir. |
|
|
|
|
|
9 |
Türk Kültür tarihi ve tasarım bağlantılarını saptar. |
|
|
|
|
|
10 |
Bir yabancı dili en az Avrupa Dil Portföyü B1 Genel Düzeyi´nde kullanarak alanındaki bilgileri izler ve meslektaşları ile iletişim kurar.. |
|
|
|
|
|
11 |
Disiplin içi ve disiplinler arası takım çalışması yapar. |
|
|
|
|
|
12 |
Yaşam boyu öğrenmeye ilişkin olumlu tutum geliştirir. |
|
|
|
|
|