Ders Adı | Kodu | Yarıyıl | T+U Saat | Kredi | AKTS |
---|---|---|---|---|---|
Robotik Programlama Uygulamaları | ADA 268 | 4 | 3 + 0 | 3 | 5 |
# | Ders Öğrenme Çıktıları | Öğretim Yöntemleri | Ölçme Yöntemleri |
---|---|---|---|
1 | Nesne yönelimli programlama yapısını Python'da kullanır | Eğitsel Oyun, Gezi / Gözlem, Gözlem, Grupla Çalışma, | |
2 | Dosya açma/kapama işlemlerini uygular | Grupla Çalışma, Gözlem, Eğitsel Oyun, | |
3 | Elektronik devre elemanları ve kartlarıyla gerçek zamanlı projeler gerçekleştirir | Grupla Çalışma, Gözlem, |
Hafta | Ders Konuları | Ön Hazırlık |
---|---|---|
1 | Nesne yönelimli programlama | |
2 | Nesne yönelimli programlama | |
3 | Dosya işlemleri | |
4 | Geliştirme kartları | |
5 | Elektronik devre elemanları ve geliştirme kartıyla uygulamalar | |
6 | Elektronik devre elemanları ve geliştirme kartıyla uygulamalar | |
7 | Elektronik devre elemanları ve geliştirme kartıyla uygulamalar | |
8 | Elektronik devre elemanları ve geliştirme kartıyla uygulamalar | |
9 | Vize haftası | |
10 | Elektronik devre elemanları ve geliştirme kartıyla uygulamalar | |
11 | Elektronik devre elemanları ve geliştirme kartıyla uygulamalar | |
12 | Elektronik devre elemanları ve geliştirme kartıyla uygulamalar | |
13 | Elektronik devre elemanları ve geliştirme kartıyla uygulamalar | |
14 | Elektronik devre elemanları ve geliştirme kartıyla uygulamalar |
Kaynaklar | |
---|---|
Ders Notu | |
Ders Kaynakları |
Sıra | Program Çıktıları | Katkı Düzeyi | |||||
---|---|---|---|---|---|---|---|
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | |||
1 | Matematik, fen bilimleri ve kendi alanları ile ilgili konularda yeterli alt yapıya sahip olmak | ||||||
2 | Alanında edindiği temel düzeydeki bilgi ve becerileri kullanarak, verileri yorumlayabilme ve değerlendirebilme, sorunları tanımlayabilme, çözüm önerileri geliştirebilme becerisine sahip olmak | ||||||
3 | Alanı ile ilgili uygulamalar için gerekli olan modern teknikleri, araçları ve bilişim teknolojilerini belirleme ve etkin kullanabilmek. | ||||||
4 | Bilgisayar destekli çizim ve alanı ile ilgili simülasyon programları kullanarak tasarım yapma ve mesleki plan ve projelerin çizimlerini gerçekleştirme becerisi kazandırmak. | ||||||
5 | Alanı ile ilgili uygulamalarda öngörülmeyen durumlarla karşılaştığında çözüm üretebilme, takımlarda sorumluluk alabilme veya bireysel çalışma yapabilme becerisine sahip olmak | ||||||
6 | Etkili iletişim kurma tekniklerine hâkim ve alanındaki yenilikleri takip edebilecek düzeyde bir yabancı dil bilgisine sahip olmak. | ||||||
7 | Yaşam boyu öğrenmenin gerekliliği bilinci; bilim ve teknolojideki gelişmeleri izleme ve kendini sürekli yenileme becerisi kazandırmak. | ||||||
8 | Tarihi değerlere saygılı, sosyal sorumluluk, evrensel, toplumsal ve mesleki etik bilincine sahip olmak. | ||||||
9 | İş güvenliği, işçi sağlığı ve çevre koruma bilgisi ve bilincine sahip olmak. | ||||||
10 | Alanının gerektirdiği temel düzeyde bilgisayar yazılım ve donanımlarını kullanabilme becerisine sahip olmak | ||||||
11 | Sanayi ve hizmet sektöründeki üretim süreçlerini izleyerek uygulama becerisine sahip olmak |
# | Ders Öğrenme Çıktılarının Program Çıktılarına Katkısı | PÇ 1 | PÇ 2 | PÇ 3 | PÇ 4 | PÇ 5 | PÇ 6 | PÇ 7 | PÇ 8 | PÇ 9 | PÇ 10 | PÇ 11 |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
1 | Nesne yönelimli programlama yapısını Python'da kullanır | |||||||||||
2 | Dosya açma/kapama işlemlerini uygular | |||||||||||
3 | Elektronik devre elemanları ve kartlarıyla gerçek zamanlı projeler gerçekleştirir |
Değerlendirme Sistemi | |
---|---|
Yarıyıl Çalışmaları | Katkı Oranı |
Toplam | 0 |
Toplam | 0 |
AKTS - İş Yükü Etkinlik | Sayı | Süre (Saat) | Toplam İş Yükü (Saat) |
---|---|---|---|
Ders Süresi (Sınav haftası dahildir: 16x toplam ders saati) | 16 | 3 | 48 |
Sınıf Dışı Ders Çalışma Süresi(Ön çalışma, pekiştirme) | 11 | 3 | 33 |
Ara Sınav | 1 | 8 | 8 |
Kısa Sınav | 2 | 8 | 16 |
Ödev | 1 | 3 | 3 |
Final | 1 | 18 | 18 |
Toplam İş Yükü | 126 | ||
Toplam İş Yükü / 25 (Saat) | 5,04 | ||
Dersin AKTS Kredisi | 5 |