Ders Adı | Kodu | Yarıyıl | T+U Saat | Kredi | AKTS |
---|---|---|---|---|---|
İngilizce II | DIL 104 | 2 | 2 + 0 | 2 | 3 |
Ön Koşul Dersleri | |
Önerilen Seçmeli Dersler | |
Dersin Dili | Türkçe |
Dersin Seviyesi | Ön Lisans |
Dersin Türü | Zorunlu |
Dersin Koordinatörü | Öğr.Gör. FATİH ALBAYRAK |
Dersi Verenler | |
Dersin Yardımcıları | |
Dersin Kategorisi | Diğer |
Dersin Amacı |
Bu ders ile öğrencilerin; European Language Portfolio Global Scale, A2 düzeyinde İngilizcede; |
Dersin İçeriği | Öğrencilerin sonraki yıllarda görecekleri mesleki İngilizce derslerini takip edebilmeleri, lisans sonrası ve meslek hayatlarında ihtiyaç duyacakları İngilizceye temel oluşturacak seviyede İngilizce dilbilgisi, kelime dağarcığı, okuduğunu anlama, sözlü anlatım ve yazma becerileri |
# | Ders Öğrenme Çıktıları | Öğretim Yöntemleri | Ölçme Yöntemleri |
---|---|---|---|
1 | Alanında yeterli olacak düzeyde ("European Language Portfolio Global Scale", Level A2) yabancı dil bilgisine sahip olur | Anlatım, Deney ve Laboratuvar, Soru-Cevap, Tartışma, | |
2 | Kısa, günlük metinleri kavrar | Deney ve Laboratuvar, Tartışma, Soru-Cevap, Anlatım, | |
3 | Basit, günlük sohbetlere katılır | Anlatım, Soru-Cevap, Tartışma, Deney ve Laboratuvar, | |
4 | Sade bir dille kendi ve çevresi hakkında konuşur | Tartışma, Soru-Cevap, Deney ve Laboratuvar, Anlatım, | |
5 | Kısa, basit notlar ve iletiler yazar | Anlatım, Deney ve Laboratuvar, Soru-Cevap, Tartışma, | |
6 | Kısa net iletileri kavrar | Tartışma, Soru-Cevap, Deney ve Laboratuvar, Anlatım, |
Hafta | Ders Konuları | Ön Hazırlık |
---|---|---|
1 | Can (Ability) | Ders Kitabı Ünite-6 |
2 | Have to-Has to | Ders Kitabı Ünite-6 |
3 | Present Simple vs Pres. Progressive | Ders Kitabı Ünite-6 |
4 | The Past of Be: was-were | Ders Kitabı Ünite-7 |
5 | Simple Past Tense | Ders Kitabı Ünite-7 |
6 | Simple Past Tense | Ders Kitabı Ünite-7 |
7 | Object Pronouns | Ders Kitabı Ünite-8 |
8 | Comparatives | Ders Kitabı Ünite-8 |
9 | Comparatives | Ders Kitabı Ünite-8 |
10 | Should, Could | Ders Kitabı Ünite-9 |
11 | Be going to | Ders Kitabı Ünite-9 |
12 | Be going to | Ders Kitabı Ünite-9 |
13 | Superlatives | Ders Kitabı Ünite-10 |
14 | Too-Enough | Ders Kitabı Ünite-10 |
Kaynaklar | |
---|---|
Ders Notu | Online Ders İçeriği, Ders Anlatımlı Haftalık Videolar, PDF Ders Notları |
Ders Kaynakları |
[1] Top Notch-1
|
Sıra | Program Çıktıları | Katkı Düzeyi | |||||
---|---|---|---|---|---|---|---|
1 | 2 | 3 | 4 | 5 |
# | Ders Öğrenme Çıktılarının Program Çıktılarına Katkısı | PÇ 1 | PÇ 2 | PÇ 3 | PÇ 4 | PÇ 5 | PÇ 6 | PÇ 7 | PÇ 8 | PÇ 9 | PÇ 10 | PÇ 11 |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
1 | Alanında yeterli olacak düzeyde ("European Language Portfolio Global Scale", Level A2) yabancı dil bilgisine sahip olur | |||||||||||
2 | Kısa, günlük metinleri kavrar | |||||||||||
3 | Basit, günlük sohbetlere katılır | |||||||||||
4 | Sade bir dille kendi ve çevresi hakkında konuşur | |||||||||||
5 | Kısa, basit notlar ve iletiler yazar | |||||||||||
6 | Kısa net iletileri kavrar |
Değerlendirme Sistemi | |
---|---|
Yarıyıl Çalışmaları | Katkı Oranı |
1. Kısa Sınav | 50 |
2. Kısa Sınav | 50 |
Toplam | 100 |
1. Yıl İçinin Başarıya | 0 |
1. Final | 100 |
Toplam | 100 |
AKTS - İş Yükü Etkinlik | Sayı | Süre (Saat) | Toplam İş Yükü (Saat) |
---|