Ders Adı | Kodu | Yarıyıl | T+U Saat | Kredi | AKTS |
---|---|---|---|---|---|
Tıp Etiği | UFM 511 | 0 | 3 + 0 | 3 | 6 |
# | Ders Öğrenme Çıktıları | Öğretim Yöntemleri | Ölçme Yöntemleri |
---|
Hafta | Ders Konuları | Ön Hazırlık |
---|---|---|
1 | Doktor-hasta ilişkisi | |
2 | Doğruyu söyleme | |
3 | Kürtaj | |
4 | Ötanazi, yardımlı intihar | |
5 | Tıp deneyleri | |
6 | Adalet ve sağlık sistemi | |
7 | Biyoteknoloji | |
8 | Faydacılık ve deontolojik yaklaşımlar | |
9 | İnsan klonlama, Kök Hücre Çalışmaları ve insan doğası | |
10 | İnsan ve hayvan denekler | |
11 | taşıyıcı annelik ve sperm bankası | |
12 | İlaç endüstrisi | |
13 | Genetik kontrol | |
14 | Organ nakli |
Kaynaklar | |
---|---|
Ders Notu | |
Ders Kaynakları |
Sıra | Program Çıktıları | Katkı Düzeyi | |||||
---|---|---|---|---|---|---|---|
1 | 2 | 3 | 4 | 5 | |||
4 | İş yaşamında karşılaşılan etik problemleri tespit edebilir. | ||||||
5 | İş hayatındaki etik problemler üzerine düşünebilir | ||||||
6 | Birçok toplumsal tartışmanın, felsefenin eleştirel yaklaşımıyla aydınlatılabileceğini kavrar. | ||||||
7 | İş yaşamında karşılaşılan etik problemlere yapıcı bir katkı sağlar. |
# | Ders Öğrenme Çıktılarının Program Çıktılarına Katkısı | PÇ 4 | PÇ 5 | PÇ 6 | PÇ 7 |
---|
Değerlendirme Sistemi | |
---|---|
Yarıyıl Çalışmaları | Katkı Oranı |
1. Ara Sınav | 100 |
Toplam | 100 |
1. Yıl İçinin Başarıya | 50 |
1. Final | 50 |
Toplam | 100 |
AKTS - İş Yükü Etkinlik | Sayı | Süre (Saat) | Toplam İş Yükü (Saat) |
---|---|---|---|
Ders Süresi (Sınav haftası dahildir: 16x toplam ders saati) | 16 | 3 | 48 |
Sınıf Dışı Ders Çalışma Süresi(Ön çalışma, pekiştirme) | 16 | 5 | 80 |
Ara Sınav | 1 | 20 | 20 |
Final | 1 | 25 | 25 |
Toplam İş Yükü | 173 | ||
Toplam İş Yükü / 25 (Saat) | 6,92 | ||
Dersin AKTS Kredisi | 6 |