Ders Adı Kodu Yarıyıl T+U Saat Kredi AKTS
Marketıng Communıcatıon ISL 368 6 2 + 0 2 5
Ön Koşul Dersleri
Önerilen Seçmeli Dersler
Dersin Dili İngilizce
Dersin Seviyesi Lisans
Dersin Türü Seçmeli
Dersin Koordinatörü Dr.Öğr.Üyesi AYHAN SERHATERİ
Dersi Verenler
Dersin Yardımcıları
Dersin Kategorisi Diğer
Dersin Amacı

The purpose of Marketing Communication is to make the target audience aware of the product, brand or business and to inform the consumers about the business and the product. How to plan the activities to be carried out in this environment and how to plan the communication process in the context of marketing is the subject of this course.

 

 

Dersin İçeriği

In order to increase the knowledge level of individuals with basic marketing knowledge, marketing and communication issues will be examined together and interactively. The course aims to introduce the field with its application aspect.

 

 

# Ders Öğrenme Çıktıları Öğretim Yöntemleri Ölçme Yöntemleri
Hafta Ders Konuları Ön Hazırlık
Kaynaklar
Ders Notu

Course slides and various web addresses and internet resources.

 

 

Ders Kaynakları

1. George E. Belch, Michael A. Belch, 1993, Advertising and Promotion: An Integrated Marketing Communications Perspective, Illinois: Richard D. Irwin, Inc.
2. J. Thomas Russell, W. Ronald Lane, 1996, Advertising Procedure, New Jersey: Prentice-Hall, Inc.
3. Dean M. Peebles and John K. Ryans, JR. 1984, Management of International Advertising: A Marketing Aproach, Massachusetts: Allyn and Bacon, Inc.
4. Helena de Paola, Carol S. Mueller, 1986, Marketing Todays Fashion, New Jersey: Prentice-Hall, Inc.
5. Harcourt, Krizan, Merrier, 1991, Business Communication, Cincinnati: South-western publishing co.
6. Solomon, Stuart, 1997, Marketing: Real People, Real choices, New Jersey: Prentice-Hall, Inc.
7. James F. Engel, Martin R.Warshaw,Thomass C.Kimnear, 1979, Promotional strategy : Managing the marketing communications process
8. Chris Fill, 1995, Marketing communications : frameworks, theories, and applications
9. Richard J. Varey, 2001, Marketing Communication : An Introduction to Contemporary Issues
10. Christine Daymon, 2002, Qualitative Research Methods in Public Relations & Marketing Communications

 

Sıra Program Çıktıları Katkı Düzeyi
1 2 3 4 5
1 Disiplinindeki temel kavramları ve kuramları bilir.
2 Disiplinindeki sorunları analiz edip bu sorunlara çözüm önerileri sunacak analitik düşünme becerilerine sahiptir.
3 Girişimci kişilik özelliklerini tanır ve girişimci kişilik özelliklerini geliştirme fırsatlarını izler.
4 Girişimci ve iç girişimci davranışları tanır, bu davranışları iş fırsatlarını değerlendirmede ve görev yaptığı kurumlarda yeniliği teşvik etmede sergileyebilir.
5 Bilgi teknolojisinin kavramsal bilgisine ve pratik uygulamalarına hâkimdir.
6 Alanına yönelik bilgi teknolojilerini kullanabilir.
7 Meslek yaşamında insanların ve ekonomilerin gelişimini ve çevrenin iyileştirilmesini sağlayan faaliyetleri tasarlayabilir.
8 İş yaşamında etik sorunların ve bu sorunların toplumsal ve kurumsal etkilerinin farkında olur.
9 Sorun çözme süreçlerinde etik sorumluluklarını bilir ve bu süreçlerde etik ilkelere riayet eder.
# Ders Öğrenme Çıktılarının Program Çıktılarına Katkısı PÇ 1 PÇ 2 PÇ 3 PÇ 4 PÇ 5 PÇ 6 PÇ 7 PÇ 8 PÇ 9
Değerlendirme Sistemi
Yarıyıl Çalışmaları Katkı Oranı
1. Ödev 25
2. Ödev 25
1. Performans Görevi (Seminer) 10
Toplam 60
1. Final 50
1. Yıl İçinin Başarıya 50
Toplam 100
AKTS - İş Yükü Etkinlik Sayı Süre (Saat) Toplam İş Yükü (Saat)