1 |
Yüksek lisans yeterliklerine dayalı olarak, yaşam boyu öğrenme bilinciyle alanındaki güncel ve ileri düzeydeki bilgileri özgün düşünce ve/veya araştırma ile uzmanlık düzeyinde geliştirir ve bilime katkı sağlar |
|
|
|
|
X |
1 |
Yüksek lisans yeterliklerine dayalı olarak, yaşam boyu öğrenme bilinciyle alanındaki güncel ve ileri düzeydeki bilgileri özgün düşünce ve/veya araştırma ile uzmanlık düzeyinde geliştirir ve bilime katkı sağlar |
|
|
|
|
X |
1 |
Yüksek lisans yeterliklerine dayalı olarak, yaşam boyu öğrenme bilinciyle alanındaki güncel ve ileri düzeydeki bilgileri özgün düşünce ve/veya araştırma ile uzmanlık düzeyinde geliştirir ve bilime katkı sağlar |
|
|
|
|
X |
1 |
Yüksek lisans yeterliklerine dayalı olarak, yaşam boyu öğrenme bilinciyle alanındaki güncel ve ileri düzeydeki bilgileri özgün düşünce ve/veya araştırma ile uzmanlık düzeyinde geliştirir ve bilime katkı sağlar |
|
|
|
|
X |
1 |
Yüksek lisans yeterliklerine dayalı olarak, yaşam boyu öğrenme bilinciyle alanındaki güncel ve ileri düzeydeki bilgileri özgün düşünce ve/veya araştırma ile uzmanlık düzeyinde geliştirir ve bilime katkı sağlar |
|
|
|
|
X |
1 |
Yüksek lisans yeterliklerine dayalı olarak, yaşam boyu öğrenme bilinciyle alanındaki güncel ve ileri düzeydeki bilgileri özgün düşünce ve/veya araştırma ile uzmanlık düzeyinde geliştirir ve bilime katkı sağlar |
|
|
|
|
X |
2 |
Yaşam boyu öğrenmeyi ilke edinerek ulusal ve uluslar arası alanındaki yenilikleri bakıma aktarır |
|
|
X |
|
|
2 |
Yaşam boyu öğrenmeyi ilke edinerek ulusal ve uluslar arası alanındaki yenilikleri bakıma aktarır |
|
|
X |
|
|
2 |
Yaşam boyu öğrenmeyi ilke edinerek ulusal ve uluslar arası alanındaki yenilikleri bakıma aktarır |
|
|
X |
|
|
2 |
Yaşam boyu öğrenmeyi ilke edinerek ulusal ve uluslar arası alanındaki yenilikleri bakıma aktarır |
|
|
X |
|
|
2 |
Yaşam boyu öğrenmeyi ilke edinerek ulusal ve uluslar arası alanındaki yenilikleri bakıma aktarır |
|
|
X |
|
|
2 |
Yaşam boyu öğrenmeyi ilke edinerek ulusal ve uluslar arası alanındaki yenilikleri bakıma aktarır |
|
|
X |
|
|
3 |
Alanıyla ilgili çeşitli disiplinler arasındaki etkileşimi kavrar, yeni ve karmaşık fikirleri analiz eder ve değerlendirir |
|
|
|
|
|
3 |
Alanıyla ilgili çeşitli disiplinler arasındaki etkileşimi kavrar, yeni ve karmaşık fikirleri analiz eder ve değerlendirir |
|
|
|
|
|
3 |
Alanıyla ilgili çeşitli disiplinler arasındaki etkileşimi kavrar, yeni ve karmaşık fikirleri analiz eder ve değerlendirir |
|
|
|
X |
|
3 |
Alanıyla ilgili çeşitli disiplinler arasındaki etkileşimi kavrar, yeni ve karmaşık fikirleri analiz eder ve değerlendirir |
|
|
|
X |
|
3 |
Alanıyla ilgili çeşitli disiplinler arasındaki etkileşimi kavrar, yeni ve karmaşık fikirleri analiz eder ve değerlendirir |
|
|
|
X |
|
3 |
Alanıyla ilgili çeşitli disiplinler arasındaki etkileşimi kavrar, yeni ve karmaşık fikirleri analiz eder ve değerlendirir |
|
|
|
X |
|
4 |
Mesleğini yaparken evrensel değerlere ve etik ilkelere uygun davranır |
|
|
X |
|
|
4 |
Mesleğini yaparken evrensel değerlere ve etik ilkelere uygun davranır |
|
|
|
|
|
4 |
Mesleğini yaparken evrensel değerlere ve etik ilkelere uygun davranır |
|
|
|
|
|
4 |
Mesleğini yaparken evrensel değerlere ve etik ilkelere uygun davranır |
|
|
X |
|
|
4 |
Mesleğini yaparken evrensel değerlere ve etik ilkelere uygun davranır |
|
|
|
|
|
4 |
Mesleğini yaparken evrensel değerlere ve etik ilkelere uygun davranır |
|
|
|
|
|
5 |
Alanı ile ilgili bir bilimsel makaleyi ulusal ve/veya uluslararası hakemli dergilerde yayınlayarak alanındaki bilginin sınırlarını genişletir |
|
|
|
|
|
5 |
Alanı ile ilgili bir bilimsel makaleyi ulusal ve/veya uluslararası hakemli dergilerde yayınlayarak alanındaki bilginin sınırlarını genişletir |
|
|
X |
|
|
5 |
Alanı ile ilgili bir bilimsel makaleyi ulusal ve/veya uluslararası hakemli dergilerde yayınlayarak alanındaki bilginin sınırlarını genişletir |
|
|
X |
|
|
5 |
Alanı ile ilgili bir bilimsel makaleyi ulusal ve/veya uluslararası hakemli dergilerde yayınlayarak alanındaki bilginin sınırlarını genişletir |
|
|
|
|
|
5 |
Alanı ile ilgili bir bilimsel makaleyi ulusal ve/veya uluslararası hakemli dergilerde yayınlayarak alanındaki bilginin sınırlarını genişletir |
|
|
|
|
|
5 |
Alanı ile ilgili bir bilimsel makaleyi ulusal ve/veya uluslararası hakemli dergilerde yayınlayarak alanındaki bilginin sınırlarını genişletir |
|
|
|
|
|
6 |
Alanının gerektirdiği düzeyde istatistik kullanır |
|
X |
|
|
|
6 |
Alanının gerektirdiği düzeyde istatistik kullanır |
|
X |
|
|
|
6 |
Alanının gerektirdiği düzeyde istatistik kullanır |
|
X |
|
|
|
6 |
Alanının gerektirdiği düzeyde istatistik kullanır |
|
X |
|
|
|
6 |
Alanının gerektirdiği düzeyde istatistik kullanır |
|
|
X |
|
|
6 |
Alanının gerektirdiği düzeyde istatistik kullanır |
|
|
X |
|
|
7 |
Hemşirelik alanında karşılaşılan karmaşık sorunların çözümünde yaratıcı ve eleştirel düşünme, problem çözme, araştırma ve kanıta dayalı karar verme becerilerini kullanır. |
|
|
|
X |
|
7 |
Hemşirelik alanında karşılaşılan karmaşık sorunların çözümünde yaratıcı ve eleştirel düşünme, problem çözme, araştırma ve kanıta dayalı karar verme becerilerini kullanır. |
|
|
|
X |
|
7 |
Hemşirelik alanında karşılaşılan karmaşık sorunların çözümünde yaratıcı ve eleştirel düşünme, problem çözme, araştırma ve kanıta dayalı karar verme becerilerini kullanır. |
|
|
X |
|
|
7 |
Hemşirelik alanında karşılaşılan karmaşık sorunların çözümünde yaratıcı ve eleştirel düşünme, problem çözme, araştırma ve kanıta dayalı karar verme becerilerini kullanır. |
|
|
X |
|
|
7 |
Hemşirelik alanında karşılaşılan karmaşık sorunların çözümünde yaratıcı ve eleştirel düşünme, problem çözme, araştırma ve kanıta dayalı karar verme becerilerini kullanır. |
|
|
X |
|
|
7 |
Hemşirelik alanında karşılaşılan karmaşık sorunların çözümünde yaratıcı ve eleştirel düşünme, problem çözme, araştırma ve kanıta dayalı karar verme becerilerini kullanır. |
|
|
X |
|
|
8 |
Yaptığı bilimsel çalışma sonuçlarını kliniğe aktararak bakım kalitesini yükseltir |
|
|
X |
|
|
8 |
Yaptığı bilimsel çalışma sonuçlarını kliniğe aktararak bakım kalitesini yükseltir |
|
|
X |
|
|
8 |
Yaptığı bilimsel çalışma sonuçlarını kliniğe aktararak bakım kalitesini yükseltir |
|
|
X |
|
|
8 |
Yaptığı bilimsel çalışma sonuçlarını kliniğe aktararak bakım kalitesini yükseltir |
|
|
X |
|
|
8 |
Yaptığı bilimsel çalışma sonuçlarını kliniğe aktararak bakım kalitesini yükseltir |
|
|
|
X |
|
8 |
Yaptığı bilimsel çalışma sonuçlarını kliniğe aktararak bakım kalitesini yükseltir |
|
|
|
X |
|
9 |
Hemşirelik lisans yeterliklerine dayalı olarak, hemşirelik alanında bilgilerini uzmanlık düzeyinde geliştirir |
|
|
|
X |
|
9 |
Hemşirelik lisans yeterliklerine dayalı olarak, hemşirelik alanında bilgilerini uzmanlık düzeyinde geliştirir |
|
|
|
X |
|
9 |
Hemşirelik lisans yeterliklerine dayalı olarak, hemşirelik alanında bilgilerini uzmanlık düzeyinde geliştirir |
|
|
|
X |
|
9 |
Hemşirelik lisans yeterliklerine dayalı olarak, hemşirelik alanında bilgilerini uzmanlık düzeyinde geliştirir |
|
|
|
X |
|
9 |
Hemşirelik lisans yeterliklerine dayalı olarak, hemşirelik alanında bilgilerini uzmanlık düzeyinde geliştirir |
|
|
|
X |
|
9 |
Hemşirelik lisans yeterliklerine dayalı olarak, hemşirelik alanında bilgilerini uzmanlık düzeyinde geliştirir |
|
|
|
X |
|
10 |
En az bir yabancı dilde, ileri düzeyde yazılı, sözlü ve görsel iletişim kurar ve tartışır |
|
|
X |
|
|
10 |
En az bir yabancı dilde, ileri düzeyde yazılı, sözlü ve görsel iletişim kurar ve tartışır |
|
|
X |
|
|
10 |
En az bir yabancı dilde, ileri düzeyde yazılı, sözlü ve görsel iletişim kurar ve tartışır |
|
|
X |
|
|
10 |
En az bir yabancı dilde, ileri düzeyde yazılı, sözlü ve görsel iletişim kurar ve tartışır |
|
|
X |
|
|
10 |
En az bir yabancı dilde, ileri düzeyde yazılı, sözlü ve görsel iletişim kurar ve tartışır |
|
|
X |
|
|
10 |
En az bir yabancı dilde, ileri düzeyde yazılı, sözlü ve görsel iletişim kurar ve tartışır |
|
|
X |
|
|
11 |
Sağlık ekibi içinde klinik kararlarda aktif rol alır ve danışmanlık yapar |
|
|
|
X |
|
11 |
Sağlık ekibi içinde klinik kararlarda aktif rol alır ve danışmanlık yapar |
|
|
|
X |
|
11 |
Sağlık ekibi içinde klinik kararlarda aktif rol alır ve danışmanlık yapar |
|
|
|
X |
|
11 |
Sağlık ekibi içinde klinik kararlarda aktif rol alır ve danışmanlık yapar |
|
|
|
X |
|
11 |
Sağlık ekibi içinde klinik kararlarda aktif rol alır ve danışmanlık yapar |
|
|
|
X |
|
11 |
Sağlık ekibi içinde klinik kararlarda aktif rol alır ve danışmanlık yapar |
|
|
|
X |
|
12 |
Alanında ve iş yaşamında karşılaşılan toplumsal, bilimsel ve etik konularda çözüm üretir ve bu değerlerin gelişimini destekler |
|
|
X |
|
|
12 |
Alanında ve iş yaşamında karşılaşılan toplumsal, bilimsel ve etik konularda çözüm üretir ve bu değerlerin gelişimini destekler |
|
|
X |
|
|
12 |
Alanında ve iş yaşamında karşılaşılan toplumsal, bilimsel ve etik konularda çözüm üretir ve bu değerlerin gelişimini destekler |
|
|
X |
|
|
12 |
Alanında ve iş yaşamında karşılaşılan toplumsal, bilimsel ve etik konularda çözüm üretir ve bu değerlerin gelişimini destekler |
|
|
X |
|
|
12 |
Alanında ve iş yaşamında karşılaşılan toplumsal, bilimsel ve etik konularda çözüm üretir ve bu değerlerin gelişimini destekler |
|
|
X |
|
|
12 |
Alanında ve iş yaşamında karşılaşılan toplumsal, bilimsel ve etik konularda çözüm üretir ve bu değerlerin gelişimini destekler |
|
|
X |
|
|
13 |
Alanının gerektirdiği düzeyde yabancı dilde yazılı ve sözlü iletişim becerilerini kullanır |
|
X |
|
|
|
13 |
Alanının gerektirdiği düzeyde yabancı dilde yazılı ve sözlü iletişim becerilerini kullanır |
|
X |
|
|
|
13 |
Alanının gerektirdiği düzeyde yabancı dilde yazılı ve sözlü iletişim becerilerini kullanır |
|
X |
|
|
|
13 |
Alanının gerektirdiği düzeyde yabancı dilde yazılı ve sözlü iletişim becerilerini kullanır |
|
X |
|
|
|
13 |
Alanının gerektirdiği düzeyde yabancı dilde yazılı ve sözlü iletişim becerilerini kullanır |
|
X |
|
|
|
13 |
Alanının gerektirdiği düzeyde yabancı dilde yazılı ve sözlü iletişim becerilerini kullanır |
|
X |
|
|
|
14 |
Alanında uzman bir kişi olarak, özgün görüşlerini savunmada etkili iletişim becerilerini kullanır |
|
|
|
|
X |
14 |
Alanında uzman bir kişi olarak, özgün görüşlerini savunmada etkili iletişim becerilerini kullanır |
|
|
|
|
X |
14 |
Alanında uzman bir kişi olarak, özgün görüşlerini savunmada etkili iletişim becerilerini kullanır |
|
|
|
|
X |
14 |
Alanında uzman bir kişi olarak, özgün görüşlerini savunmada etkili iletişim becerilerini kullanır |
|
|
|
|
X |
14 |
Alanında uzman bir kişi olarak, özgün görüşlerini savunmada etkili iletişim becerilerini kullanır |
|
|
|
|
X |
14 |
Alanında uzman bir kişi olarak, özgün görüşlerini savunmada etkili iletişim becerilerini kullanır |
|
|
|
|
X |
15 |
Özgün ve disiplinler arası sorunların çözümlenmesini gerektiren ortamlarda liderlik yapar |
|
|
|
X |
|
15 |
Özgün ve disiplinler arası sorunların çözümlenmesini gerektiren ortamlarda liderlik yapar |
|
|
|
X |
|
15 |
Özgün ve disiplinler arası sorunların çözümlenmesini gerektiren ortamlarda liderlik yapar |
|
|
|
X |
|
15 |
Özgün ve disiplinler arası sorunların çözümlenmesini gerektiren ortamlarda liderlik yapar |
|
|
|
X |
|
15 |
Özgün ve disiplinler arası sorunların çözümlenmesini gerektiren ortamlarda liderlik yapar |
|
|
|
X |
|
15 |
Özgün ve disiplinler arası sorunların çözümlenmesini gerektiren ortamlarda liderlik yapar |
|
|
|
X |
|