Ders Adı | Kodu | Yarıyıl | T+U Saat | Kredi | AKTS |
---|---|---|---|---|---|
Turkısh Musıc | EFG 017 | 0 | 2 + 0 | 2 | 3 |
Ön Koşul Dersleri | |
Önerilen Seçmeli Dersler | |
Dersin Dili | Türkçe |
Dersin Seviyesi | Lisans |
Dersin Türü | Seçmeli |
Dersin Koordinatörü | Öğr.Gör. TUNCAY KARDAŞ |
Dersi Verenler | |
Dersin Yardımcıları | |
Dersin Kategorisi | Diğer |
Dersin Amacı | |
Dersin İçeriği |
Kalkınma Amaçları |
---|
![]() |
# | Ders Öğrenme Çıktıları | Öğretim Yöntemleri | Ölçme Yöntemleri |
---|---|---|---|
1 | Lecture, Question-Answer, Self Study, | ||
2 | Group Study, Discussion, Lab / Workshop, | ||
3 | Problem Solving, Group Study, | ||
4 | Group Study, Discussion, Lecture, |
Hafta | Ders Konuları | Ön Hazırlık |
---|---|---|
1 | General information about the choir | |
2 | Teaching songs about simple makams | |
3 | BUSELİK SONG | |
4 | RAST SONG | |
5 | USSAK SONG | |
6 | HUSEYNİ SONG | |
7 | HEJAZ SONG | |
8 | QUİZ | |
9 | KURDİ SONG | |
10 | MUHAYYER KURDİ SONG | |
11 | MUHAYYER KURDİ SONG | |
12 | KÜRDİLİ HİCAZKAR SONG | |
13 | NİHAVEND SONG | |
14 | AN OVERVIEW |
Kaynaklar | |
---|---|
Ders Notu | |
Ders Kaynakları |
Sıra | Program Çıktıları | Katkı Düzeyi | |||||
---|---|---|---|---|---|---|---|
1 | 2 | 3 | 4 | 5 |
# | Ders Öğrenme Çıktılarının Program Çıktılarına Katkısı |
---|---|
1 | |
2 | |
3 | |
4 |
Değerlendirme Sistemi | |
---|---|
Yarıyıl Çalışmaları | Katkı Oranı |
1. Ara Sınav | 55 |
1. Performans Görevi (Uygulama) | 15 |
2. Performans Görevi (Uygulama) | 15 |
3. Performans Görevi (Uygulama) | 15 |
Toplam | 100 |
1. Final | 50 |
1. Yıl İçinin Başarıya | 50 |
Toplam | 100 |
AKTS - İş Yükü Etkinlik | Sayı | Süre (Saat) | Toplam İş Yükü (Saat) |
---|---|---|---|
Course Duration (Including the exam week: 16x Total course hours) | 16 | 3 | 48 |
Hours for off-the-classroom study (Pre-study, practice) | 16 | 2 | 32 |
Mid-terms | 1 | 1 | 1 |
Performance Task (Application) | 3 | 1 | 3 |
Final examination | 1 | 1 | 1 |
Toplam İş Yükü | 85 | ||
Toplam İş Yükü / 25 (Saat) | 3,4 | ||
dersAKTSKredisi | 3 |