Ders Adı | Kodu | Yarıyıl | T+U Saat | Kredi | AKTS |
---|---|---|---|---|---|
Mesleki İngilizce | EFG 012 | 0 | 2 + 0 | 2 | 3 |
Ön Koşul Dersleri | |
Önerilen Seçmeli Dersler | |
Dersin Dili | Türkçe |
Dersin Seviyesi | Lisans |
Dersin Türü | Seçmeli |
Dersin Koordinatörü | Öğr.Gör. AYDIN ÇELENK |
Dersi Verenler | |
Dersin Yardımcıları | Rektörlük Yabancı Diller Yüksek Okulu Öğretim Görevlileri |
Dersin Kategorisi | Diğer |
Dersin Amacı | Eğitim alanına dair okuma ve dinleme pratiği yapmak. Bu alana dair kelime bilgisini geliştirmek. Resmi ve gayriresmi eposta ve mektuplarda kullanılan yazışma kalıplarını öğrenmek. |
Dersin İçeriği |
# | Ders Öğrenme Çıktıları | Öğretim Yöntemleri | Ölçme Yöntemleri |
---|---|---|---|
1 | Öğrenciler A2 seviyesinde İngilizce bilgisine sahip olacaklardır. | Soru-Cevap, Beyin Fırtınası, Tartışma, Gösterip Yaptırma, | Doğru Yanlış Testleri, Kısa Cevaplı Testler, |
2 | Öğrenciler bir yabancı dil bilmenin önemini kavrayacaklardır. | Soru-Cevap, Beyin Fırtınası, Tartışma, | Doğru Yanlış Testleri, Kısa Cevaplı Testler, |
3 | Öğrenciler İngilizce bir akademik makaleyi okuyup anlayabileceklerdir. | Anlatım, Soru-Cevap, Tartışma, | Doğru Yanlış Testleri, Kısa Cevaplı Testler, |
4 | Öğrenciler kısa bir İngilizce paragraf yazabileceklerdir. | Anlatım, Soru-Cevap, Beyin Fırtınası, Bireysel Çalışma, | Doğru Yanlış Testleri, Kısa Cevaplı Testler, |
Hafta | Ders Konuları | Ön Hazırlık |
---|---|---|
1 | Öğrencilerin İngilizce seviyelerinin belirlenmesi | |
2 | İngilizce temel cümle kalıplarının öğretilmesi. | |
3 | İngilizcede soru cümlesi türleri | |
4 | İngilizce cümlelerde zaman belirteçlerinin kullanımı | |
5 | İngilizce cümlelerde cümle öğelerinin sıralanışı | |
6 | İngilizce cümlelerin bağlaçlarla birleştirilmesi. Basit ve birleşik cümleler. | |
7 | İngilizcede kullanılan bağlaç türleri ve kullanımları | |
8 | Sınav | |
9 | İngilizcede edilgen yapı kullanımı | |
10 | İngilizcede causative yapı | |
11 | İngilizce şart cümleleri | |
12 | İngilizce şart cümleleri devam | |
13 | İngilizce paragraf özellikleri ve içerik sıralaması. | |
14 | İngilizce phrasal verbs |
Kaynaklar | |
---|---|
Ders Notu | |
Ders Kaynakları | Longman Academic Reading Series 2 |
Sıra | Program Çıktıları | Katkı Düzeyi | |||||
---|---|---|---|---|---|---|---|
1 | 2 | 3 | 4 | 5 |
# | Ders Öğrenme Çıktılarının Program Çıktılarına Katkısı | PÇ 1 |
---|---|---|
1 | Öğrenciler A2 seviyesinde İngilizce bilgisine sahip olacaklardır. | |
2 | Öğrenciler bir yabancı dil bilmenin önemini kavrayacaklardır. | |
3 | Öğrenciler İngilizce bir akademik makaleyi okuyup anlayabileceklerdir. | |
4 | Öğrenciler kısa bir İngilizce paragraf yazabileceklerdir. |
Değerlendirme Sistemi | |
---|---|
Yarıyıl Çalışmaları | Katkı Oranı |
1. Kısa Sınav | 20 |
1. Ara Sınav | 60 |
2. Kısa Sınav | 20 |
Toplam | 100 |
1. Final | 50 |
1. Yıl İçinin Başarıya | 50 |
Toplam | 100 |
AKTS - İş Yükü Etkinlik | Sayı | Süre (Saat) | Toplam İş Yükü (Saat) |
---|---|---|---|
Ara Sınav | 1 | 6 | 6 |
Final | 1 | 8 | 8 |
Ders Süresi (Sınav haftası dahildir: 16x toplam ders saati) | 16 | 2 | 32 |
Sınıf Dışı Ders Çalışma Süresi(Ön çalışma, pekiştirme) | 14 | 2 | 28 |
Kısa Sınav | 2 | 4 | 8 |
Toplam İş Yükü | 82 | ||
Toplam İş Yükü / 25 (Saat) | 3,28 | ||
Dersin AKTS Kredisi | 3 |