1 |
İngilizce öğretim süreçlerini planlar. |
|
|
|
|
|
2 |
İngilizce öğretimine uygun ortamlar organize eder. |
|
|
|
|
|
3 |
İngilizce öğretiminde kullanılabilecek materyal ve kaynakları eleştirel bir gözle değerlendirir. |
|
|
|
|
|
4 |
İngilizce öğretimine uygun yöntem ve teknikleri kullanır. |
|
|
|
|
|
5 |
İngilizce öğretiminde kullanılabilecek yazılım ve teknolojik kaynakların uygunluğuna karar verir. |
|
|
|
|
|
6 |
Öğrencilerin bireysel özelliklerini göz önünde bulundurarak uygun öğrenme stratejilerini seçer. |
|
|
|
|
|
7 |
Öğrencilerin konuşma, dinleme, okuma ve yazma becerilerini geliştirir. |
|
|
|
|
|
8 |
Ölçme araç ve gereçlerini etkili bir biçimde kullanır |
|
|
|
|
|
9 |
Toplumun ekonomik, sosyal, eğitimsel ihtiyaçlarına yönelik çözümler üretir. |
|
|
|
|
|
10 |
Öğretmenlik mesleki yeterliliklerine ne derece sahip olduğunu irdeler. |
|
|
|
|
|
11 |
Alanında yapılan akademik çalışmaları kişisel ve mesleki gelişimi için takip eder. |
|
|
|
|
|
12 |
Yabancı dil olarak İngilizce öğrenme sürecinde kültürlerarası iletişimin önemine ilişkin düşüncelerini aktarır. |
|
|
|
|
|
13 |
Yaşam boyu öğrenme için gerekli olan bilgiye ulaşma yollarını anlatır. |
|
|
|
|
|
14 |
Yabancı dil testleri geliştirir. |
|
|
|
|
|
15 |
İngilizcenin günlük yaşamda kullanılmasını geliştirecek özgün etkinlikler tasarlar |
|
|
|
|
|