1 |
Görsel İletişim Tasarımı alanında araştırma yapmaya temel olacak kavram, yöntem ve teknikler hakkında bilgi ve beceri kazanır. |
|
|
|
|
|
2 |
Sanat ve anlam ilişkisini sorgulayıp, sanatsal ve toplumsal imgeleri ilişkilendirerek çağdaş anlam üretimiyle ilgili sorunlara dair farkındalık kazanır. |
|
|
|
|
|
3 |
Değişen iletişim teknolojilerinin yarattığı toplumsal, kültürel, siyasal ve ekonomik dönüşümlerinin farkına varıp iletişim teknolojilerinin dünyayı nasıl dönüştürdüğünü kavrar. |
|
|
|
|
|
4 |
Görsel İletişim Tasarımı alanında özgün bir proje (film, video, animasyon, grafik ve fotoğraf) tasarlanmasını ve üretilmesini öğrenip, bu tasarım projesini gerçekleştirme ve sunabilme ön yetisi kazanır. |
|
|
|
|
|
5 |
Görsel İletişim Tasarımı alanında yeniliklere açık olma ve yeni fikirler üretebilme becerisi kazanır. |
|
|
|
|
|
6 |
Bilimsel çalışmalarında kuramsal, yöntemsel ve uygulama bağlamında Görsel İletişim Tasarımı alanına katkı sağlama becerisini kazanır. |
|
|
|
|
|
7 |
Tarihsel gelişimi bağlamında imgenin işlev ve niteliğini öğrenip görmenin zihinsel ve bilişsel bir etkinlik olduğunu kavrar. |
|
|
|
|
|
8 |
Görsel iletişim araçlarının evrimini tarihsel bir dizgede yorumlayarak görsel iletişim tekniklerini yaratıcı bir biçimde kullanmayı öğrenir. |
|
|
|
|
|