| 1 |
Eğitim programları ve öğretimle ilgili temel kavramları tanımlama |
|
|
|
|
|
| 2 |
Program geliştirmenin kuramsal temelleri (tarihi, felsefi, psikolojik, toplumsal, ekonomik, bireysel, konu alanı) arasında ilişki kurma |
|
|
|
|
|
| 3 |
Program tasarım yaklaşımlarını karşılaştırma |
|
|
|
|
|
| 4 |
İhtiyaca uygun program geliştirme modellerini seçme |
|
|
|
|
|
| 5 |
Program tasarısı hazırlama |
|
|
|
|
|
| 6 |
Bir eğitim programının bütün boyutlarını değerlendirme yeterliklerini kazanma |
|
|
|
|
|
| 7 |
Farklı ülkelerdeki eğitim sistemlerini eleştirel bir bakış açısıyla değerlendirme |
|
|
|
|
|
| 8 |
Eğitim programları ve öğretim alanında gelişmeleri izleme |
|
|
|
|
|
| 9 |
Toplumda sosyal ekonomik ve kültürel boyutlarda gerçekleşen değişmelerin eğitim programlarına etkisini değerlendirme |
|
|
|
|
|
| 10 |
Öğretim yöntem teknik ve stratejilerini alanının öğretiminde kullanma |
|
|
|
|
|
| 11 |
Eğitim programları ve öğretime ilişkin kavramları ve kuramları eleştirel bakış açısıyla değerlendirme |
|
|
|
|
|
| 12 |
Kendi çalışmalarında uygun bilimsel araştırma yöntemlerini seçme ve kullanma |
|
|
|
|
|
| 13 |
Eğitim programları ve öğretim alanında bağımsız, özgün ve yayınlanabilecek araştırmalar yapma. |
|
|
|
|
|