| 1 | Alanında edindiği temel düzeydeki kuramsal ve uygulamalı bilgileri aynı alanda bir ileri eğitim düzeyinde veya aynı düzeydeki bir alanda kullanabilme becerileri kazanma. |  |  |  |  |  | 
                                
                                    | 2 | Alanında verileri yorumlayabilme ve değerlendirebilme, sorunları tanımlayabilme, analiz edebilme, kanıtlara dayalı çözüm önerileri geliştirebilme |  |  |  |  |  | 
                                
                                    | 3 | Alanı ile ilgili temel düzeydeki bir çalışmayı bağımsız olarak yürütebilme ve sorumluluğu altında çalışanların bir proje çerçevesinde gelişimlerine yönelik etkinlikleri yürütebilme. |  |  |  |  |  | 
                                
                                    | 4 | Alanında edindiği temel düzeydeki bilgi ve becerileri eleştirel bir yaklaşımla değerlendirebilme, öğrenme gereksinimlerini belirleyebilme ve karşılayabilme. |  |  |  |  |  | 
                                
                                    | 5 | Öğrenimini aynı alanda bir ileri eğitim düzeyine veya aynı düzeydeki bir mesleğe yönlendirebilme. |  |  |  |  |  | 
                                
                                    | 6 | Yaşamboyu öğrenme bilinci kazanmış olma. |  |  |  |  |  | 
                                
                                    | 7 | Alanı ile ilgili verilerin toplanması, uygulanması ve sonuçlarının duyurulması aşamalarında toplumsal, bilimsel, kültürel ve etik değerlere sahip olma. |  |  |  |  |  | 
                                
                                    | 8 | Alanının gerektirdiği en az Avrupa Bilgisayar Kullanma Lisansı Temel Düzeyinde bilgisayar yazılımı ile birlikte bilişim ve iletişim teknolojilerini kullanabilme. |  |  |  |  |  | 
                                
                                    | 9 | sosyal hakların evrenselliği, sosyal adalet, kalite ve kültürel değerler ile çevre koruma, iş sağlığı ve güvenliği konularında yeterli bilince sahip olma. |  |  |  |  |  |