| Ders Adı | Kodu | Yarıyıl | T+U Saat | Kredi | AKTS |
|---|---|---|---|---|---|
| Uzmanlık Alanı Dersi | MUH 901 | 0 | 4 + 0 | 4 | 6 |
| # | Ders Öğrenme Çıktıları | Öğretim Yöntemleri | Ölçme Yöntemleri |
|---|---|---|---|
| 1 | Konu hakkındaki literatür bilgisine hakim olur | Anlatım, Soru-Cevap, | Sözlü Sınav, |
| 2 | Sanatının gelişim sürecini yorumlar | Anlatım, Soru-Cevap, Tartışma, Gösteri, | Sınav, Sözlü Sınav, Ödev, |
| 3 | Sanat eserlerini karşılaştırır | Anlatım, Soru-Cevap, Beyin Fırtınası, | Sınav, Sözlü Sınav, Ödev, |
| 4 | Sanat eserlerini yorumlar | Anlatım, Soru-Cevap, Tartışma, | Sınav, Sözlü Sınav, Ödev, |
| 5 | Bilimsel araştırma projesi önerir | Anlatım, Tartışma, Bireysel Çalışma, Problem Çözme, | Sınav, Sözlü Sınav, Ödev, |
| 6 | Proje hazırlama ve sunum | Anlatım, Soru-Cevap, Gösteri, | Sınav, Sözlü Sınav, Ödev, |
| Hafta | Ders Konuları | Ön Hazırlık |
|---|---|---|
| 1 | Konu tespiti | |
| 2 | Literatür tarama | |
| 3 | Literatür tarama | |
| 4 | Literatür tarama | |
| 5 | Literatür tarama | |
| 6 | Akademik yazım kuralları | |
| 7 | Akademik yazım kuralları | |
| 8 | Ara değerlendirme | |
| 9 | Sunum hazırlama yöntemi | |
| 10 | Sunum hazırlama yöntemi | |
| 11 | Değerlendirme ve Karşılaştırma | |
| 12 | Değerlendirme ve Karşılaştırma | |
| 13 | Sunum ve Tartışma | |
| 14 | Genel Değerlendirme |
| Kaynaklar | |
|---|---|
| Ders Notu | HER DERSİN ÖĞRETİM ÜYESİNİN TAVSİYE EDECEĞİ KAYNAKLAR |
| Ders Kaynakları | HER DERSİN ÖĞRETİM ÜYESİNİN TAVSİYE EDECEĞİ KAYNAKLAR |
| Sıra | Program Çıktıları | Katkı Düzeyi | |||||
|---|---|---|---|---|---|---|---|
| 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | |||
| 1 | Uygulanabilir / yayınlanabilir akademik sonuçlar | ||||||
| 2 | İleri düzey araştırma ve analiz metodolojilerinin uygulanması | ||||||
| 3 | Orijinal konularda derinlemesine eleştirel literatür araştırması yapmak | ||||||
| 4 | İlgili alanda araştırma yapmak ve literatürdeki boşlukları tespit etmek | ||||||
| 5 | : Etik konular hakkında farkındalık | ||||||
| 6 | Araştırma etiği taahhüdü | ||||||
| 7 | İleri düzeyde teorik / pratik bilgi sahibi | ||||||
| 8 | Alandaki ilgili teori ve kavramların eleştirel incelemesi | ||||||
| 9 | Kendisine verilen bir konuda ders içeriği tasarlayabilir ve aktarılabilir | ||||||
| 10 | Hedef kitleye ve amaca uygun retorik stratejiler kullanın | ||||||
| # | Ders Öğrenme Çıktılarının Program Çıktılarına Katkısı | PÇ 1 | PÇ 2 | PÇ 3 | PÇ 4 | PÇ 5 | PÇ 6 | PÇ 7 | PÇ 8 | PÇ 9 | PÇ 10 |
|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
| 1 | Konu hakkındaki literatür bilgisine hakim olur | ||||||||||
| 2 | Sanatının gelişim sürecini yorumlar | ||||||||||
| 3 | Sanat eserlerini karşılaştırır | ||||||||||
| 4 | Sanat eserlerini yorumlar | ||||||||||
| 5 | Bilimsel araştırma projesi önerir | ||||||||||
| 6 | Proje hazırlama ve sunum |
| Değerlendirme Sistemi | |
|---|---|
| Yarıyıl Çalışmaları | Katkı Oranı |
| 3. Ara Sınav | 50 |
| 2. Performans Görevi (Uygulama) | 35 |
| 2. Performans Görevi (Uygulama) | 10 |
| 3. Performans Görevi (Uygulama) | 10 |
| 2. Performans Görevi (Uygulama) | 10 |
| 3. Performans Görevi (Uygulama) | 10 |
| 1. Sözlü Sınav | 20 |
| 1. Sözlü Sınav | 50 |
| 1. Proje / Tasarım | 100 |
| 1. Sözlü Sınav | 50 |
| 1. Proje / Tasarım | 50 |
| 1. Proje / Tasarım | 100 |
| 1. Sözlü Sınav | 100 |
| 1. Proje / Tasarım | 50 |
| 1. Sözlü Sınav | 50 |
| 1. Sözlü Sınav | 40 |
| 1. Proje / Tasarım | 100 |
| 1. Sözlü Sınav | 100 |
| 1. Proje / Tasarım | 100 |
| 1. Sözlü Sınav | 50 |
| 1. Sözlü Sınav | 20 |
| 1. Sözlü Sınav | 20 |
| 1. Sözlü Sınav | 60 |
| 1. Sözlü Sınav | 100 |
| 1. Sözlü Sınav | 50 |
| 1. Proje / Tasarım | 50 |
| 1. Sözlü Sınav | 40 |
| 1. Proje / Tasarım | 25 |
| 1. Proje / Tasarım | 100 |
| 1. Sözlü Sınav | 20 |
| 1. Sözlü Sınav | 100 |
| 1. Sözlü Sınav | 50 |
| 1. Sözlü Sınav | 50 |
| 1. Sözlü Sınav | 1 |
| 3. Ara Sınav | 70 |
| 2. Performans Görevi (Uygulama) | 10 |
| 3. Performans Görevi (Uygulama) | 10 |
| 2. Performans Görevi (Uygulama) | 10 |
| 3. Performans Görevi (Uygulama) | 10 |
| 1. Sözlü Sınav | 40 |
| 1. Sözlü Sınav | 50 |
| 1. Sözlü Sınav | 100 |
| 1. Sözlü Sınav | 50 |
| 1. Sözlü Sınav | 30 |
| 1. Sözlü Sınav | 100 |
| 1. Proje / Tasarım | 50 |
| 1. Sözlü Sınav | 50 |
| 1. Sözlü Sınav | 10 |
| 1. Sözlü Sınav | 20 |
| 4. Performans Görevi (Uygulama) | 25 |
| 5. Performans Görevi (Uygulama) | 25 |
| 6. Performans Görevi (Uygulama) | 25 |
| 1. Sözlü Sınav | 50 |
| 1. Proje / Tasarım | 50 |
| 1. Sözlü Sınav | 100 |
| 2. Performans Görevi (Uygulama) | 10 |
| 3. Performans Görevi (Uygulama) | 10 |
| 1. Sözlü Sınav | 100 |
| 1. Sözlü Sınav | 10 |
| 1. Sözlü Sınav | 50 |
| 1. Sözlü Sınav | 30 |
| 1. Proje / Tasarım | 100 |
| 1. Sözlü Sınav | 50 |
| 2. Performans Görevi (Uygulama) | 40 |
| 1. Sözlü Sınav | 10 |
| 1. Proje / Tasarım | 20 |
| 1. Sözlü Sınav | 50 |
| 1. Sözlü Sınav | 100 |
| 1. Sözlü Sınav | 100 |
| 1. Sözlü Sınav | 50 |
| 1. Proje / Tasarım | 100 |
| 1. Proje / Tasarım | 100 |
| 1. Sözlü Sınav | 100 |
| 1. Sözlü Sınav | 50 |
| 1. Sözlü Sınav | 50 |
| 1. Proje / Tasarım | 50 |
| 1. Proje / Tasarım | 20 |
| 1. Sözlü Sınav | 100 |
| 2. Performans Görevi (Uygulama) | 25 |
| 3. Performans Görevi (Uygulama) | 25 |
| 4. Performans Görevi (Uygulama) | 25 |
| 1. Sözlü Sınav | 20 |
| 1. Sözlü Sınav | 100 |
| 1. Proje / Tasarım | 30 |
| 3. Ara Sınav | 50 |
| 1. Sözlü Sınav | 50 |
| 1. Sözlü Sınav | 40 |
| 1. Sözlü Sınav | 100 |
| 3. Ara Sınav | 10 |
| 2. Performans Görevi (Seminer) | 30 |
| 3. Performans Görevi (Seminer) | 30 |
| 3. Performans Görevi (Seminer) | 0 |
| 2. Performans Görevi (Uygulama) | 50 |
| 1. Sözlü Sınav | 100 |
| 1. Sözlü Sınav | 100 |
| 1. Sözlü Sınav | 100 |
| 1. Sözlü Sınav | 100 |
| 1. Kısa Sınav | 25 |
| 1. Sözlü Sınav | 100 |
| 2. Performans Görevi (Seminer) | 25 |
| 3. Performans Görevi (Seminer) | 25 |
| 4. Performans Görevi (Seminer) | 25 |
| 1. Sözlü Sınav | 0 |
| 1. Kısa Sınav | 0 |
| 2. Kısa Sınav | 0 |
| 1. Ödev | 100 |
| 1. Ara Sınav | 0 |
| 4. Performans Görevi (Seminer) | 0 |
| 1. Ödev | 50 |
| 1. Sözlü Sınav | 50 |
| 1. Ödev | 0 |
| 1. Performans Görevi (Seminer) | 0 |
| 1. Ödev | 0 |
| 2. Ödev | 0 |
| 1. Ödev | 35 |
| 2. Ödev | 35 |
| 1. Performans Görevi (Seminer) | 30 |
| 1. Ara Sınav | 0 |
| 1. Ödev | 100 |
| 1. Ara Sınav | 60 |
| 1. Ödev | 40 |
| 1. Ödev | 100 |
| Toplam | 5741 |
| 2. Final | 50 |
| 2. Final | 50 |
| 1. Yıl İçinin Başarıya | 50 |
| 1. Yıl İçinin Başarıya | 100 |
| 1. Yıl İçinin Başarıya | 0 |
| 1. Yıl İçinin Başarıya | 0 |
| 1. Yıl İçinin Başarıya | 0 |
| 1. Yıl İçinin Başarıya | 0 |
| 1. Yıl İçinin Başarıya | 0 |
| 1. Yıl İçinin Başarıya | 50 |
| 1. Yıl İçinin Başarıya | 50 |
| 1. Yıl İçinin Başarıya | 0 |
| 1. Yıl İçinin Başarıya | 0 |
| 1. Yıl İçinin Başarıya | 0 |
| 1. Yıl İçinin Başarıya | 0 |
| 1. Yıl İçinin Başarıya | 100 |
| 1. Yıl İçinin Başarıya | 50 |
| 1. Yıl İçinin Başarıya | 0 |
| 1. Yıl İçinin Başarıya | 50 |
| 1. Yıl İçinin Başarıya | 50 |
| 1. Yıl İçinin Başarıya | 50 |
| 1. Yıl İçinin Başarıya | 50 |
| 1. Yıl İçinin Başarıya | 50 |
| 1. Yıl İçinin Başarıya | 100 |
| 1. Yıl İçinin Başarıya | 40 |
| 1. Yıl İçinin Başarıya | 50 |
| 1. Yıl İçinin Başarıya | 50 |
| 1. Yıl İçinin Başarıya | 50 |
| 1. Yıl İçinin Başarıya | 100 |
| 1. Yıl İçinin Başarıya | 50 |
| 1. Yıl İçinin Başarıya | 100 |
| 1. Yıl İçinin Başarıya | 100 |
| 1. Yıl İçinin Başarıya | 100 |
| 1. Yıl İçinin Başarıya | 100 |
| 1. Final | 0 |
| 1. Final | 50 |
| 1. Final | 50 |
| 1. Final | 60 |
| 1. Yıl İçinin Başarıya | 40 |
| 1. Final | 0 |
| 1. Yıl İçinin Başarıya | 100 |
| 1. Final | 50 |
| 1. Yıl İçinin Başarıya | 50 |
| 1. Final | 0 |
| 1. Yıl İçinin Başarıya | 100 |
| 1. Final | 50 |
| 1. Yıl İçinin Başarıya | 50 |
| 1. Final | 50 |
| 1. Final | 50 |
| 1. Yıl İçinin Başarıya | 50 |
| Toplam | 2340 |
| AKTS - İş Yükü Etkinlik | Sayı | Süre (Saat) | Toplam İş Yükü (Saat) |
|---|---|---|---|
| Ders Süresi (Sınav haftası dahildir: 16x toplam ders saati) | 16 | 3 | 48 |
| Sınıf Dışı Ders Çalışma Süresi(Ön çalışma, pekiştirme) | 16 | 2 | 32 |
| Ara Sınav | 1 | 20 | 20 |
| Kısa Sınav | 1 | 10 | 10 |
| Ödev | 1 | 25 | 25 |
| Final | 1 | 25 | 25 |
| Toplam İş Yükü | 160 | ||
| Toplam İş Yükü / 25 (Saat) | 6,4 | ||
| dersAKTSKredisi | 6 | ||