| 1 |
Sağlık Hizmeti- Edindiği bilgi, beceri ve tutumları sağlık hizmeti sunumunda kullanır. |
|
|
|
|
X |
| 2 |
Sağlık Hizmeti- Hastaya biyopsikososyal bir yaklaşım gösterir. |
|
|
|
|
X |
| 3 |
Sağlık Hizmeti- Birey ve toplum sağlığını koruma ve geliştirmeyi önceler |
|
|
|
|
X |
| 4 |
Sağlık Hizmeti- Sağlığın sürdürülmesi ve geliştirilmesi yönünde çalışmaları yapar |
|
|
|
|
X |
| 5 |
Sağlık Hizmeti- Toplum bireylerine, hastalara ve diğer sağlık çalışanlarına sağlık eğitimi verir |
|
|
|
|
X |
| 6 |
Sağlık Hizmeti- Korunma, tanı, tedavi, takip ve rehabilitasyon süreçlerinde güvenli, akılcı ve etkin yaklaşım gösterir |
|
|
|
|
X |
| 7 |
Sağlık Hizmeti- Girişimsel ve/veya girişimsel olmayan uygulamaları güvenli ve etkin bir biçimde gerçekleştirir |
|
|
|
|
X |
| 8 |
Sağlık Hizmeti- Hasta ve çalışan güvenliğini göz önünde bulundurur |
|
|
|
|
X |
| 9 |
Sağlık Hizmeti- Sağlığa etki eden fiziksel ve sosyoekonomik şartlar ile bireysel özellik ve davranışları göz önünde bulundurur |
|
|
|
|
X |
| 10 |
Etik ve Mesleki İlkeler- İyi hekimlik uygulamalarını dikkate alır. |
|
|
|
|
X |
| 11 |
Etik ve Mesleki İlkeler- Etik ve yasal ilkeler çerçevesinde görevini yerine getirir. |
|
|
|
|
X |
| 12 |
Etik ve Mesleki İlkeler- Nitelikli sağlık bakımı sunma konusunda kararlılık gösterir |
|
|
|
|
X |
| 13 |
Etik ve Mesleki İlkeler- Mesleki performansını değerlendirir |
|
|
|
|
X |
| 14 |
Sağlık Savunucusu- Sosyal yükümlülüklerini dikkate alarak sağlık hizmetini geliştirmeyi savunur. |
|
|
|
|
X |
| 15 |
Sağlık Savunucusu- Sağlık hizmetinin tüm bileşenleri ile işbirliği yapar |
|
|
|
|
X |
| 16 |
Sağlık Savunucusu- Birey ve toplum sağlık göstergelerini değerlendirir |
|
|
|
|
X |
| 17 |
Sağlık Savunucusu- Kendi sağlığını korumaya önem verir |
|
|
|
|
X |
| 18 |
Lider- Sağlık ekibi içinde liderlik yapar. |
|
|
|
|
X |
| 19 |
Lider- Sağlık hizmetlerinde kaynakları maliyet-etkin, toplum yararına ve mevzuata uygun kullanır |
|
|
|
|
X |
| 20 |
Ekip- Sağlık ekibi içinde farklı ekip rollerini üstlenir. |
|
|
|
|
X |
| 21 |
Ekip- Sağlık ekibi içindeki sağlık çalışanlarının görev ve yükümlülüklerinin farkındadır ve buna uygun davranışlar gösterir. |
|
|
|
|
X |
| 22 |
Ekip- Mesleki uygulamalarında meslektaşları ve diğer meslek grupları ile uyumlu ve etkin çalışır |
|
|
|
|
X |
| 23 |
İletişim- Hasta, hasta yakınları, sağlık çalışanları ile etkili iletişim kurar |
|
|
|
|
X |
| 24 |
İletişim- Farklı sosyokültürel özelliklere sahip birey ve gruplar ile etkili iletişim kurar |
|
|
|
|
X |
| 25 |
İletişim- Tanı, tedavi, takipte hasta merkezli bir yaklaşım gösterir. |
|
|
|
|
X |
| 26 |
Bilimsel Yaklaşım- Gerekli durumlarda bilimsel araştırma planlar ve uygular |
|
|
|
|
X |
| 27 |
Bilimsel Yaklaşım- Mesleği ile ilgili güncel literatür bilgisine ulaşır ve değerlendirir |
|
|
|
|
X |
| 28 |
Bilimsel Yaklaşım- Kanıta dayalı tıp ilkelerini uygular |
|
|
|
|
X |
| 29 |
Bilimsel Yaklaşım- Bilişim teknolojilerini kullanır |
|
|
|
|
X |
| 30 |
Yaşam Boyu Öğrenme- Kariyer gelişimini etkili olarak yönetir |
|
|
|
|
X |
| 31 |
Yaşam Boyu Öğrenme- Yeni bilgileri edinme ve yaşam boyu değişen koşullara uyum sağlama becerilerini gösterir |
|
|
|
|
X |
| 32 |
Yaşam Boyu Öğrenme- Doğru öğrenme kaynaklarını seçer, kendi öğrenme sürecini düzenler |
|
|
|
|
X |