Ders Adı Kodu Yarıyıl T+U Saat Kredi AKTS
Tez Çalışması HIR 800 0 0 + 0 0 54
Ön Koşul Dersleri
Önerilen Seçmeli Dersler
Dersin Dili Türkçe
Dersin Seviyesi YUKSEK_LISANS
Dersin Türü Zorunlu
Dersin Koordinatörü Doç.Dr. SİMGE ÜNLÜ
Dersi Verenler Dr.Öğr.Üyesi TÜLİN ÇORUHLU, Doç.Dr. GÜLSEN TEZCAN KAYA, Prof.Dr. ELA TAŞ, Prof.Dr. ERKAN ATAK,
Dersin Yardımcıları
Dersin Kategorisi Diğer
Dersin Amacı
Dersin İçeriği
# Ders Öğrenme Çıktıları Öğretim Yöntemleri Ölçme Yöntemleri
Hafta Ders Konuları Ön Hazırlık
Kaynaklar
Ders Notu
Ders Kaynakları
Sıra Program Çıktıları Katkı Düzeyi
1 2 3 4 5
1 Halkla İlişkiler ve Reklam faaliyetlerini eleştirel bir gözle değerlendirir.
2 Halkla İlişkiler ve Reklam alanında analitik düşünme yetisi geliştirir.
3 Hedef kitleyi Halkla İlişkiler ve Reklam faaliyetlerine yönelik olarak analiz eder.
4 Halkla İlişkiler ve Reklam alanında alan araştırması unsurlarını tanımlar.
5 Kurumsal iletişim iile ilgili güncel gelişmeleri takip eder.
6 Bilgi iletişim teknolojileri bağlamında yeni Halkla İlişkiler ve Reklamcılık anlayışlarının sektöre uygulanmasının bilinci ile hareket eder.
7 Halkla İlişkiler ve Reklam uygulamaları çerçevesinde kalitenin arttırılmasının öneminin farkındadır.
8 Halkla İlişkiler ve Reklam alanında medya araçlarını kullanırken etik değerleri göz önünde bulundurur.
9 Halkla İlişkiler ve Reklamcılık mesleğini bir yaşam tarzı olarak benimser.
10 Halkla ilişkiler faaliyetlerinin imaj ve itibar ve markayı geliştirdiğini kavrar.
Değerlendirme Sistemi
Yarıyıl Çalışmaları Katkı Oranı
Toplam 0
Toplam 0
AKTS - İş Yükü Etkinlik Sayı Süre (Saat) Toplam İş Yükü (Saat)