| 1 |
Halkla İlişkiler ve Reklam faaliyetlerini eleştirel bir gözle değerlendirir. |
|
|
|
|
|
| 2 |
Halkla İlişkiler ve Reklam alanında analitik düşünme yetisi geliştirir. |
|
|
|
|
|
| 3 |
Hedef kitleyi Halkla İlişkiler ve Reklam faaliyetlerine yönelik olarak analiz eder. |
|
|
|
|
|
| 4 |
Halkla İlişkiler ve Reklam alanında alan araştırması unsurlarını tanımlar. |
|
|
|
|
|
| 5 |
Kurumsal iletişim iile ilgili güncel gelişmeleri takip eder. |
|
|
|
|
|
| 6 |
Bilgi iletişim teknolojileri bağlamında yeni Halkla İlişkiler ve Reklamcılık anlayışlarının sektöre uygulanmasının bilinci ile hareket eder. |
|
|
|
|
|
| 7 |
Halkla İlişkiler ve Reklam uygulamaları çerçevesinde kalitenin arttırılmasının öneminin farkındadır. |
|
|
|
|
|
| 8 |
Halkla İlişkiler ve Reklam alanında medya araçlarını kullanırken etik değerleri göz önünde bulundurur. |
|
|
|
|
|
| 9 |
Halkla İlişkiler ve Reklamcılık mesleğini bir yaşam tarzı olarak benimser. |
|
|
|
|
|
| 10 |
Halkla ilişkiler faaliyetlerinin imaj ve itibar ve markayı geliştirdiğini kavrar. |
|
|
|
|
|