| Ders Adı | Kodu | Yarıyıl | T+U Saat | Kredi | AKTS |
|---|---|---|---|---|---|
| İşyeri Eğitimi | UTC 406 | 8 | 5 + 0 | 5 | 5 |
| Ön Koşul Dersleri | |
| Önerilen Seçmeli Dersler | |
| Dersin Dili | Türkçe |
| Dersin Seviyesi | Lisans |
| Dersin Türü | Zorunlu |
| Dersin Koordinatörü | Prof.Dr. HAKAN TUNAHAN |
| Dersi Verenler | Doç.Dr. ESRA DİL, Doç.Dr. ENGİN DÜCAN, Prof.Dr. HAKAN TUNAHAN, |
| Dersin Yardımcıları | |
| Dersin Kategorisi | Genel Eğitim |
| Dersin Amacı | İşyeri Uygulaması süreci ile birlikte yürütülen okul içi eğitim ve staj denetimlerini kapsamaktadır. |
| Dersin İçeriği | Staj yapılan işyeri ile uyumlu eğitim ve staj denetimi |
| # | Ders Öğrenme Çıktıları | Öğretim Yöntemleri | Ölçme Yöntemleri |
|---|---|---|---|
| 1 | İşyeri uygulamasının içselleştirilmesi | Grup Çalışması, | Performans Görevi, |
| Hafta | Ders Konuları | Ön Hazırlık |
|---|---|---|
| 1 | İşyeri uygulamasının önemi, kapsamı ve temel unsurları | |
| 2 | İşyeri eğitiminin önemi, kapsamı ve temel unsurları | |
| 3 | İşyeri eğitiminin önemi, kapsamı ve temel unsurları | |
| 4 | İşyeri eğitiminin önemi, kapsamı ve temel unsurları | |
| 5 | İşyeri uygulaması uygulamaları ve karşılaşılan sorunlar | |
| 6 | İşyeri uygulaması uygulamaları ve karşılaşılan sorunlar | |
| 7 | İşyeri uygulaması uygulamaları ve karşılaşılan sorunlar | |
| 8 | İşyeri uygulaması uygulamaları ve karşılaşılan sorunlar | |
| 9 | Uygulama Sunumu | |
| 10 | İşyeri uygulaması uygulamaları ve karşılaşılan sorunlar | |
| 11 | İşyeri uygulaması uygulamaları ve karşılaşılan sorunlar | |
| 12 | İşyeri uygulaması uygulamaları ve karşılaşılan sorunlar | |
| 13 | İşyeri uygulaması uygulamaları ve karşılaşılan sorunlar | |
| 14 | İşyeri uygulaması uygulamaları ve karşılaşılan sorunlar |
| Kaynaklar | |
|---|---|
| Ders Notu | |
| Ders Kaynakları | |
| Sıra | Program Çıktıları | Katkı Düzeyi | |||||
|---|---|---|---|---|---|---|---|
| 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | |||
| 1 | Alan bilgisini sağlama | X | |||||
| 2 | Analitik düşünme becerisini geliştirme | X | |||||
| 3 | Girişimci kişilik özelliklerinin geliştirilmesi | X | |||||
| 4 | Girişimci ve iç girişimci olmak | X | |||||
| 5 | Firma düzeyinde problem tespiti ve çözümü | X | |||||
| 6 | Ekonomi genelinde problem tespiti ve çözümü | X | |||||
| 7 | Sözlü, yazılı iletişim becerisi | X | |||||
| 8 | Takım kurma ve geliştirme | X | |||||
| 9 | Etik farkındalık | X | |||||
| 10 | Sorun çözmede etik ve sosyal sorumluluk | X | |||||
| # | Ders Öğrenme Çıktılarının Program Çıktılarına Katkısı | PÇ 1 | PÇ 2 | PÇ 3 | PÇ 4 | PÇ 5 | PÇ 6 | PÇ 7 | PÇ 8 | PÇ 9 | PÇ 10 |
|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
| 1 | İşyeri uygulamasının içselleştirilmesi |
| Değerlendirme Sistemi | |
|---|---|
| Yarıyıl Çalışmaları | Katkı Oranı |
| 1. Performans Görevi (Uygulama) | 25 |
| 2. Performans Görevi (Uygulama) | 25 |
| 3. Performans Görevi (Uygulama) | 25 |
| 4. Performans Görevi (Uygulama) | 25 |
| 1. Ödev | 0 |
| Toplam | 100 |
| 1. Yıl İçinin Başarıya | 50 |
| 1. Final | 50 |
| Toplam | 100 |
| AKTS - İş Yükü Etkinlik | Sayı | Süre (Saat) | Toplam İş Yükü (Saat) |
|---|---|---|---|
| Ders Süresi (Sınav haftası dahildir: 16x toplam ders saati) | 16 | 5 | 80 |
| Ara Sınav | 1 | 5 | 5 |
| Performans Görevi (Atölye) | 1 | 45 | 45 |
| Final | 1 | 5 | 5 |
| Toplam İş Yükü | 135 | ||
| Toplam İş Yükü / 25 (Saat) | 5,4 | ||
| dersAKTSKredisi | 5 | ||