| Ders Adı | Kodu | Yarıyıl | T+U Saat | Kredi | AKTS | 
|---|---|---|---|---|---|
| Seminer (Yl) | MHY 590 | 0 | 0 + 0 | 0 | 6 | 
| # | Ders Öğrenme Çıktıları | Öğretim Yöntemleri | Ölçme Yöntemleri | 
|---|
| Hafta | Ders Konuları | Ön Hazırlık | 
|---|
| Kaynaklar | |
|---|---|
| Ders Notu | |
| Ders Kaynakları | |
| Sıra | Program Çıktıları | Katkı Düzeyi | |||||
|---|---|---|---|---|---|---|---|
| 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | |||
| 1 | Ekonomik ve mali konulardaki bilgilerin genişletilmesi ve derinleştirilmesi ile birlikte bilimsel araştırma yaparak bilgiye ulaşabilme, bilgiyi değerlendirme, yorumlama ve uygulama yapabilme | ||||||
| 2 | -Maliye alanındaki verileri kullanarak bilimsel yöntemlerle bilgiyi geliştirebilmek, bilimsel, toplumsal ve etik sorumluluk ile kullanabilme | ||||||
| 3 | -Maliye alanındaki bir problemi, bağımsız olarak kurgulama, çözüm yöntemi geliştirme, çözme, sonuçları değerlendirme ve gerektiğinde uygulayabilme | ||||||
| 4 | Maliye alanındaki güncel gelişmeleri ve kendi çalışmalarını, alanındaki ve dışındaki gruplara, yazılı, sözlü ve görsel olarak sistemli bir şekilde aktarabilme | ||||||
| 5 | Maliye alanındaki uygulamalarda karşılaşacağı öngörülmeyen karmaşık durumlarda, yeni stratejik yaklaşımlar geliştirebilme ve sorumluluk alarak çözüm üretebilme | ||||||
| 6 | Maliye alanı ile ilgili konularda strateji, politika ve uygulama planları geliştirebilme ve elde edilen sonuçları, kalite süreçleri çerçevesinde değerlendirebilme | ||||||
| 7 | Gerek kamunun gerekse de özel kesimin gereksinim duyduğu yüksek becerili elemanlarda olması gereken; ileri düzeyde mali hukuk, mali iktisat, bütçe ve maliye teorisi bilgisine sahip olma | ||||||
| 8 | En az bir yabancı dilde sözlü ve yazılı iletişim yeteneğine sahip olma ("European Language Portfolio Global Scale", Level B2) | ||||||
| 9 | Maliye alanının gerektirdiği bilgisayar yazılımı ve donanımı bilgisi ile birlikte bilişim ve iletişim teknolojilerini kullanabilme ve geliştirebilme | ||||||
| 10 | Maliye alanı ile ilgili verilerin toplanması, yorumlanması, duyurulması aşamalarında bilimsel, sosyal ve etik değerleri gözeterek bu değerleri öğretebilme ve denetleme | ||||||
| 11 | Maliye alanında özümsedikleri bilgiyi ve problem çözme yeteneklerini, disiplinler arası çalışmalarda uygulayabilme | ||||||
| # | Ders Öğrenme Çıktılarının Program Çıktılarına Katkısı | PÇ 1 | PÇ 2 | PÇ 3 | PÇ 4 | PÇ 5 | PÇ 6 | PÇ 7 | PÇ 8 | PÇ 9 | PÇ 10 | PÇ 11 | 
|---|
| Değerlendirme Sistemi | |
|---|---|
| Yarıyıl Çalışmaları | Katkı Oranı | 
| 1. Kısa Sınav | 0 | 
| 1. Performans Görevi (Uygulama) | 0 | 
| 1. Performans Görevi (Seminer) | 100 | 
| 1. Performans Görevi (Seminer) | 50 | 
| 1. Ara Sınav | 80 | 
| 1. Kısa Sınav | 20 | 
| 1. Performans Görevi (Seminer) | 100 | 
| 1. Ara Sınav | 50 | 
| 1. Ara Sınav | 0 | 
| 1. Ödev | 100 | 
| 1. Ara Sınav | 100 | 
| 1. Ara Sınav | 50 | 
| 1. Sözlü Sınav | 25 | 
| 1. Ödev | 25 | 
| 1. Ödev | 100 | 
| 1. Ara Sınav | 100 | 
| 1. Ödev | 35 | 
| 1. Performans Görevi (Seminer) | 30 | 
| 2. Ödev | 35 | 
| 1. Ödev | 35 | 
| 2. Ödev | 35 | 
| 1. Performans Görevi (Seminer) | 30 | 
| 1. Ödev | 100 | 
| 1. Ödev | 40 | 
| 1. Ara Sınav | 60 | 
| 1. Kısa Sınav | 0 | 
| 1. Ara Sınav | 0 | 
| 1. Ödev | 100 | 
| 1. Proje / Tasarım | 50 | 
| 1. Ödev | 50 | 
| 1. Sözlü Sınav | 100 | 
| Toplam | 1600 | 
| 1. Yıl İçinin Başarıya | 40 | 
| 1. Yıl İçinin Başarıya | 50 | 
| 1. Yıl İçinin Başarıya | 50 | 
| 1. Yıl İçinin Başarıya | 50 | 
| 1. Yıl İçinin Başarıya | 100 | 
| 1. Yıl İçinin Başarıya | 50 | 
| 1. Yıl İçinin Başarıya | 50 | 
| 1. Yıl İçinin Başarıya | 50 | 
| 1. Yıl İçinin Başarıya | 50 | 
| 1. Yıl İçinin Başarıya | 40 | 
| 1. Yıl İçinin Başarıya | 50 | 
| 1. Yıl İçinin Başarıya | 100 | 
| 1. Yıl İçinin Başarıya | 50 | 
| 1. Final | 50 | 
| 1. Final | 60 | 
| 1. Yıl İçinin Başarıya | 40 | 
| 1. Final | 50 | 
| 1. Final | 60 | 
| 1. Yıl İçinin Başarıya | 40 | 
| 1. Final | 50 | 
| 1. Yıl İçinin Başarıya | 50 | 
| 1. Final | 50 | 
| 1. Yıl İçinin Başarıya | 50 | 
| 1. Final | 60 | 
| 1. Yıl İçinin Başarıya | 40 | 
| 1. Final | 50 | 
| 1. Yıl İçinin Başarıya | 50 | 
| 1. Final | 0 | 
| 1. Final | 50 | 
| 1. Final | 50 | 
| 1. Final | 50 | 
| 1. Final | 50 | 
| 1. Yıl İçinin Başarıya | 50 | 
| 1. Final | 0 | 
| 1. Final | 50 | 
| 1. Yıl İçinin Başarıya | 100 | 
| Toplam | 1830 | 
| AKTS - İş Yükü Etkinlik | Sayı | Süre (Saat) | Toplam İş Yükü (Saat) | 
|---|