| Ders Adı | Kodu | Yarıyıl | T+U Saat | Kredi | AKTS |
|---|---|---|---|---|---|
| Tıme and Stress Management | ISL 340 | 6 | 2 + 0 | 2 | 5 |
| # | Ders Öğrenme Çıktıları | Öğretim Yöntemleri | Ölçme Yöntemleri |
|---|---|---|---|
| 1 | Teaches the requirements of business life. | Anlatım, Soru-Cevap, Tartışma, Grup Çalışması, Örnek Olay, Problem Çözme, | Sınav , Sözlü Sınav, Ödev, |
| 2 | Teaches business discipline. | Anlatım, Soru-Cevap, Tartışma, Grup Çalışması, Örnek Olay, Problem Çözme, | Sınav , Sözlü Sınav, Ödev, |
| 3 | Teaches the importance of the planing. | Anlatım, Soru-Cevap, Tartışma, Grup Çalışması, Örnek Olay, Problem Çözme, | Sınav , Sözlü Sınav, Ödev, |
| 4 | Make it easy to compliance to business life. | Anlatım, Soru-Cevap, Tartışma, Grup Çalışması, Örnek Olay, Problem Çözme, | Sınav , Sözlü Sınav, Ödev, |
| 5 | Regulate private life. | Anlatım, Soru-Cevap, Tartışma, Grup Çalışması, Örnek Olay, Problem Çözme, | Sınav , Sözlü Sınav, Ödev, |
| 6 | A glance at the life, gives a holistic angle. | Anlatım, Soru-Cevap, Tartışma, Grup Çalışması, Örnek Olay, Problem Çözme, | Sınav , Sözlü Sınav, Ödev, |
| 7 | Gains the ability to save a lot of things together | Anlatım, Soru-Cevap, Tartışma, Grup Çalışması, Örnek Olay, Problem Çözme, | Sınav , Sözlü Sınav, Ödev, |
| 8 | By speeding up the individual, makes it compatible to the information age. | Anlatım, Soru-Cevap, Tartışma, Grup Çalışması, Örnek Olay, Problem Çözme, | Sınav , Sözlü Sınav, Ödev, |
| 9 | Teaches stress reduction. | Anlatım, Soru-Cevap, Tartışma, Grup Çalışması, Örnek Olay, Problem Çözme, | Sınav , Sözlü Sınav, Ödev, |
| 10 | Teaches to create a suitable living arrangement biyoritme. | Anlatım, Soru-Cevap, Tartışma, Grup Çalışması, Örnek Olay, Problem Çözme, | Sınav , Sözlü Sınav, Ödev, |
| 11 | Teaches the relationship between time management-biyoritm and healthy life. | Anlatım, Soru-Cevap, Tartışma, Grup Çalışması, Örnek Olay, Problem Çözme, | Sınav , Sözlü Sınav, Ödev, |
| Hafta | Ders Konuları | Ön Hazırlık |
|---|---|---|
| 1 | Basic concepts on the topic, time-management relations, History of time concept | |
| 2 | Physical time, psychological time, social time | |
| 3 | Changing time management understanding, The new concept of time in information age | |
| 4 | Through time-management, strengthening the individual and the organization | |
| 5 | Time management effect on organizational order and disorder | |
| 6 | New approach to the topic of objectives, Do the things be sequential? | |
| 7 | New approach to the subject of priorities | |
| 8 | Planning | |
| 9 | Work-time, non-business time | |
| 10 | Bioritm and the appropriate rules of life, working life and example of a program | |
| 11 | Quantitative and qualitative aspects of time | |
| 12 | Stress and stressors, positive and negative stress, stress reduction techniques | |
| 13 | ||
| 14 |
| Kaynaklar | |
|---|---|
| Ders Notu | |
| Ders Kaynakları | |
| Sıra | Program Çıktıları | Katkı Düzeyi | |||||
|---|---|---|---|---|---|---|---|
| 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | |||
| 1 | Öğrencilerimiz işletme yönetimi konusunda temel bilgilere sahip olacaklar. | ||||||
| 2 | Öğrencilerimiz ekipler halinde çalışabilecek ve işletme yönetimi görevlerinde ekip üyeleriyle bilgi paylaşabilecekler. | ||||||
| 3 | Öğrencilerimiz, işletme yönetiminin görevlerinde çözümler sunmak için sorunları belirleyecek ve analiz edecekler. | ||||||
| 4 | Öğrencilerimiz işletme süreci ve görevleri ile ilgili projelerde yer alacaklardır. | ||||||
| 5 | Öğrencilerimiz iş idaresinin görevlerini tamamlamak için sorumluluk kabul edeceklerdir. | ||||||
| 6 | Öğrencilerimiz çalışma ortamındaki etik sorunları tanımlayacak ve çözümler üreteceklerdir. | ||||||
| 7 | Öğrencilerimiz bilgi ve önerilerini teknoloji destekli araçlar ve yazılı iletişim becerileri ile aktarabilirler. | ||||||
| 8 | Öğrencilerimiz bilgi ve önerilerini yazılı ve sözlü iletişim becerileri ile aktarabilirler. | ||||||
| # | Ders Öğrenme Çıktılarının Program Çıktılarına Katkısı | PÇ 1 | PÇ 2 | PÇ 3 | PÇ 4 | PÇ 5 | PÇ 6 | PÇ 7 | PÇ 8 |
|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
| 1 | Teaches the requirements of business life. | ||||||||
| 2 | Teaches business discipline. | ||||||||
| 3 | Teaches the importance of the planing. | ||||||||
| 4 | Make it easy to compliance to business life. | ||||||||
| 5 | Regulate private life. | ||||||||
| 6 | A glance at the life, gives a holistic angle. | ||||||||
| 7 | Gains the ability to save a lot of things together | ||||||||
| 8 | By speeding up the individual, makes it compatible to the information age. | ||||||||
| 9 | Teaches stress reduction. | ||||||||
| 10 | Teaches to create a suitable living arrangement biyoritme. | ||||||||
| 11 | Teaches the relationship between time management-biyoritm and healthy life. |
| Değerlendirme Sistemi | |
|---|---|
| Yarıyıl Çalışmaları | Katkı Oranı |
| 1. Ara Sınav | 80 |
| 1. Kısa Sınav | 10 |
| 2. Kısa Sınav | 10 |
| Toplam | 100 |
| 1. Yıl İçinin Başarıya | 50 |
| 1. Final | 50 |
| Toplam | 100 |
| AKTS - İş Yükü Etkinlik | Sayı | Süre (Saat) | Toplam İş Yükü (Saat) |
|---|---|---|---|
| Ders Süresi (Sınav haftası dahildir: 16x toplam ders saati) | 16 | 3 | 48 |
| Sınıf Dışı Ders Çalışma Süresi(Ön çalışma, pekiştirme) | 16 | 1 | 16 |
| Ara Sınav | 1 | 10 | 10 |
| Kısa Sınav | 2 | 10 | 20 |
| Ödev | 1 | 10 | 10 |
| Performans Görevi (Laboratuvar) | 1 | 20 | 20 |
| Final | 1 | 10 | 10 |
| Toplam İş Yükü | 134 | ||
| Toplam İş Yükü / 25 (Saat) | 5,36 | ||
| dersAKTSKredisi | 5 | ||