| Ders Adı | Kodu | Yarıyıl | T+U Saat | Kredi | AKTS |
|---|---|---|---|---|---|
| Publıc Relatıons | ISL 320 | 6 | 2 + 0 | 2 | 5 |
| # | Ders Öğrenme Çıktıları | Öğretim Yöntemleri | Ölçme Yöntemleri |
|---|---|---|---|
| 1 | Understanding PR and communication concepts | Anlatım, Soru-Cevap, Tartışma, | Sınav , |
| 2 | Understanding the importance of PR and communication | Anlatım, Soru-Cevap, Tartışma, | Sınav , |
| 3 | Understanding and analysing the relations btween business organization and social structures | Anlatım, Soru-Cevap, Tartışma, | Sınav , |
| 4 | Making PR and communication policy | Anlatım, Soru-Cevap, | Sınav , |
| 5 | To define and use of the communication methods and tools | Anlatım, Soru-Cevap, Tartışma, | Sınav , |
| 6 | Understanding the role of PR and communication in development an institutional identity | Anlatım, Soru-Cevap, Tartışma, | Sınav , |
| Hafta | Ders Konuları | Ön Hazırlık |
|---|---|---|
| 1 | Public Relations (PR) and communication concepts | |
| 2 | Development, reasons and necessty of PR | |
| 3 | PR function and organization in business | |
| 4 | PR proces | |
| 5 | Communication methods in PR | |
| 6 | Communication methods in PR | |
| 7 | Communication tools in PR | |
| 8 | Communication tools in PR | |
| 9 | EXAM | |
| 10 | Defination of institutional identity in business organizations | |
| 11 | İnportance of PR in solving institutional identity problems of business organizations | |
| 12 | Internal PR | |
| 13 | PR and communication aplications | |
| 14 | PR and communication aplications |
| Kaynaklar | |
|---|---|
| Ders Notu | |
| Ders Kaynakları | |
| Sıra | Program Çıktıları | Katkı Düzeyi | |||||
|---|---|---|---|---|---|---|---|
| 1 | 2 | 3 | 4 | 5 | |||
| 1 | Öğrencilerimiz işletme yönetimi konusunda temel bilgilere sahip olacaklar. | ||||||
| 2 | Öğrencilerimiz ekipler halinde çalışabilecek ve işletme yönetimi görevlerinde ekip üyeleriyle bilgi paylaşabilecekler. | ||||||
| 3 | Öğrencilerimiz, işletme yönetiminin görevlerinde çözümler sunmak için sorunları belirleyecek ve analiz edecekler. | ||||||
| 4 | Öğrencilerimiz işletme süreci ve görevleri ile ilgili projelerde yer alacaklardır. | ||||||
| 5 | Öğrencilerimiz iş idaresinin görevlerini tamamlamak için sorumluluk kabul edeceklerdir. | ||||||
| 6 | Öğrencilerimiz çalışma ortamındaki etik sorunları tanımlayacak ve çözümler üreteceklerdir. | ||||||
| 7 | Öğrencilerimiz bilgi ve önerilerini teknoloji destekli araçlar ve yazılı iletişim becerileri ile aktarabilirler. | ||||||
| 8 | Öğrencilerimiz bilgi ve önerilerini yazılı ve sözlü iletişim becerileri ile aktarabilirler. | ||||||
| # | Ders Öğrenme Çıktılarının Program Çıktılarına Katkısı | PÇ 1 | PÇ 2 | PÇ 3 | PÇ 4 | PÇ 5 | PÇ 6 | PÇ 7 | PÇ 8 |
|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
| 1 | Understanding PR and communication concepts | ||||||||
| 2 | Understanding the importance of PR and communication | ||||||||
| 3 | Understanding and analysing the relations btween business organization and social structures | ||||||||
| 4 | Making PR and communication policy | ||||||||
| 5 | To define and use of the communication methods and tools | ||||||||
| 6 | Understanding the role of PR and communication in development an institutional identity |
| Değerlendirme Sistemi | |
|---|---|
| Yarıyıl Çalışmaları | Katkı Oranı |
| 1. Ara Sınav | 80 |
| 1. Kısa Sınav | 10 |
| 2. Kısa Sınav | 10 |
| Toplam | 100 |
| 1. Yıl İçinin Başarıya | 50 |
| 1. Final | 50 |
| Toplam | 100 |
| AKTS - İş Yükü Etkinlik | Sayı | Süre (Saat) | Toplam İş Yükü (Saat) |
|---|---|---|---|
| Ders Süresi (Sınav haftası dahildir: 16x toplam ders saati) | 16 | 3 | 48 |
| Sınıf Dışı Ders Çalışma Süresi(Ön çalışma, pekiştirme) | 16 | 1 | 16 |
| Ara Sınav | 1 | 10 | 10 |
| Kısa Sınav | 2 | 10 | 20 |
| Ödev | 1 | 20 | 20 |
| Performans Görevi (Laboratuvar) | 1 | 1 | 1 |
| Final | 1 | 20 | 20 |
| Toplam İş Yükü | 135 | ||
| Toplam İş Yükü / 25 (Saat) | 5,4 | ||
| dersAKTSKredisi | 5 | ||